וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארה דלווין פותחת הכל: "אם אכנס לחדר וכולם שם יעשו סקס, אני אצטרף"

2.4.2019 / 8:55

דוגמנית העל הבריטית, קארה דלווין, חושפת בריאיון אינטימי שבמיטה היא מעדיפה לתת מאשר לקבל, שבסקס עם נשים - לעומת גברים - היא מעדיפה "לקחת שליטה" ומאשימה את נסיכות דיסני בהסתרת נטיותיה המיניות: "אם לא אוהב גברים, לא אוכל להיות נסיכה"

מערכת וואלה!

בסרטון - כמה זמן לוקח לקארה דלווין לעבוד על הגבות שלה?

הדוגמנית והשחקנית הביסקסואלית קארה דלווין שיתפה את המעריצים בכמה פרטים מאוד אינטימיים מחדר המיטות: היא אוהבת לענג את בן הזוג שלה ופחות מרשה לעצמה להתמסר, מעדיפה להיות "הכנועה" בסקס עם גברים אך לוקחת שליטה כשמדובר בנשים - ויודעת מראש לקבוע אם הדייט שלה יהיה טוב במיטה. הסופרמודל בת ה-26 טוענת שבשנים האחרונות היא עברה תהליך חשוב בו הפכה מאדם סגור ועצור לפתוח ומתירני - וכהוכחה לכך לא חוששת לפרוש את כל הקלפים על השולחן: "בעבר הייתי יוצאת למסיבות אבל היום אני מעדיפה פשוט להישאר בבית ולעשות סקס, עם גברים ונשים".

בריאיון סנסציוני לפודקאסט של רופול חשפה דלווין שהמתנה הגדולה ביותר שהיא יכולה להעניק לפרטנר שלה היא אורגזמה. "אני טובה מאוד בלתת אהבה ופחות יודעת לקבל. ככה אני גם במיטה. אני מתקשה להתמסר וליהנות, אז אני מעדיפה לתת", היא אמרה, "זה מוזר, אבל כשאני שוכבת עם גברים אני מעדיפה להיות כנועה. כשאני עם נשים אני מעדיפה לקחת שליטה".

קארה דלווין בצילומי עירום לגיליון ספטמבר של מגזין אסקווייר הבריטי. simon Emmett, סריקה
קארה דלווין בצילומי עירום לגיליון ספטמבר של מגזין אסקווייר הבריטי/סריקה, simon Emmett

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully