וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיימינג מושלם: כוכבת "משחקי הכס" חוגגת יום הולדת ועונה אחרונה

גל סלונימסקי

15.4.2019 / 7:00

העונה האחרונה של "משחקי הכס" יצאה לדרך ובטיימינג מושלם יש לשחקנית מייזי וויליאמס, הידועה בתור אריה סטארק יום הולדת. הצצה לסטייל המגניב של הכוכבת שלא נופלת לסקס, סמים ומחשופים

מייזי וויליאמס. GettyImages
החלטנו להרים לך. מייזי וויליאמס/GettyImages

בתזמון מושלם, מייזי וויליאמס - הלא היא אריה סטארק מ"משחקי הכס", חוגגת היום את יום הולדתה ה-22 יחד עם עלייתה של העונה השמינית והאחרונה בסדרה. כדי לציין את החגיגה הכפולה החלטנו לפרגן לשחקנית הצעירה, שגדלה לנו מול העיניים, על הסטייל הססגוני.

מייזי, שנולדה בבריטניה, התקבלה לקאסט של "משחקי הכס" כשהייתה בת 14 בלבד, וזה היה התפקיד הרציני הראשון שלה. מאז היא הספיקה לככב בעוד כמה תפקידים בטלוויזיה ובקולנוע ולזכות בפרסים על כיכובה ב"משחקי הכס". ואולם, נראה שהשתן לא עלה לה לראש או לפחות בכל מה שקשור בסטייל היא עדיין לא איבדה את הצפון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייזי וויליאמס. GettyImages
יוצאת מהפרמיירה של "מרי פופינס" באאוטפיט קליל של קואץ'/GettyImages

זו לא טענה מופרכת שפרסום בקנה מידה עולמי עלול לשבש את הסטייל, בכל זאת כבר 8.6 מיליון עוקבים באינסטוש לוויליאמס הצעירה. אפשר לראות לא מעט צעירות שהופכות להיות מגה-סלב בגיל ההתבגרות מאבדות את החושים ונמשכות לסקס, סמים ומחשופים, אבל מייזי שומרת על סטייל מאופק שמילת הקסם שלו הוא "מגניב". אז נכון שבכמה חודשים האחרונים היא מתפרעת עם צבעי השיער - בין ורוד, סגול, בלונדיני וחום, אבל אם ככה בא לידי ביטוי מרד הנעורים שלה - אנחנו לגמרי בסדר עם זה.

עוד באותו נושא

השטיח האדום של כוכבי "משחקי הכס"

לכתבה המלאה
מייזי וויליאמס. GettyImages
ורודה ורומנטית באאוטפיט של קואץ'/GettyImages

את הסטייל של מייזי אפשר לתאר בצמד המילים "סקול גירל". חצאיות מיני חמודות, אוברולים, סוודרים קולים, חולצות קלילות ואיפור כמעט ולא מורגש. כשיש אירוע שטיח אדום היא יודעת לשלוף את בגדי המעצבים, אבל תמיד תוותר על שובלים ארוכים ושסעים מוגזמים.

מייזי אולי עדיין לא ממש התברגה כאושיית סטייל בעולם, וזה בסדר, יש דברים שלוקחים זמן, אך נראה שהיא בדרך הנכונה. עד כה היא כיכבה בכמה הפקות אופנה של מגזינים נחשבים ואולי בקרוב תזכה לטייטל הנחשק של מכתיבת טרנדים. בכל זאת, היא משחקת לצד קולגות כמו אמיליה קלארק וסופי טרנר והן לגמרי גונבות את הפוקוס. אז לכבוד יום ההולדת החלטנו להרים והנה טעימה מהסטייל של מייזי.

מייזי וויליאמס. GettyImages
גולף ואוברול פסים. אפשר לשפר בגזרת השיער/GettyImages
מייזי וויליאמס. GettyImages
נראה לנו כמו האאוטפיט המושלם לגילאי ה-20. טוטאלוק של אמיליו דה לה מורנה/GettyImages
מייזי וויליאמס. GettyImages
בשמלת פיקניק מתוקה של הולי פולטון/GettyImages
מייזי וויליאמס. GettyImages
מפזרת שיק בשמלה של הנרי הולנד. והתיק מה איתו?/GettyImages
מייזי וויליאמס. GettyImages
עוקבת אחרי הטרנדים החמים. בשמלת סליפ ירוקה של מיילי בפרמיירת העונה השביעית של "משחקי הכס"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully