וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כשאוריד את החזייה לא יישאר כלום": הפוש-אפ המטורף של קלואי קרדשיאן

גל סלונימסקי

28.3.2019 / 11:15

הדיווה הענקית דיאנה רוס חגגה את יום הולדת ה-75 במסיבה ענקית שכללה הופעה פרטית, ים אאוטפיטים ושורה של מוזמנים שווים. אבל מי שתפסה את תשומת הלב הייתה קלואי קרדשיאן שבאה עם פיאה עצומה ושמלה שמתפוצצת באיזור החזה

יום הולדת דיאנה רוס. splash
דיווה חוגגת יום הולדת. דיאנה רוס/splash

מתי בפעם האחרונה הייתם במסיבת יום הולדת 75? ולא כזו שכוללת ארוחת ערב עם המשפחה והנכדים - אלא מסיבה של ממש שבה ביונסה ששרה לכם "יום הולדת שמח", שורה של די-ג'ייז מוכרים מקפיצים את הקהל וכל כוכבי הוליווד רוקדים בטירוף? כנראה שזה לא קרה לכם, אבל אם הייתם מכירים איכשהו את הזמרת דיאנה רוס - אולי הייתם זוכים להיות חלק ממסיבת יום ההולדת המטורפת שלה, שכללה - איך לא? - שלל אאוטפיטים.

אורחים מוכרים בזה אחר בזה נכנסו לאולם התיאטרון hollywood palladium בלוס אנג'לס, שם נערכה המסיבה לכוכבת הנצחית תחת המיתוג: "Diana Diamond". הילדים של הזמרת האיקונית התייצבו ראשונים. טרייסי אליס רוס בשמלת נוצות של מארק ג'ייקובס ונעלי אדידס ואוון רוס, מלווה באשתו אשלי סימפסון, עם אוברול ירוק מנצנץ. יחד איתם הגיעו גם די ג'יי חאלד, היידי קלום והארוס הצעיר, פי דדי וכריס רוק. אבל מי שגנבו את ההצגה היו ללא ספק בנות משפחת הקרדשיאן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

יום הולדת דיאנה רוס טרייסי אליס רוס. splash
מלכת הסטייל. טרייסי אליס רוס/splash
יום הולדת דיאנה רוס אשלי סימפסון אוון רוס. splash
מנצנצים. אשלי סימפסון ואוון רוס/splash

קריס, קורטני וקלואי נכנסו למסיבה לבושות באאוטפיטים מנצנצים - ותסרוקת אחת עצומה לצד מחשוף מאוד (אבל מאוד!) נדיב שאי אפשר היה לפספס. הראשונה לצעוד פנימה הייתה קריס ג'נר בשמלת גולף ירוקה נוצצת עם שסע עמוק ועקבים בצבע בורדו. לצדה הגיעה קורטני בחליפת שני חלקים כסופה כשהיא מוותרת על החולצה ונותנת לחזייה שלה לבצבץ מהמחשוף. עד כאן לא משהו שעוד לא ראינו אצל בנות המשפחה.

מי שבכל זאת, איכשהו, הצליחה להפתיע אותנו הייתה קלואי שהגיעה לבושה בשמלה זהובה עם שסע עמוק ומחשוף עמוק עוד יותר, שנראה כאילו הבד ממש מתקשה לכסות את מה שהוא צריך. קלואי בעצמה צחקה על המראה המתפוצץ של השמלה, כשאמרה בסטורי שלה: "חזיית הפוש-אפ הזו ממש גורמת לי לרצות לשפץ את החזה. תראו את המחשוף הזה. כשאוריד את החזייה, לא יישאר כלום".

יום הולדת דיאנה רוס קלואי קרדשיאן קריס ג'נר. splash
מישהו יכול לפספס אותן? קלואי קרדשיאן וקריס ג'נר/splash

ואם החזה המתפוצץ מהשמלה לא מספיק כדי לגרום לכם לדבר על קלואי, אז גם הפיאה העצומה שהיא חבשה הפכה אותה לבלתי ניתנת לפספוס. בפיאה מתולתלת באווירת הסבנטיז שתפסה חלק ממש רחב משדה הראייה של כולם במסיבה ובבוקר שאחרי שיתפה קלואי את עוקביה באינסטגרם: "אני נשארת עם הפיאה. ממש קשה להוריד אותה אז אני אעשה את זה בערב ובינתיים אשרוד יום נוסף עם השיער הזה". בהצלחה.

הקרדשיאנ'ס לא היו היחידות באירוע. אחד מרגעי השיא של המסיבה היה כאשר ביונסה שרה לכלת השמחה "יום הולדת שמח" ליד עוגת קומות ענקית. חוץ מהביצוע של ביונסה, גם רוס בעצמה עלתה לבמה ונתנה שואו, ואליה הצטרפו והופיעו גם פי דדי, סטיבי וונדר, רובין ת'יק ואשלי סימפסון. הקרדשיאנ'ס אמנם לא ממש יודעות לשיר, אבל לפחות זכו לעלות לבמה ולרקוד עם הדיווה, שהחליפה יותר מחמש תלבושות במהלך הערב. ככה חוגגים יום הולדת.

ביונסה שרה "יום הולדת" לדיאנה רוס

יום הולדת דיאנה רוס קלואי קרדשיאן. splash
זהירות, זה עומד להתפוצץ/splash
יום הולדת דיאנה רוס קריס ג'נר. splash
האישה הכל יכולה - קריס ג'נר/splash
יום הולדת דיאנה רוס. splash
מחליפה אאוטפיטים בקצב מסחרר. דיאנה רוס במראה הכתום/splash
יום הולדת דיאנה רוס היידי קלום. splash
באה עם הארוס הטרי והצעיר. היידי קלום/splash
יום הולדת דיאנה רוס די ג'יי חאלד. splash
גם די ג'יי חאלד היה שם/splash
יום הולדת דיאנה רוס פאף דדי שון קומברס. splash
נתן הופעה. פאף דדי/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully