וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרייק: דואה ליפה משחקת באולינג בשמלת נוצות בשווי 6,500 דולר

גל סלונימסקי

31.3.2019 / 10:36

הכוכבת מלאת הסטייל לבשה שמלה יוקרתית ועקבים גבוהים ובמקום לצאת לאירוע שטיח אדום - נפגשה עם הבויפרנד ושאר חברים לסשן באולינג. אבל תסמכו עליה, היא הצליחה להפוך את המקום למסלול דוגמנות וממש לא החליפה לנעליים השטוחות שמחייב המשחק

דואה ליפה. אינסטגרם, צילום מסך
ככה מתלבשים לשטיח האדום גברת. דואה ליפה בשמלת נוצות של קלווין קליין/צילום מסך, אינסטגרם

דואה ליפה היא אחת הכוכבות הכי רותחות בתעשייה. לא רק שהיא מייצרת להיטים וגורפת פרסים, היא גם תמיד קולעת בול עם הבחירות האופנתיות שלה וכל לוק יותר נוטף סטייל מהקודם. הפעם החליטה הזמרת להצטרף לטרנד הנוצות ולבשה שמלת מיני ורודה ופרוותית עם חגורת מותן שחורה ועבה ועקבי פלטפורמה כסופים.

אם נדמה לכם שהלוק הזה שימש אותה לאירוע שטיח אדום, ריאיון טלוויזיוני או ארוחת ערב יוקרתית - תחשבו שוב. ליפה בת ה-23 יצאה לשחק באולינג בלונדון עם בן הזוג השף אייזק קארו ועוד חברים, כשהיא לובשת את האאוטפיט היוקרתי. וכמה הוא יוקרתי? השמלה הוורודה של קלווין קליין מקולקציית טרום-סתיו 2019 עולה לא פחות מ-6,500 דולר ועקבי הפלטפורמה הכסופים של אקווזורה עולים 895 דולר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עושה פוזות על מסלול הבאולינג

ליפה ממש לא תכננה להילחם על הסטרייקים במסלולים, אלא העדיפה להתייחס למקום כאל מסלול תצוגת אופנה פוטנציאלי. הזמרת הצעירה העלתה לאינסטגרם סרטון ובו היא עושה פוזות למצלמה עם הכדורים כי הרי ידוע שכל לוקיישן יכול בקלות להפוך לסט צילומים, אם רק תרצו בכך.

ביום ההולדת ה-50 של אביה לבשה שמלת מיני סטרפלס מנוצות גם כן בצבע ירוק של בית האופנה דה אטיקו בשווי 4,800 דולר. בחג המולד לבשה שוב שמלה בסגנון דומה (גם כן של דה אטיקו) והפעם בצבעי לבן וכסף ומחירה 3,400 דולר.

עוד באותו נושא

מלכת הסטייל החדשה של עולם המוזיקה: דואה ליפה כובשת את מגזיני האופנה

לכתבה המלאה

טוטאלוק של נטשה זינקו באינדונזיה

וכידוע הכוכבת מנהלת לוח זמנים צפוף במיוחד ורגע לפני שהיא התייצבה באולם הבאולינג בלונדון, היא הספיקה להמריא לביקור בזק באינדונזיה, 18 שעות בלבד ליתר דיוק, להופעה קצרה בבירה ג'קרטה. ליפה עלתה לבמה בטוטאלוק של נטשה זינקו שכלל חליפת שני חלקים ורודה ומחוך סטרפלס. את החליפה כבר לא ניתן להשיג, אך אם תרצו את הסטרפלס הוא זמין לרכישה בעלות של 600 דולר בלבד באתר.

לובשת נוצות ביום ההולדת ה-50 של אביה

שוב נוצות, הפעם בחג המולד

ועוד קצת מהסטייל של דואה ליפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully