וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נוטרות טינה: ספייס גירלז הוציאו חולצות עם ויקטוריה בקהאם

הלהקה המצליחה מהניינטיז מתחילה להתכונן לסיבוב ההופעות ומשווקת חולצות ואקססוריז עם הלוגו ושמות החברות בלהקה. על אף שוויקטוריה בקהאם הודיעה שתוותר על התענוג לשיר ולרקוד על הבמות, הספייס גירלז החליטו לפרגן לה - ולשווק גם חולצות עם השם שלה

הספייס גירלז. צילום מסך
מתגעגעות לויקטוריה? ההרכב החדש והחסר של הספייס גירלז/צילום מסך

להקת הספייס גירלז כבר מחממת מנועים לקראת מופעי האיחוד. לצד חזרות אינטנסיביות ויח"צ מאסיבי - החלה הלהקה גם לשווק את המרצ'נדייז שלה, שכולל בין היתר חולצות עם שמותיהן של הבנות. על אף שוויקטוריה בקהאם, פוש ספייס כמובן, לא מצטרפת לסיבוב ההופעות, בלהקה החליטו לעשות לה מחווה - ולשווק גם חולצה עם השם שלה. אכן, לא ברור מאליו.

החולצות שהשיקה הלהקה לקראת סיבוב ההופעות העולמי שואבות השראה מההפריטים המקוריים שהושקו אי שם בניינטיז, בתקופת הזוהר של הלהקה. החל מהלוגו, דרך העיצוב ועד ההדפסים - הנראות כמעט זהה לזו ששווקה לפני שני עשורים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

הספייס גירלז מתאחדות. The Sun, אתר רשמי
הביקוש לכרטיסים לסיבוב ההופעות של הלהקה מרקיע שחקים/אתר רשמי, The Sun

הקולקציה עם שמותיהן של חמש חברות הלהקה כוללת גם חולצות טי וגם קפוצ'ונים - שיכולים להתאים לנשים, גברים וילדים - וכמובן שעוד מוצרים נלווים ואקססוריז כמו כובעים וסיכות. המחירים נעים בין 20 דולר לכובע מצחייה, 25 דולר לטי-שירט ו-45 דולר לקפוצ'ון. את המוצרים ניתן לרכוש כבר עכשיו באתר הרשמי של הלהקה, אך הם ישלחו לקונים רק בסמוך לתחילת סיבוב ההופעות בשבוע הבא.

עוד באותו נושא

מי אמר שהיא צריכה את הספייס גירלז? הפרס של ויקטוריה בקהאם

לכתבה המלאה
ספייס גירלז מרצ'נדייז חולצות טי שירט. אתר רשמי
פוש ספייס בפנים: החולצה עם התמונה המקורית של ויקטוריה בקהאם מהניינטיז/אתר רשמי

למעריצים השרופים כמובן לא היה אכפת שבקהאם ויתרה על התענוג להתאחד והם התנפלו על הכרטיסים של ההרכב החדש והחסר, שכולל את ג'רי האליוול (ג'ינג'ר ספייס), אמה בנטון (בייבי ספייס), מל בי (סקארי ספייס) ומל סי (ספורטי ספייס). ההכרזה הראשונה על האיחוד דיברה על שש הופעות בלבד, אולם מאז לא מפסיקים להודיע על הוספת מופעים.

ספייס גירלז מרצ'נדייז חולצות טי שירט. אתר רשמי
טי-שירט יוניסקס לגברים ולנשים/אתר רשמי
ספייס גירלז מרצ'נדייז חולצות קפוצ'ון טי שירט. אתר רשמי
אפשר לקנות עכשיו - אבל תקבלו את המוצרים רק בסמוך לסיבוב ההופעות/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully