וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד ארבע בנות דיברה האופנה: חכמה, רשעית, תמה ושאינה יודעת לשאול

גל סלונימסקי

21.4.2019 / 8:00

לכבוד חג הפסח החלטנו לקחת את החלק המפורסם מההגדה ולתת לו פרשנות אחרת - מי הן ארבע הבנות של תעשיית האופנה הישראלית? החכמה שבוחרת לוקים מדויקים, הרשעית שנוטפת סטייל חצוף, התמימה שנפלה לתסמונת הקרדשיאן וזו שלא יודעת לשאול את הסטייליסט מה כדאי ללבוש

כל ילד בגן מכיר את הקטע מההגדה של ארבעת הבנים עליהם דיברה התורה - חכם, תם, רשע ושאינו יודע לשאול. כדי לחגוג את חג הפסח כמו שצריך, החלטנו לתת פרשנות אחרת לקטגוריות הידועות - ולבחור את ארבע הנשים עליהם דיברה תעשיית האופנה הישראלית.

חכמה - גלית גוטמן

הטופ מודל הישראלית גלית גוטמן היא בדיוק הטייפ-קאסט של "חכמה", ולא רק זה - היא גם מתוחכמת. אם נציץ בסגנון הלבוש שלה נזהה קו מאוד נקי, מינימליסטי ובעיקר מדויק. היא מאמצת את הטרנדים החזקים בעדינות ומוסיפה טאץ' קלאסי לכל הופעה. היא תעדיף חצאיות עיפרון, שמלות מידי, תבחר במחשופים מעודנים ולנצח תלבש בגדים מונוכרומטיים נטולי פרינטים. גם בלי אירועי שטיח אדום היא תעדיף מינימליזם, אבל ממש לא כזה זרוק, אלא מהודק טיפ-טופ. מה אנחנו הכי אוהבות בה? הקוקו האסוף עם השוונץ המדויק והליפסטיק האדום שמקפיץ את השיק בכמה רמות.

גלית גוטמן. לנס הפקות,
סטייל מתוחכם ומדויק. גלית גוטמן/לנס הפקות
גלית גוטמן מאחורי הקלעים של שבוע האופנה 2019. עידו איז'ק,
מינימליזם קלאסי/עידו איז'ק
גלית גוטמן. ניר פקין
מתות לבוא לעשות אצלך שיעור סטיילינג/ניר פקין

רשעית - עדן פינס

הבאד גירל של תעשיית האופנה הישראלית היא בלי כל צל של ספק עדן פינס. יש לה סטייל חצוף, נועז ובועט שאי אפשר לאמץ בלי האטטיוד המגניב שלה, אז פשוט אל תנסו לחקות אותה - זה יצא לכן על הפנים. פינס לא מתנצלת על כלום. מכנסונים קצרים, מחשופים משוגעים, פרינטים צבעוניים - הכל הולך אצלה בארון, וזה עוד לפני שהזכרנו את הפיאות, תוספות השיער והתסרוקות המשוגעות שמצטרפות לתלתלי המופת שלה. ולקינוח - עיניים מהפנטות, חיוך מתוק ורפרטואר של פרצופים. עדן פינס היא הרשעית שכולנו רוצות להיות לפעמים כדי לשבור את המוסכמות.

עדן פינס. רפי דלויה
בלי האטטיוד שלה, הלוקים לא שווים כלום. עדן פינס/רפי דלויה
עדן פינס. שוקה כהן
הקוליות נשפכת ממך/שוקה כהן
עדן פינס. ניר פקין
כן זה מוגזם ואל תנסו את זה בבית. עדן פינס/ניר פקין

תמימה - אביבית בר זוהר

לא ברור אם זו אסטרטגיה מכוונות או תמימות גרידא - אבל הלוקים האובר-חשופים של אביבית בר זוהר לא תמיד עושים לה שירות טוב. הכוכבת מפציעה לא מעט במפתחים לא רגילים באיזור החזה, שסעים מוגזמים שחושפים רגליים אבל השאלה הגדולה היא האם היא באמת חושבת שהם סטייל? לעיתים היא טוענת שהיא ממש לא מבינה על מה המהומה וכיצד זה בכלל מייצר כותרות אבל אם קים קרדשיאן לא מיתממת באפקט הלוקים הנועזים שהיא בוחרת - גם את לא צריכה. ייהמר לזכותה כי אכפת לה מאוד מהניראות שלה, לאחרונה יש מיתון קל בגזרת הטראש וכמו שאומרים - מה ששלה שלה.

אביבית בר זוהר. מערכת וואלה! NEWS
לא כל מה שעובד לקים קיי יעבוד גם לך. אביבית בר זוהר/מערכת וואלה! NEWS
אביבית בר זוהר. אביב חופי, ניר פקין
מחשופים מפתים לא מעניקים נקודות סטייל/ניר פקין, אביב חופי
אביבית בר זוהר. שלומי צ'יקונה,
אנחנו בעד סקסיות והכל, אבל עד גבול מסוים - רגע לפני שזה הופך לטראש/שלומי צ'יקונה

שאינה יודעת לשאול - נטלי דדון

נטלי דדון חיה את החלום. ילד מהפנט, אינסטגרם מפואר שמצליח גם לתפקד כמקור הכנסה לא רע וחברים שווים מתעשיית הבידור המקומית. ואם זה המצב, למה לא לבקש מהם עצה או שתיים? הארון שלה מלא בפריטים של בתי האופנה והמותגים המובילים, הנתונים הטבעיים שלה הם "וואו", אז למה לא לשאול את חברייך הסטייליסטים איך לשלב הכל נכון וליצור לוק מנצח? הפוטנציאל כבר שם, כל מה שנשאר זה רק לברר איך עושים את זה נכון.

נטלי דדון. אור גפן,
יש לך הכל, חוץ מסטייליסיט. נטלי דדון/אור גפן
נטלי דדון. ניר פקין
אאוץ', כואב בעין/ניר פקין
נטלי דדון. יח"צ,
עם הארון הכי שווה ביקום, אל תפשלי - תשאלי מישהו שמבין/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully