וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ג'ייקובס התחתן - וכולן באו לפרגן: מה לבשו הכוכבות לחתונת הענק?

גל סלונימסקי

8.4.2019 / 11:59

לא בכל יום מעצב על מתחתן. כשזה קורה - תהיו בטוחים שכל אושיות האופנה התייצבו להגיד "מזל טוב" כשהן לבושות בבגדים בעיצובו. החל מהאחיות חדיד, דרך קייט מוס ועד נעמי קמפבל. כל הלוקים מהאירוע - כולל "הבוגדות" שלבשו בגדים של מעצבים מתחרים

חתונה מארק ג'ייקובס צ'ארלי דה פרנצ'סקו. GettyImages
רומנטיקה במיטבה. מארק ג'ייקובס ובחיר לבו צ'ארלי דה פרנצ'סקו/GettyImages

לא בכל יום מתחתן מעצב אופנה מוכר. וכשזה קורה - זה ממש לא מפליא אותנו שכל אושיות האופנה הכי גדולות בתעשייה יגיעו לפרגן ולשמוח בשמחתו וכמובן - להתלבש הכי שיק שאפשר. בסוף השבוע האחרון התחתן המעצב מארק ג'ייקובס עם בחיר לבו צ'ארלי דה פרנצ'סקו באירוע רווי כוכבים בניו יורק.

השניים, שהתארסו לפני כשנה, התחתנו בטקס פרטי ואינטימי ואחריו נערכה חגיגת ענק עם מאות מוזמנים. בתכנית האומנותית של הערב: ריקודים אל תוך הלילה, מופע של רקדניות בטוקסידו ועוגה בת חמש קומות בגובה של אדם ממוצע. החתן והחתן לבשו חליפות בירוק כהה ובכחול וענדו סיכות פינגווין עשויות יהלומים שקיבלו במתנה מהמעצב של פראדה ומיו מיו - פביו זמברנרדי. ולמה דווקא פינגווין? כי זו חיה שנשארת עם בן או בת הזוג שלה לכל החיים. מלכי המונוגמיה, אפשר לומר. אל תגידו שהם לא רומנטיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

עוגת חמש קומות בגודל של אדם ממוצע

סיכת הפינגווין שניתנה במתנה

אחרי שסיימנו להתלהב מהחתן והחתן, הגיע הזמן להתלהב מרשימת האורחים המפוארת, שרובם לבשו בגדים בעיצובו של החתן. אז מי היה שם? ג'יג'י חדיד הגיעה בחליפה גברית בצבע ירוק זית בעיצובו של מארק ג'ייקובס עם חולצה שקופה מתחת והוסיפה מגבעת שחורה ונעליים של ג'ימי צ'ו. היא צעדה יד ביד עם אחותה הקטנה, בלה חדיד, שגם היא באה בלוק של ג'ייקובס שכלל מכנסיים בצבע כחול כהה וגופיית פפלום מחוכית בצבע שחור עם נעליים של לובוטין.

קאיה גרבר שחזרה את הפאוור סוט המוצלחת בעיצובו של מארק ג'ייקובס שלבשה ליידי גאגא, אלא שהיא לבשה אותה עם טופ סטרפלס מתחת. גם אנה וינטור הגיעה לבושה בשמלה פרחונית בגווני סגול שעיצב החתן המפורסם ולא ויתרה על משקפי השמש.

חתונה מארק ג'ייקובס ג'יג' חדיד בלה חדיד. GettyImages
האחיות הכי סטייל שיש. ג'יג'י ובלה חדיד/GettyImages
חתונה מארק ג'ייקובס קאיה גרבר. GettyImages
משחזרת את ההצלחות של ליידי גאגא. קאיה גרבר/GettyImages

בגזרת "הבוגדות", שלא לבשו בגדים שעיצב מארק ג'ייקובס, נמצאת קייט מוס, שהגיעה מלווה בבתה בת ה-16, לילה. מוס לבשה שמלת וינטג' בסגול כהה של ג'ניס ויינרייט ולילה לבשה שמלת סטרפלס מטאלית קצרצרה. אמילי רטאייקאוסקי הלכה על שמלה צהובה של סאקס פוטס בסגנון קולר עם מחשוף קדמי שמגיע עד קצה הבטן.

גם נעמי קמפבל בקטגוריית "הבוגדות", ובחרה ללבוש אאוטפיט של בלמיין שכלל מכנסיים וגלימה בצבע שחור עם נקודות כסופות. לצדה תמצאו גם את ריטה אורה, שהלכה על שמלת וינטג' צבעונית של סן לורן עם פרינט מקושקש שכולל כלי נגינה, מסכות ופרחים.

חתונה מארק ג'ייקובס נעמי קמפבל. GettyImages
יפה לך בלמיין. נעמי קמפבל/GettyImages
חתונה מארק ג'ייקובס קייט מוס לילה. GettyImages
כשאת הדוגמנית הכי אייקונית בתעשייה - הכל נסלח לך. קייט מוס ובתה לילה/GettyImages
חתונה מארק ג'ייקובס אנה וינטור. GettyImages
לא מוותרת על משקפי השמש גם בלילה. אנה וינטור/GettyImages
חתונה מארק ג'ייקובס אמילי ראטייקאוסקי. GettyImages
לא ציפינו לאאוטפיט אחר ממך. אמילי רטאייקאוסקי/GettyImages
חתונה מארק ג'ייקובס ריטה אורה. GettyImages
שמלה מעניינת, שיער אפילו יותר. ריטה אורה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully