וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפור את הבגד הבא שלכם בעצמכם: הסטודיו שיפתח בפניכם עולם של יצירתיות

בשיתוף סטודיו 6B, בשיתוף סטודיו 6B

4.4.2019 / 14:00

אם תמיד חלמתם לתפור ולעצב אבל חששתם שאתם זקוקים לידע קודם ולא ידעתם מאיפה להתחיל - אז יש לנו בשורות טובות עבורכם. בסטודיו 6B תוכלו ללמוד מגוון קורסים מתפירה ועיצוב בגדי ים ועד לעיצוב אופנה ממעצבים ידועים בשוק, גם אם מעולם לא התנסיתם בתחום

יח"צ

מי שהתשוקה ליצירה באה לידי ביטוי בחייו ברצון ליצור בגדים חדשים מאפס - יש לנו הצעה מצוינת. במחלקת עיצוב אופנה בסטודיו 6B ילמדו אתכם את כל מה שחשקתם לדעת, גם אם ידכם מעולם לא נגעה במכונת תפירה וימצאו עבורכם מסלול מדוייק משיעורי העשרה ועד ללימודי מקצוע שיכינו אתכם להשתלבות בתעשייה.

בסטודיו 6B קורסי תפירה למתחילים ולמתקדמים וגם קורס בגדי ים מבוקש במיוחד. את הקורסים מעבירים מעצבים מקצועיים וידועים בשוק המקומי שמשתפים את הסטודנטים בסודות המקצוע והעשייה.

נוסף למנחה המוביל, תמצאו בצוות המסייע גם אסיסטנט וכשהם יחדיו פועלים כדי לעזור לסטודנטים להגיע לתוצאה המושלמת. זה יכול להיות כדי להתחיל מותג אופנה פרטי ויכול להיות סתם תחביב שבמסגרתו אפשר ליצור בגדים חדשים ומקוריים שאין לאף אחד אחר.

סטודיו 6b. יח"צ,
שולחן עבודה פרקטי ונוח וחלל עבודה רחב/יח"צ

החלל בסטודיו מותאם במיוחד עבור סטודנטים לעיצוב והוא מכיל מגוון מכונות תפירה תעשייתיות מתקדמות ושולחן עבודה רחב ונוח. גם שעות הלימודים גמישות, כדי לאפשר לכל אחד או אחת, ולא משנה במה הם עוסקים כרגע, להצטרף ללימודי העיצוב. במידה וסטודנט מפסיד שיעור, רוצה להגיע לתרגול נוסף או לא סיים את העיצובים האישיים שלו - הסטודיו פתוח בפניו כדי להגיע ולהמשיך במלאכה.

אז אם אתם חולמים לתפור וליצור באווירה טובה וכיפית - כדאי שתבדקו את הקורסים המוצעים במחלקת עיצוב אופנה של סטודיו 6B בסטודיו בתל אביב או בחיפה. רוב הסיכויים שתמצאו שם קורס המתאים בדיוק לצרכים שלכם ותוכלו להגשים את החלום.

לקורס בגדי ים לחצו כאן
לקורס תפירה לחצו כאן
לאתר לחצו כאן

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
סטודיו 6b עיצוב אופנה. 6b,
סטודיו 6B - לתפור וליצור באווירה כיפית/6b
בשיתוף סטודיו 6B, בשיתוף סטודיו 6B

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully