וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי שנה אחרי שעזבה את טופשופ: ביונסה משתפת פעולה עם אדידס

ביונסה חברה לענקית הספורט העולמית והחליטה להשיק מחדש את הליין בעיצובה - אייבי פארק - חצי שנה אחרי שהחליטה להוציא אותו מרשת טופשופ. "מדובר בשיתוף פעולה של פעם בחיים", אמרה. מאז ההכרזה נסקה מניית אדידס בשני אחוזים

ביונסה ג'יי זי. GettyImages
הולכת בעקבות בעלה? ביונסה חוברת לאדידס/GettyImages

כמעט חצי שנה עברה מאז ניתקה ביונסה את קשריה עם הרשת טופשופ ושמרה בשקט על הליין שבבעלותה - אייבי פארק. מאז אותה היפרדות לא מצא הליין בית חדש - עד סוף השבוע האחרון. ביונסה וענקית הספורט העולמית אדידס הודיעו על שיתוף פעולה, שבסגרתו יושק מחדש הליין של ביונסה, הפעם תחת כנפייה של אדידס.

קווין בי תעצב ליין אקטיב-וור שכולל בגדי ספורט ונעלים לנשים בלבד והיא תשמש המנהלת הקריאייטיבית הראשית של הליין, בדומה לשיתוף הפעולה עם קנייה ווסט למותג YEEZY. הבגדים יושקו בחטיבת ה-TRAINING של אדידס.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביונסה בקמפיין לאייבי פארק בטופשופ ב-2016/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מדובר בשיתוף פעולה של פעם בחיים", אמרה ביונסה והוסיפה: "אדידס ידועה ביכולת למתוח את גבולות היצירתיות בכל פעם מחדש ואנו חולקים פילוסופיה משותפת שמציבה את היצירתיות, הצמיחה והאחריות החברתית בחזית העשייה העסקית. אני נרגשת ומצפה להשיק מחדש את אייבי פארק ולהרחיב אותו לקנה מידה עולמי".

"ביונסה היא יוצרת איקונית אבל גם מנהיגה עסקית שהוכיחה את עצמה", אמר אריק לידטקה, מנהל המותג באדידס, והוסיף: "ביחד יש לנו את היכולת לעורר שינוי ולהעצים את הדור הבא". מאז הכריזה ביונסה על שיתוף הפעולה עם אדידס נסקה המנייה בשני אחוזים.

עוד באותו נושא

את הטוב שומרים לסוף: הלוקים שסגרו את סיבוב ההופעות העולמי של ביונסה

לכתבה המלאה
הופעת המחצית: סופרבול 50. GettyImages
ניתקה את קשריה עם טופשופ בשל טענות להטרדות מיניות מצד בעלי החברה/GettyImages

בסוף 2018 הודיעה ביונסה כי היא מנתקת את קשריה עם טופשופ, שם שיווקה את ליין בגדי הספורט בעיצובה אייבי פארק במשך כשנתיים. ביונסה למעשה קנתה את האחוזים בליין שהוחזקו בידי טופשופ ובכך החזירה את השליטה המלאה והבלעדיות על הליין לידיה. הסיבה לצעד הקיצוני: טענות נגד בעלי החברה פיליפ גרין על הטרדות מיניות. מאז, כאמור, לא מצא הליין בית חדש - עד עכשיו.

ביונסה ג'יי זי. GettyImages
בית חדש לליין בגדי הספורט בעיצובה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully