וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב לסופ"ש: לתרום לקהילת הטרנסג'נדרים - ולהתחדש בתליון מעוצב

עיריית תל אביב יפו בשיתוף קבוצת "טרנסיות ישראל" פתחה בקמפיין תחת הכותרת "אל תסתכלו עליי, תראו אותי" שמטרתו לגייס כסף להקמת המרכז הישראלי לטרנג'נדרים. אתם יכולים לרכוש שרשרת תליון של מעצב התכשיטים איתי לפיד - וההכנסות ממכירתה יועברו לתרומה

שרשרת תליון איתי לפיד תרומה טרנסים טרנסיות טרנסג'נדרים. עומר שלו,
"חשובה הסולידריות שאותה נפגין אם נענוד את השרשרת". "תליון החירות" שעיצב איתי לפיד/עומר שלו

אם אפשר לעשות מעשה טוב ועל הדרך להתחדש בשרשרת תליון מעוצבת וסופר שיקית - אז למה לא? יוזמה של המרכז הגאה של עיריית תל אביב יפו מציעה לכם לרכוש שרשרת בעיצובו של מעצב התכשיטים איתי לפיד, שקיבלה את השם "תליון החירות", והכסף יועבר במלואו למען להקמת המרכז הישראלי לנשים טרנסיות.

הקמפיין של עיריית תל אביב יפו בשיתוף קבוצת "טרנסיות ישראל" נערך לקראת יום הנראות הטרנסג'נדרי, שיצויין ב-31 במרץ ומטרתו להעלות מודעות לאפליה שחווים חברי הקהילה. המטרה של הקמפיין כאמור היא הקמת המרכז, שיסייע לחברי וחברות קהילת הטרנסג'נדרים, שלפי הנתונים - 94% מהם חוו מחשבות אובדניות. הסיבה לכך היא שרבים מהם חווים אלימות בתדירות גבוהה, מתקשים להשתלב בשוק העבודה ומתמודדים עם אתגרים חברתיים קשים במיוחד בכל המישורים. כל אלה הובילו למסקנה שהקמת המרכז נחוצה.

שרשרת תליון איתי לפיד תרומה טרנסים טרנסיות טרנסג'נדרים קורן רוזנפלר. אילן ספרא,
כותרתו של הקמפיין "אל תסתכלו עליי, תראו אותי". קורן רוזנפלר עם השרשרת/אילן ספרא

ואולם, כדי להקים אותו דרוש תקציב לא מבוטל, נוסף על הכסף שמשקיעה עיריית תל אביב יפו למען הקהילה. בשל כך הוחלט על קמפיין לגיוס כספים שכותרתו: "אל תסתכלו עליי, תראו אותי". חוץ מתרומות כלליות, דרך נוספת לגיוס כספים למטרה החשובה היא שרשרת התליון שעיצב לפיד, שנוצרה יחד עם אורן ורמוס. מדובר בתליון בצורת משולש בזהב או בכסף ועליו הכיתוב: equality for trans / trans for equality, והוא מייצג הזדהות עם הקהילה הטרנסית ותמיכה במאמצים לתיקון האפליה.

"הפרויקט הזה חשוב לי מאין כמוהו", סיפר לפיד. "מעבר לגיוס הכספים, חשובה הסולידריות החברתית שאותה נפגין אם נענוד את השרשרת בעלת המסר החשוב הזה ונהיה שותפים במאבק הצודק למען חברה שוויונית. הקהילה הטרנסית אינה קהילה חלשה, היא קהילה מוחלשת - ויש בכוחנו לשנות את זה. מבחינתי, אם תרמתי לשינוי אפילו במעט, זה עבורי עולם ומלואו".

את התליון ניתן לרכוש באמצעות אתר המרכז הגאה - לרכישה לחצו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שרשרת תליון איתי לפיד תרומה טרנסים טרנסיות טרנסג'נדרים. יח"צ,
"הקהילה הטרנסית אינה קהילה חלשה, היא קהילה מוחלשת - ויש בכוחנו לשנות את זה"/יח"צ
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully