וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן להרים: מאחורי כל לוק מוצלח עומדת סטייליסטית גאונה

גל סלונימסקי

11.4.2019 / 7:00

הגיע הזמן לתקן את העוול ולהודות שאת הסטייל המשובח של המפורסמות יוצרות הסטייליסטיות שהן מעסיקות. אז מי מלבישה את ג'יג'י חדיד, מי גרמה לכולם לדבר על גל גדות, איזו סטייליסטית עשתה לסלינה גומז מייקאובר ולמי אשלי גרהאם צריכה להודות?

ג'יג'י חדיד אשלי גרהאם. GettyImages
לא בוחרות את הלוקים המשובחים לבד. ג'יג'י חדיד ואשלי גרהאם/GettyImages

אנחנו אוהבות להחמיא לכוכבות ולאושיות הסטייל על הטעם המשובח שלהן אבל זו לא ממש בחירה שלהן אם לומר את האמת. כמעט כולן בתעשייה נעזרות בסטייליסטיות עם עין טובה ויד קסמים, שעושות למעשה את כל העבודה השחורה, חוץ מבלייק לייבלי שקורצה מחומר אחר ועושה סטיילינג לעצמה. הן בונות לוקים מאפס, אחראיות לעבודת האיסופים ממעצבים, בתי אופנה ורשתות, מייצרות שילובים מנצחים והופכות את הלקוחות המפורסמות שלהן לראויות להיכנס לכל רשימות "המתלבשות הטובות" של מגזיני האופנה הנחשבים.

מי שקוצר את המחמאות הן לרוב הכוכבות ואחרי כל אירוע קצת שוכחים לזרוק מילה טובה למי שבאמת עומד מאחורי הלוק. אז החלטנו לתקן את העוול. הגיע הזמן להוציא מהצללים את הסטייליסטיות של הכוכבות הגדולות ולתת להן את הכבוד המגיע להן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מוניקה רוז

הסטייליסטית מוניקה רוז צברה לעצמה מעמד של מיני-סלב בשל הלקוחות הקודמות שלה - בנות משפחת קרדשיאן-ג'נר. היא עבדה עבורן במשך כמעט עשור, עד הפיצול המסתורי ביניהן. היום בין הלקוחות המפורסמות שלה נמצאות כריסי טיגן, שי מיטשל ומירנדה קר. בעברה עבדה גם עם ג'יג'י חדיד, קארה דלווין וקאיה גרבר.

אחרי הפרידה מהקרדשיאנ'ס עלו טענות שהיא לא מצליחה להתנתק מהסטייל שלהן גם בשירותים שהיא מספקת ללקוחותיה החדשות ואולם, נראה שזה לא מפריע למפורסמות להמשיך להעסיק אותה.

קים קרדשיאן. GettyImages
עבדה עם המשפחה במשך עשור. קים וקורטני קרדשיאן/GettyImages

כריסי טיגן לקוחה נאמנה

מלבישה גם את שי מיטשל

בכבודה ובעצמה - מוניקה רוז

מימי קוטרל

הכירו את האישה מאחורי ג'יג'י חדיד ופריאנקה צ'ופרה - מימי קוטרל. הסטייליסטית שמחזיקה בלקוחות מגה-מפורסמות היא ממש סוג של מכתיבת דעה. ברגע שאנחנו רואות בגד על ג'יג'י - אנחנו מיד רצות לחנויות, מבלי לדעת שמדובר בבחירה של מימי.

הסטייליסטית הצעירה, רק בת 27, התחילה להתעניין בתחום כשהייתה בקולג'. הלקוחה הראשונה שלה הייתה הדוגמנית נאדין ליאופולד, לפני שצעדה על המסלול של ויקטוריה'ס סיקרט. ואולם, אין ספק שג'יג'י, פריאנקה והמפורסמות הנוספות - בלה חדיד ושרה סמפיו, הן שהקפיצו אותה מעלה והפכו אותה לאחת הדמויות המשפיעות בתעשייה. בריאיון למגזין ווג אמרה: "הסטייל שלי בשלוש מילים - קלאסי, פשוט ונוח".

פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
הפכה אותה לנוטפת סטייל. פריאנקה צ'ופרה/GettyImages

הלקוחה האהובה: ג'יג'י חדיד

פריאנקה ומימי קוטרל

אליזבת סטיוארט

מאחורי כל וונדרוומן עומדת סטייליסטית על. כן, גם לגל גדות יש מישהי שעוזרת לה לבחור את הלוקים האיקונים שלה - ואנחנו מדברות על אליזבת סטיוארט. אחד המראות הזכורים של גדות שסטיוארט בישלה עבורה זו השמלה האדומה של ז'יבנשי עם סנדלים שטוחים לפרמיירה של וונדר וומן. כולם דיברו על ההחלטה האמיצה לבוא לאירוע שטיח אדום בלי עקבים, וגם גדות וגם סטיוארט יצאו מרוצות. "אני אוהבת מראות נקיים, פשוטים ואלגנטיים", אמרה בעבר סטיוארט.

אבל גדות היא לא הלקוחה המפורסמת היחידה שלה. מי שעוד נעזרת בשירותיה אלו אמנדה סייפריד, ג'סיקה צ'סטיין וויולה דייויס. לקוחה מפורסמת נוספת היא ג'וליה רוברטס, והשתיים כבר הפכו להיות חברות קרובות מאוד. עד כדי כך, שלאירוע של מגזין אינסטייל הן הגיעו בחליפות תואמות בסגול לילך של ז'יבנשי. "אנחנו סוג של אותו בן אדם", אמרה אז סטיוארט.

ג'וליה רוברטס, אליזבת' סטיוארט. GettyImages
"אנחנו סוג של אותו בן אדם". אליזבת סטיוארט וג'וליה רוברטס עושות בכוונה "ביץ' סטול מיי לוק"/GettyImages
גל גדות לובשת ז'יבנשי בבכורת וונדר וומן, לוס אנג'לס, מרץ 2017. GettyImages
הלוק המדובר. גל גדות בשמלת ז'יבנשי וסנדלים בלי עקב/GettyImages

קייט יאנג

על קייט יאנג אומרים בתעשייה שהיא "יודעת איך להפוך כוכבת לאיט גירל", וזו מחמאה עצומה. בין הלקוחות המפורסמות שלה אפשר למצוא את סלינה גומז, שעברה מייקאובר של ממש, מרגו רובי - אחת מאושיות האופנה הרותחות על שטיחים אדומים, סופי טרנר, דקוטה ג'ונסון, מישל וויליאמס, נטלי פורטמן וסיינה מיילר.

יאנג למדה בקולג' אנגלית ותולדות האומנות והחלה להתמחות אצל אנה וינטור בווג. היא עברה למחלקת סטיילינג בתור מתמחה ולאחר מכן קודמה לעורכת בעיתון. בהמשך עבדה גם בטין ווג ובמגזין אינסטייל. העבודה הזו פתחה לה דלת למפורסמות וכן סייעה לה ליצור קשרים עם בתי אופנה נחשבים. ב-2010 הפכה לסטייליסטית במשרה מלאה ומשכה אליה את הלקוחות הסלבריטאיות. "בהתחלה לא רציתי לעבוד בזה במשרה מלאה, זה היה כמו סוד בשבילי שאני עושה את זה. עם השנים הבנתי שזה הדבר שהכי טבעי לי לעשות", אמרה בריאיון בעבר.

סלינה גומז לובשת מכנסי טרנינג של וטמנטס שעולים 665 דולר. ספלאש
עברה מייקאובר. סלינה גומז/ספלאש

סופי טרנר

לקוחה שכיף להלביש - דקוטה ג'ונסון

ג'ורדן פוסטר

אשלי גרהאם היא אחת מאושיות הסטייל הכי לוהטות שיש. ובואו נודה באמת - לצערנו, זה לא ממש קל להלביש אותה. כמעט כל הבגדים של מעצבי האופנה מגיעים במידות פטיט או בדגמים שמתאימים לדוגמניות דקיקות נטולות קימורים, חזה או ירכיים. להצליח להלביש את אשלי גרהאם בשיא הסטייל זה הישג מרשים, ואנחנו עדיין מחכות ליום שזה לא יהיה ככה.

ומי עומדת מאחורי הלוקים של גרהאם? מדובר בסטייליסטית ג'ורדן פוסטר, שהחלה את דרכה ביחסי ציבור של עולם הבידור ומשם עברה לעולם האופנה. תחילה עבדה בצוות של סטייליסטים שהעניקו ביחד שירות ללקוחות, ואז החליטה לצאת לדרך עצמאית. נוסף על גרהאם, בין לקוחותיה המפורסמות אפשר למצוא גם את קרלי קלוס, קנדיס סוונופול, קייט אפטון ועוד.

מארני סנופונטה

מארני סנופונטה היא אחת הסטייליסטיות הפרועות ביותר בתעשיית הבידור. היא אולי עומדת היום מאחורי כמה נשים משפיעות במיוחד בתעשיית האופנה, אבל זה לא תמיד היה ככה. לפני שהפכה להיות סטייליסטית, עבדה סנופונטה בעולם המוזיקה. "חשבתי ששם אוכל להשפיע יותר", סיפרה בריאיון שערכה בעבר. אחרי כמה שנים, הרעב להתעסק באופנה ניצח - והיא עברה להיות הסטייליסטית האישית של ביונסה, הסופרמודל קנדל ג'נר ואיט גירלז נוספות.

על ג'נר היא סיפרה: "היא אוהבת וינטג', אבל לא יקר - אלא כזה שצריך לחפור כדי למצוא, והיא מעריכה חייטות ברמה גבוהה. וכמובן - יש לה גוף מטורף, היא יכולה ללבוש הכל". עבור ביונסה היא עובדת כבר כמה שנים וליוותה אותה דרך ההיריונות ועד המיתוג כאושיית אופנה. ואולם, קווין בי לא מפרגנת בחזרה וכמעט שלא מתייגת את מארני ברשתות החברתיות אך זה עדיין לא מונע מהסטייליסטית הצמודה לשמור על קשר קרוב: "אני לא אוהבת לדבר עליה כי אני מאוד מגוננת. מפחדת שאגיד משהו שיצא לא טוב".

מארני סנופונטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully