וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חו"ל בישראל: המקומות היוקרתיים לעשות בהם שופינג

1.4.2019 / 9:00

היכן תמצאו פיסים מיוחדים של סן לורן ובלנסיאגה, מה הבשורה בבוטיק התל אביבי החדש אליו נוהרות כל הפאשניסטות ומה ניתן למצוא בקולקציה החדשה של נעלי הבלרינה השוות בעולם?

בלנסיאגה, אמור. יח"צ חו"ל,
יש לך מזומנים? תשקיעי בבלינסיאגה, אוברול שהוא סוג של שמלה ב-9,390 ש"ח/יח"צ חו"ל

אמור

חלפה שנה מאז מתיחת הפנים שעבר בוטיק אמור בכיכר המדינה לכדי היכל מותגי-העל הכי מרשים שיש בארץ וכעת עם בוא הקולקציות החדשות מושק במתחם בית קפה פופ-אפ CAFÉ AMOR. הקפה-פטיסרי מאפשר אתנחתא מתבקשת עבור מי שיכולה להרשות לעצמה סיבוב שופינג חלומי שכולל את הפריטים החמים הישר מהמסלולים של סן לורן, בלנסיאגה, סטלה מקרטני, דולצ'ה וגבאנה, פנדי, ז'יבנשי, אוף וויט ועוד.

בכל זאת, 2,000 מטר רבועים שעמוסים בדגמים שכל אחד מהם דורש תשומת לב ובחינה מדוקדקת מחייבים רגע של קפה בו מהנדסים מהי הדרך הנכונה לשנע אותם מתחת לרדאר לארון בבית. בולטים במיוחד הדפוסים האקזוטיים בהשראות מרקש ואיביזה באוסף הבוהו אייטיז של איזבל מארה, תיקי הבאקט החדשים וסדרת תיקי הג'ם בשייפ מעטפה של ז'יבנשי, אוברול דנים בגזרת פדלפון של סטלה מקרטני והשמלות הפרחוניות מבית דולצ'ה וגאבנה בפרינט ורדים ושושנים באווירת דרום איטליה הכפרית.

טווח מחירים: 749-20,990 שקלים. ה' באייר 74, כיכר המדינה תל אביב.

מונקלר, אמור. יח"צ חו"ל,
לוק מרענן של מונקלר. ז'קט - 6,699, חצאית - 9,499 ש"ח/יח"צ חו"ל
סטלה מקרטני, אמור. יח"צ חו"ל,
אוברול מדויק של סטלה מקרטני - 3,599 ש"ח/יח"צ חו"ל

פריטי בלרינס

הקולקציה החדשה של מותג הנעליים המצליח היא ללא ספק מהצבעוניות שראינו לאחרונה. נוכחות נעימה של ניוד, פסטלים והרבה קולור בלוק בהם צהוב, ירוק, אדום, כתום וסגול. משחקי שקיפויות מעניינים בנעלי הבובה הקלאסיות בפסים בשני גוונים ובעיטורי פרחים עם ניחוחות מהמזרח. גם בגזרת הכפכפים ניתן למצוא משחק שקיפויות אלגנטי כשעליהם מוטבע פפיון המותג וכמובן שגם הטרנד המנומר עדיין מקבל נוכחות בולטת בשלל דגמים.

הרשת שמתאפיינת בקהל לקוחות חוזר ששם דגש על איכות ונוחות ממשיכה לפמפם את אף הבלרינה החדש שנכנס בעונה הקודמת. הנעל שמזכירה מאוד את נעלי הבלרינה הקלאסיות מגיעה בצבעוניות של שחור, שחור וניוד וניוד עם פס סאטן בגוון מנטה ולמי שמחפשת לצאת מהקופסא ומעוניינת לשדרג לוק ערב למקסימום ניתן למצוא לא מעט דגמים בצבעי אולטרה בוהקים בכסף, ורוד ותכלת במראה מעט עתידני.

טווח מחירים: 499-1,190 שקלים. קניון רמת אביב, קניון גינדי Tlv וקניון מילא ירושלים.

www.prettyballerinas.co.il

פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
משחק של שקיפויות עם עיטורי פרחים ועלים. פריטי בלרינס/יח"צ חו"ל
פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
הכפכפים שכבשו אותנו/יח"צ חו"ל
פריטי בלרינס. יח"צ חו"ל,
אף הבלרינה בגווני פסטל. קולקציה חדשה בפריטי בלרינס/יח"צ חו"ל

clarity tlv

הבוטיק שנפתח בוויקנד האחרון בתל אביב הוא מצטרף חדש וחשוב ברשימת מוקדי העלייה לרגל עבור כל מי שמחשיבה את עצמה בארץ עונה להגדרת המונח השחוק אך המדויק 'פאשניסטה'. בעלת הבוטיק, ענת שכטר וידור, שבה לישראל לאחר שהות של 20 שנים באוסטרליה, שם כיהנה כנשיאת ויצו, במטרה להגשים לעצמה חלום ישן בעזרת הסטייליסטית שירן מניה שאחראית על הקניינות. החלום - להביא לארץ מותגים רותחים, כאלה שאף יבואן אחר עדיין לא שם עליהם את ידו ואין דרך נגישה להשיג אותה באופן מקוון.

"הייתי מגיעה לישיבות עם חצאית טוטו, הטעם שלי מאוד אקסצנטרי", מסבירה וידור בחיוך מדוע נתנה את מלאכת הליקוט הנחשקת למניה, "קישרו אותי לשירן ודי מהר הבנתי שהיא בדיוק מה שחיפשתי מבחינת הטעם והידע". בין המותגים בבוטיק: Rotate הדני, Sir The Label, AJE ו-Dion Lee מאוסטרליה, תכשיטי הקונכיות של Tohum מטורקיה, Deitas השוודי, Nanushka ההונגרי ו-LaCcollection הצרפתי. הפריטים עצמם נראים כאילו נשלפו מהפידים הכי מעודכנים באינסטגרם, ביניהם שמלות משי סאטן בגוונים חלקים, אוברולים וחליפות בחיוט מודרני, דפוסים מעודנים של פרחים או פסים ואלמנטים פוטוגניים כמו שרוולים מלאי נפח וגזרות א-סימטריות. בנוסף מייבאת שכטר-וידור גם את בשמי OUD המקוריים מאבו דאבי.

טווח מחירים: 695-3,800 שקלים. יונה הנביא 25, תל אביב 055-9670618.
www.claritytlv.com

clarity tlv. יח"צ חו"ל,
בוטיק חדש בתל אביב - clarity tlv/יח"צ חו"ל
clarity tlv. יח"צ חו"ל,
sir the label בבוטיק החדש/יח"צ חו"ל

ורנר

עוד מוקד עלייה לרגל שהיינו מתות שיהיה ארון הבגדים שלנו הוא בוטיק ורנר שמשיק את הקולקציות של אביב-קיץ 2019 החדשות עם כמה מהמותגים הכי נחשבים על פלנטת האופנה, ביניהם acne studios - Ganni, ulla Johnson ו-t by alexander wang. הדגמים החדשים מעורבבים יחד בין הקולבים ויוצרים תמהיל מאוזן של פריטי רדי טו וור המתאימים לכל שעות היממה עם הסטריט סטייל הסקנדינבי של גאני, דרך האדג'יות היוניסקסית של אקנה ווונג ועד לבוהו הרומנטי של אולה ג'ונסון. שמנו עין על שמלת כתף אחת סגולה של אולה ג'ונסון ב-3,680 ש"ח, שמלת כפתורים קצרה בפרינט פורצלן כחול ואפור של אקנה, שמלה שחורה וסופר שימושית של גאני ב-1,190 ש"ח ומכנסי פשתן בגזרת באגי סופר גבוהה של אקנה. בקרוב גם יגיע משלוח נוסף של ליין הנעליים ההורס מבית Rochas.

טווח מחירים: 420-3,680 שקלים. טיומקין 2, תל אביב.

www.verner.co.il

ורנר, אולה ג'ונסון. יח"צ חו"ל,
שמלת כתף אחת משגעת של אולה ג'ונסון/יח"צ חו"ל
ורנר, גאני. יח"צ חו"ל,
גאני בבוטיק ורנר - 1,190 ש"ח/יח"צ חו"ל

זאדיג אנד וולטר

עדיין בכיכר האופנתית ביותר שיש, עם אוסף אביב-קיץ 2019 של הלייבל הצרפתי שידוע בסטייל רוקנרולי, בוהמי ורומנטי. אלו המכורות למותג ימצאו העונה גרסאות נוספת לסגנון ילדת הפסטיבלים שהתבגרה עם הלהיטים המוכרים של לבוש מחויט-אלגנטי, לצד פריטי דנים ועור וכמובן שלל שמלות וטופים ממשי או כותנה בפרינטים רומנטיים בעלי איזכורים מעודנים של ארמי, גולגלות, ברקים וכוכבים. הקולקציה מגובה בחידושים מרעננים ביניהם גווני גלידה פסטליים ולראשונה קולקציית בגדי-ים שעוצבה בשת"פ עם מפעל בגדי ים איטלקי, המייצר בין היתר להרמס. בה אפשר למצוא מגוון דגמים בגזרות ביקיני, סטרפלס, א-סימטרי, קולר, משולשים, מפתח אגן גבוה ושלמים באווירת אייטיז עם הטאצ'ים האופייניים בהדפסי קמופלאז', גולגולות, נמר ופסים, כולל מטפחות ותיקי חוף תואמים.

טווח מחירים: 390-3,390 שקלים. ה' באייר 48, תל אביב.

www.zadigetvoltaire.co.il

זאדיג אנד וולטייר. יח"צ חו"ל,
סטייל רוקנרול במיטבו. זאדיג אנד וולטר בכיכר/יח"צ חו"ל
זאדיג אנד וולטייר. יח"צ חו"ל,
הצבע הנכון לעונה - צהוב בננה/יח"צ חו"ל

עמנואל

רשת הייבוא עמנואל ממשיכה גם העונה להוות נקודת ציון עבור אלו המחפשות אפונה ממותגת, טרנדית ואיכותית וגם מוכנות לשלם עליה. לצד המותגים המוכרים, ניתן למצוא כמה שמות חדשים ושווים.
Proenza Schouler - אחד הלייבלים הנחשבים המציג תדיר בשבוע האופנה הניו יורקי עם קדר מעריצות לא קטן מציע קו עכשווי בסגנון סטריט אלגנטי בהשראת אומנות מודרנית. עוד מותג משמח הם סנדלי העור של ANCIENT GREEK המשלב עבודת יד מסורתית עם עיצוב מודרני לתרבות ולמיתולוגיה של יוון. אגף הפרינטים הצבעוניים מקבל חיזוק משמעותי בחסות המותגים הפופולריים Veronica Beard האמריקאי ו-Rixo הבריטי שידוע בשיק סבנטיז וינטג'י.

'מגלי פסקל' שמגיע מפריז מתמחה בגזרות נונשלנטיות בסגנון צרפתי ועיצוב יוקרתי ובוהמייני, Aeyde הברלינאי מצטרף לגזרת הנעליים בעלות השיק קלאסי ו-K Jacques st tropez, מותג שהוקם בשנות ה-30 במפעל קטן בסן טרופה עדיין בבעלות משפחתית עם נעליים שטוחות מלאות סטייל בעבודת יד.

טווח מחירים: 490-3,300 שקלים. ניתן להשיג ברשת חנויות עמנואל בפריסה ארצית.

עמנואל. יח"צ חו"ל,
למבינות - עמנואל חזרו לשווק את המותג rixo/יח"צ חו"ל
עמנואל, אלכסנדר וונג. יח"צ חו"ל,
אלכסנדר וונג לעמנואל - 2,750 ש"ח/יח"צ חו"ל
עמנואל. יח"צ חו"ל,
עדה זמורה המשגעת בקמפיין החדש של עמנואל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully