וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית נקטה בצעד קיצוני כדי להוכיח למבקריה שישבנה אמיתי

30.4.2019 / 0:43

לדוגמנית האינסטגרם, שניחנה בנתונים גופניים מחמיאים, נמאס מכל המבקרים שטוענים שהישבן שלה לא טבעי - וכדי להשתיק את השונאים אחת ולתמיד פנתה למנתח פלסטי שיאשר שאף רופא לא נגע בישבן שלה

Daisy Keech

עמוד האינסטגרם של הדוגמנית דייזי קיץ' מפוצץ בתמונות שלה משוויצה בגוף הבריא, החטוב וההורס שלה. בעוד היא מתגאה במבנה גוף אפרסקי מעורר קנאה, בת ה-19 מותקפת מדי יום בטענות שעברה ניתוחים פלסטיים או שהיא משפצת את התמונות שלה בפוטושופ לפני פרסומן. הטענות מתמקדות בעיקר בישבנה, אולם היא הכחישה אותן שוב ושוב וטענה שהכול אצלה טבעי לגמרי ושמדובר בתוצר של גנים טובים ועבודה קשה. זה לא מנע מרבים מתוך כמעט מיליון העוקבים שלה להציף אותה בתגובות קשות, עד שפשוט נמאס לה. כדי להוכיח סוף סוף למבקריה שהישבן שלה טבעי לגמרי, היא פנתה למנתח הפלסטי מבוורלי הילס, ד"ר אשקן גאוואמי, כדי שיבדוק את ישבנה מול המצלמה ויאשר זאת.

בסרטון שפרסמה ביוטיוב, ד"ר גאוואמי נראה בוחן את העור שבישבנה של הדוגמנית הלבושה בחוטיני ומאשר שעל פי ממצאיו - הכול נראה טבעי לגמרי. לצד הסרטון היא כתבה: "תודה למומחה בעל השם העולמי ד"ר גאוואמי, על שסייע לי להראות לעוקבים שלי שהישבן שלי אמיתי".

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

דוגמנית הגיעה לבושה בביקיני לשדה התעופה ועוררה סערה

לכתבה המלאה

בסרטון נשמע ד"ר גאוואמי אומר: "לצידי עומדת בחורה צעירה, אתלטית וטבעית שבורכה בגנים טובים. הישבן שלה אמיתי, אז אמרתי לה 'את יודעת מה, הרבה אנשים שונאים אותך ואומרים באינסטגרם שהישבן שלך לא אמיתי וכל זה אז אני הולך לאשר, כמומחה ישבנים, שזה אמיתי. אני יודע שהוא טבעי מכמה סיבות. קודם כל, הגיל שלה. מעולם לא היו לה ילדים. אני גם לא רואה שום שינויים בעור שמצביעים על כך שהיא עברה הזרקות מלאכותיות. אני לא רואה שום חתכים קטנים שמצביעים על העברת שומן". הוא הוסיף: "יש לה עור חזק ומתוח בן 19 והיא מתאמנת, היא אוכלת בשר ושומרת על תזונה מאוזנת. כל זה מצביע על כך שהישבן שלה אמיתי".

ככה נראה הישבן שלה לפני ואחרי שהתחילה להרים משקולות

הסרטון צבר עשרות אלפי צפיות ורבים בהחלט שינו את דעתם עליה. אחד מהמגיבים כתב: "חחחח אני אוהב אותך על זה" ואחר הוסיף: "הגוף שלך מושלם ואת מהממת". אחרים טענו שהצעד שלה מוגזם ושהיא לא חייבת להוכיח כלום לאף אחד. "זה עצוב שבימינו אתה צריך להוכיח לאנשים שאתה לא מזויף" כתב אחד ואחר הוסיף: "אני מופתע שהיא עשתה את זה. למי אכפת מה אנשים חושבים?".

סרטון ההוכחה:

מה אתם אומרים?

הכל תוצר של עבודה קשה

ואלה התוצאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully