וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך המלא לקיץ 2019: כל הטרנדים שאתן חייבות לאמץ

14.4.2019 / 13:10

חולצות לבנות עם שרוולים תפוחים, סנדלים שהופכים את הרגל לסופר סקסית והפפיונים שמגיעים בשלל צורות. האישה ששמה את הס' בסטייל ריכזה לכן את הטופ 7 של הקיץ הקרוב

1. אוברולים

עם יד הלב, הכותרת אוברול עושה לפריט הלבוש הזה עוול. כי נכון, בהגדרה הרחבה שלו מדובר באוברול אבל באנגלית יש לנישה הספיציפית הזו חידוד בשם 'בוילר סוט' או 'בוילר קובר'. הכינוי נלקח מז'רגון מדי העבודה בשנות העשרים של המאה הקודמת ושימש בעיקר לכאלו שנזקקו ללבוש פונקציונלי המכסה את כל הגוף ביריעה אחת, לרוב בגזרה משוחררת משובצת כיסים.

אבל עולם האופנה ידוע בחיבה לאירוניות וכך זכינו שוב לפרשנות לאקשרי מפוצצת בסטייל למשהו שבמקור נחשב כפתרון נגזר לאלו השייכים לשכבת הצווארון הכחול. הם כנראה לא יזכו ללבוש את הגרסה האדומה של הרמס או הלבנה של ג'יאמבטיסטה ואלי וסטלה מקרטני, אבל לפחות תהיה להם זכות ראשונים על הטרנד.

2. פרנזים וקרושה

בכל עונה ענפי פולקלור מכל רחבי הגלובוס תופסים חלק חשוב בעבודתם של מעצבי האופנה כחלק מתפיסה של שימור והעצמת תרבויות בעידן בו הטכנולוגיה מאיימת להשתלט ולמחוק מורשות שלמות של עבודות יד מסורתיות. העונה זה הקרושה ורשתות הדייגים שמתחברים באופן מושלם לקצוות פרומים בדמות פרנזים מתנפנפים. זה מתחיל בעליוניות משוחררות המשתלבות מעל בגדי ים ובגדי חופשה וגולש לגזרות מחויטות בעיצובים אלגנטיים שמתאימים יותר לאגף בגדי הערב וארועי הקיץ החגיגיים. לאמץ, לאמץ, לאמץ.

3. חולצות לבנות עם שרוולים תפוחים

החיבה האביבית לפריטי לבוש לבנים היא עניין חוצה יבשות בשגרת חודש אפריל מידי שנה, שלא לדבר על מסורת פסח ושבועות שלנו שמתיישבים איתה בתיאום שהוא מושלם בול. מי שרוצה לחדד את העניין מוזמנת לאמץ את לוק הנערה הכפרית הממקד את תשומת הלב בשרוולים תפוחים ומחשוף ריבועי עם מרקמים מחוררים של תחרה, גיפיור ורקמה. בניגוד לטרנדים אחרים, פה אנחנו מוכנות לחתום על כך שמדובר בפריטים שיהיו רלוונטיים בוודאות גם עוד שנה אם לא יותר, אז אתן לגמרי יכולות להשקיע בבחירת הפיס.

4. פפיונים

שנים שהפפיון חיכה בשקט למומנט הנכון, פחות או יותר מסוף האייטיז, והנה ההוכחה שהסבלנות משתלמת. כעת הוא חוזר ולא רק כקישוט סימלי בשיער או בקשירת 'פוסי בואו' אה-לה מלניה והחולצה המפורסמת, אלה כפיס הצהרתי במרכז העניינים ועם נוכחות בולטת במגוון וריאציות. אז איפה אפשר למצוא אותו העונה? על הכתף, כאלמנט מדגיש אסימטריות, במרכז הטורסו בשמלות או בטופים כולל גלישה וחיבור לשרוולים, בקשירה על המותן, וכן כעיטור משמעותי המשדרג מחשוף וכתפיות שמוטות.

5. הסנדלים העירומים

לא רק שהבהלה של עולם האופנה לסנדל העירום של סלין מהקיץ שעבר מסרבת לדעוך שנה אחרי, היא גם עולה שלב ומקבלת במה נרחבת עם מלא ורסיות חדשות. מסתבר שתפקידן של הרצועות הדקיקות שעושות סיבוב חוזר מסוף הניינטיז עדיין לא הסתיים בפלנטת האופנה, ולו בשל מספר יתרונות בולטים ביניהם היכולת להשתלב כמעט עם כל לוק, נוכחות עדינה שמאפשרת אימוץ צבעים מגוונים מבלי לפחד מחוסר התאמה ואסתטיקה גאומטרית שהופכת כל כף רגל מטופחת לסופר סקסית.

העקבים הדקיקים בגובה ביניים שמזוהים עם הדגם של סלין וגם עם הלהיט הדומה שהושק כמה חודשים אחרי על ידי דה רואו של התאומות אולסן עדיין שולטים בגזרה, אבל תסמכו על בתי האופנה והרשתות ההמוניות שלא יפספסו אף ההזדמנות להגדיל את המכירות בזכות כמה שדרוגים מרעננים. אז לא, ברצועות עצמן הם עדיין לא העזו להתעסק, הן הרי לב העניין, כך שהפוקוס הועבר באלגנטיות לגזרת העקבים עם גרסאות של עקבי צ'אנקי בגבהים שונים מעור או עץ לצד סילואטות עקב מפתיעות מהזן הארכיטקטוני.

6. קליפורניה דרימינג

כשמסתכלים מרחוק על סגנון החיים בקליפורניה ובפרט באל איי מקבלים תמונת מצב די קיצונית. מצד אחד קיימת התדמית הטראשית של כל אלו שאיבדו כיוון בכל מה שקשור לתעשיית הניתוחים הפלסטיים, השיזוף המוגזם, מכוניות הפאר ועודפי הממון ומצד שני ישנו הקונספט הניו אייג'י שמחבר את השמש, האוקיינוס והנופים הבלתי נגמרים לכיוונים של לייף סטייל מלא בספורט ימי, שייקים טבעוניים, טיפולי ביוטי אלטרנטיביים וכדומה. כל אלו משקפים מגמה אופנתית שמעבירה קו התופר יחד כמה סגנונות לכדי סיפור קייצי אחד שלם בו מככבים דפוסים אמורפיים עם פטרנים זרחניים של טאי דאי, פרחים מעדות חולצות הוואי, אלמנטים מקטגוריית בגדי הגלישה וכן צבעוניות משכרת של פירות.

7. ג'ינס בליץ'

הזכרונות הרחוקים מהאייטיז של ג'ינסים בהירים בשטיפת שיפשוף מלאכותי ואחיד של אקונומיקה הפכו כבר מזמן מזוהים עם עידן הפוסט קומוניזם של הגוש המזרח אירופאי. אבל כנראה שעבר מספיק זמן מאז התקופה בה אותו סגנון קיבל בין היתר את הכינוי "ג'ינס רוסי" כרמיזה למשהו כעור ולא רלוונטי, כי הנה עכשיו הוא חוזר באופן מרהיב ונחשק. אם מסתכלים על מסלולי אביב קיץ 2019 אין מנוס מלהגיע למסקנה שלא מעט אקונומיקה שטפה יריעות דנים לאחרונה על מנת להביא לנו מבחר כה מגוון של שמלות, נעליים, מכנסי באגי עם חגורה בילט אין, ז'קטים, טופים, חצאיות וחליפות על טהרת הלהיט הרוסי.

  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully