וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיה נגרי, סבינה מוסייב ועוד: קולקציות מרגשות נכנסות לחנויות

מאיה נגרי משיקה קולקציה נשית חזקה עם אלמנטים מהמערב הפרוע, דניאלה להבי בשיתוף פעולה משובח עם קארן אוברזון וסבינה מוסייב בשמלות משגעות שנותנות מענה לכל מה שאישה באמת צריכה

מאיה נגרי. תום מרשק,
קולקציה חדשה ומשגעת אצל מאיה נגרי/תום מרשק

מאיה נגרי

המעצבת הישראלית המוצלחת משיקה קולקציה קייצית עם נוכחות נשית חזקה השואבת השראה מהמערב הפרוע. שילובי הדפסים ועורות מאופנת בגדי הבוקרים עם שלל חיתוכים ופרנזים על צורותיהם השונות קיבלו נוכחות מובהקת תוך כדי הקפדה על טיפול סופר מדויק בעורות.

נגרי כהרגלה שמה דגש על נוחות מקסימלית ופונקציונאליות שתשתלב בשגרת היומיום של האישה ומיישרת קו עם המגמות הבולטות של התקופה. צבעוניות הקולקציה עם פלטת צבעים שנעה בגווני הטבע כמו אבן וירוק זית ובמקביל לא מפחדת מצבעים בוהקים, ורוד, סגול וירוק ניאון. הפריטים שצדו את עינינו: חליפה מחויטת בצבעוניות נועזת, חליפת עור המורכבת מז'קט בוקרים עם חתכים, כיסים ופרנזים משני צדי היד ומכנסי רכיבה בגזרה גבוהה, ובשביל הרומנטיקה - שמלת מריאן, תחרה ארוכה לבנה בעלת מפתח עמוק, שרוולים תפוחים וחגורת מחוך המשלבת תחרות וטולים.

טווח מחירים: 420-1,920 ש"ח.
לרכישה בחנויות הרשת.

מאיה נגרי. תום מרשק,
נוכחות בולטת של צבעי הניאון/תום מרשק
מאיה נגרי. תום מרשק,
בגדי ערב מנצנצים, עורות וגם רומנטיקה במיטבה/תום מרשק

טופשופ

המותג משיק קולקציית קיץ טרנדית ודינמית, שמתחדשת בחנויות פעם בשבוע. המראות הבולטים בעונה הקרובה לפי המותג מתחלקים לכמה קטגוריות. הראשונה היא ה-"COTTON CLUB". קטגוריה קז'ואלית, אביבית ונשית עם פרינטים עכשוויים כמו פרחים קטנים, טאי דאי ותחרה - והכל בצבעים רכים ונייטרלים. לצדם תמצאו גם סרבלים עשויים דנים בצבע לבן או פשתן בגווני אדמה ובגדים עם הפרינט הצבאי, שמסרב להיעלם.

קטגוריה נוספת מכוונת לקיץ נקראת "ISLAND LIFE". בתוכה יש שלל השראות טרופיות כמו הוואי, דקלים וחופש. לצדם תמצאו גם את פרינט האנימל, שכולל את המנומר והמזובר ושלל פריטים משלימים להעצים את אווירת הריזורט - תיקי קש וסנדלי עקב קלילים.

הקטגוריה השלישית היא ה-"SMART", שמכילה מראות מחויטים. חליפות רכות, צבעים נועזים וגם שמלות סאטן סליפ עם פרינט ווש עדין.

טווח מחירים: 69.90-499.90 ש"ח.
לרכישה בחנויות הרשת ובאתר il.topshop.com

טופשופ. יח"צ חו"ל,
סופיה מצ'טנר המשגעת בקמפיין החדש של טופשופ/יח"צ חו"ל
טופשופ. יח"צ חו"ל,
כל מה שצריך לקיץ הקרוב - בטופשופ/יח"צ חו"ל

פנדורה

מותג התכשיטים השיק קולקציית אביב חדשה בהשראת נדידת מיליוני הפרפרים, שהגיעו לישראל רק בשבוע שעבר. הפרפר הוא המוטיב המרכזי ונמצא בצורה זו או אחרת כמעט בכל תכשיט, אבל לא רק, מי שרוצה לגוון יכולה למצוא בקולקציה גם פריטים עם פרחים, דבורים ושלל מוטיבים מהטבע.

בין תכשיטי הקולקציה החדשה ניתן למצוא מגוון צ'ארמס עם כנפיים, תליוני פרפרים לשרשראות, טבעות פרפר מנצנצות, סוגרים לצמידים בדמות פרפר ועגילים, גם הם כמובן - בצורת פרפר או כנפיים. התכשיטים עשויים כולם כסף, חלקם בציפוי זהב וחלקם משובצים אבנים מנצנצות וזרקונים.

טווח מחירים: החל מ-149 שקלים.
את התכשיטים ניתן להשיג בחנויות הדגל של המותג וברשת JACKIE-O.

פנדורה קולקציית אביב קיץ 2019. יח"צ חו"ל,
הפרפר הוא המוטיב המרכזי. צמיד בשילוב סוגר מעוצב 379 שקלים/יח"צ חו"ל
פנדורה קולקציית אביב קיץ 2019. יח"צ חו"ל,
ויש גם כנפיים, למי שרוצה פרפר במרומז. עגילים 425 שקלים/יח"צ חו"ל

דניאלה להבי

הצוות של בית דניאלה להבי, ביניהם בנה אורי, מנכ"ל החברה והמנהל הקריאטיבי, ממשיכים להציג קו ייחודי תוך שמירה על תפירה ברמות הכי גבוהות שיש. עבודות היד האיטיות המייצגות תרבויות שונות, רקמות, שזירות, גדילים, והכל בעורות משובחים במיוחד. תיקי יד, גב ופאוצ'ים שנותנים מענה לאישה הישראלית לאורך כל שעות היום.

תיק הפרימיום האיקוני מבית דניאלה להבי, אלכסה מיקס, מקבל פרשנות ששואבת השראה מעולמות
הקראפט - טכניקות ייחודיות בעבודת יד. בקבוצת תיקי נורה ניתן לראות השראה מתרבות האצטקים עם מוטיבים גרפיים ושפת ציורים ייחודית וניכרת נוכחות בולטת של עבודת טלאים ודגש על טרנד המערב הפרוע עם הרבה גדילים ופרנזים. העונה לראשונה נרשם שיתוף פעולה מיוחד עם מעצבת האופנה קארן אוברזון בקולקציה מצומצמת של מערכות לבוש מעור הכוללות - חצאית מעטפת כסופה וחולצת גולף קצרה ללא שרוולים, מכנסי עור קצרים עם סיומת הקו השבטי, שמלת טוניקה מנוחשת בצבעי בז' וצהוב בגזרת מקטורן מעטפת וחליפת חצאית עם גופיה תואמת בשחור.

טווח מחירים: 490-2,800 ש"ח.
לרכישה בחנויות הרשת.

דניאלה להבי. שרבן לופו,
קולקציה חדשה בדניאלה להבי/שרבן לופו
דניאלה להבי. שרבן לופו,
שיתוף פעולה משובח של דניאלה להבי עם קארן אוברזון/שרבן לופו
דניאלה להבי. יח"צ,
חליפת חצאית וגופית גולף תואמץ לשת"פ עם קארן אוברזון/יח"צ

סבינה מוסייב

נראה כי המעצבת הצעירה פשוט הצליחה לפצח מה נשים רוצות. הקולקציה רחבה, כוללת כ-80 לוקים ושואפת ללוות את הלקוחה מלוק קז'ואלי ורומנטי ליומיום, לאירועים מפונפנים וגם בחופשה הקייצית המושלמת. הגזרות בקולקציה נשיות, נינוחות וקלילות וסקאלת הצבעים נעה בין האדומים, לבנים, כחולים ושחורים.

נקודת המוצא של קולקציית קיץ 2019 הייתה בבלט הסובייטי הראשון "The Red Poppy" וממשיכה לעוד השפעות מסוף הסיקסטיז ועד תחילת הסבנטיז. הצבעוניות והמוזיקה של התקופה היוו חלק משמעותי בעיצוב הקולקציה, ובכך יצרה המעצבת דפוס של שדה פרגים פורח שהאיור הידני העדין שלו מהווה מוטיב משמעותי בקולקציה. ישנה נוכחות מרשימה של גימורים מטאליים ופסי לורקס שנותנים עוד מימד לבד, משחקי שקיפויות מעניינים ומפתחים סקסיים בדיוק במידה באיזור החזה. לצד השמלות הרומנטיות תמצאו גם חליפות המורכבות מחולצות שיפון עם פפיון בצוואר וחצאיות תואמות, מכנסיים גבוהים עם חגורה מובנית (כי הסברנו לכן שזה טרנד רותח), אוברולים עם עיטורי תחרה מעודנים והכי חשוב מנעד רחב של מידות החל מ-34 ועד 44.

טווח מחירים: 390-2,800 ש"ח.
כתובת: רבי פנחס 3, שוק הפשפשים ביפו.
WWW.SABINAMUSAYEV.COM

סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
קולקציה מרגשת ומדויקת אצל סבינה מוסייב/שי יחזקאל
סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
מנעד מידות רחב מ-34-44. סבינה מוסייב/שי יחזקאל
סבינה מוסייב. שי יחזקאל,
הדפוס ממנו הכל התחיל - פרח הפרג/שי יחזקאל

אלמביקה

המעצבת הגר אלמביק שואבת השראה בקולקציית הקיץ שלה מכל מה שמייחד את העונה החמה - שמיים בהירים, חול זהוב, ים כחול ופירות צבעוניים. היא נפרדת מהחורף ומציעה בגדים קלילים מבדים טבעיים כמו משי, כותנה ופשתן בגזרות מלאות תנועתיות שיעזרו לשרוד את מזג האוויר הקייצי, שכידוע בישראל יכול להיות קשוח במיוחד.

בקולקציה החדשה אפשר למצוא את ההדפסים המובילים עם השראות טרופיות וגיאומטריות - משבצות, פסים, פרחים, נקודות, מנומר וטאי דאי. כולם שם, מעטרים חולצות, מכנסיים ושמלות - וכמובן את הגלבייה, שתופסת חלק נכבד בקולקציה והפכה לסימן היכר של המעצבת.

טווח מחירים: 298-1,199 ש"ח.
לרכישה בחנויות הרשת.

אלמביקה קולקציית קיץ 2019. מאיר כהן,
פלטת צבעים עשירה שעושה את הכול שמח יותר. אלמביקה/מאיר כהן
אלמביקה קולקציית קיץ 2019. יח"צ,
בדים טבעיים, קלילים ומלאי תנועה. קיץ באלמביקה/יח"צ

גולברי

קולקציית הקיץ של גולברי מעוניינת לספק לכל אישה, ולא משנה במה היא עובדת - מלתחה שלמה. המותג מציע מגוון עשיר של טרנדים ומגמות בולטות לעונה הקרובה, כך למשל, תוכלו למצוא לא מעט בגדים עם פרינט הפרחים בכל הצורות, הגדלים והצבעים כשלצידם תוכלו גם לאמץ אאוטפיט פראי בהשראת הג'ונגל והספארי ובכך להבטיח עוד עונה עם הפרינטים המנוחשים והמנומרים שהיו חזקים מאוד בחורף האחרון. נוסף לבגדי הקז'ואל של קולקציית הקיץ יש גם ליין בגדי ערב עם ניחוח יוקרתי. הקולקציה הזוהרת כוללת לא מעט פיסים נוצצים, מטאליים ודרמטיים, ביניהם שמלות ערב, אוברולים וז'קטים מחויטים.

טווח מחירים: 59-499 ש"ח.
לרכישה בחנויות הרשת.

אסתי גינזבורג גולברי קולקציית קיץ 2019. יניב אדרי,
הפרחוני הולך לשלוט לכן בארון. אסתי גינזבורג בשמלה של גולברי, 399.90 שקלים/יניב אדרי
אסתי גינזבורג גולברי קולקציית קיץ 2019. יניב אדרי,
ויש גם לוק ערב דרמטי. שמלה 349.90 שקלים/יניב אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully