וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדיקור מתוקתק והיידה: הטרנדים החזקים באינסטגרם לאפריל 2019

30.4.2019 / 6:17

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון לאפריל 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מיולס סקסיות של שאנל

זה כבר נהיה ריטואל שיגרתי: עונה חדשה, פיס אובססיה חדש של שאנל. הפעם אלו כפכפי מיולס עשויות פי.וי.סי בשילוב עור המוצעות בכמה ורסיות על עקב ריבועי שקוף, עבה ונוח בגובה של שלושה סנטימטרים המיועד לחרישות. בחלק העליון מוטבע הלוגו בעל 6 האותיות Chanel במתכונת חצויה - CHA על הנעל השמאלית ו-NEL בימנית, בשילובי צבעים של שחור/לבן, שחור/קאמל, שחור/שקוף ושחור עם שחור מבריק. מדובר בסוג הפריטים שהם הלהיט הכלכלי שכל בית אופנה חפץ בו, עיין ערך החגורה של גוצ'י. יש בו לוגו, הוא נוח, מוגש בעיצוב מסחרי ומתאים כמעט לכל מלתחה ולכל הופעה. בנוסף, אתר האונליין הבריטי whowhatwear חיזק את הסטמפה כשהגדיר אותן כנעליים האולטימטיביות לכל חופשה. רק להקפיד על פדיקור מתוקתק והיידה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

חולצת סאטן של רג'ינה פיו

חולצת הכפתורים יושבת בול על הטרנד החדש שקיבל את הכינוי "אבא תייר". מדובר בסיפור די דומה למה שה"דאדי סניקרס" עשו לאותן נעלי ספורט מגושמות מהניינטיז, רק שעכשיו המצפן התמקם על אותן חולצות כפתורים גבריות בשרוול קצר. כן, אלו בעלות אותה גזרה חסרת חן שמזוהה גם עם חולצות הוואי מגוחכות איתן אבות בניינטיז הצטיידו לחופשה. התרגום של פיו לעניין כולל את אותו שייפ חסר הצורה כולל השרוולים הקצרים כשהטוויסט מגיע מבדי סאטן מגורענים בגוונים פסטליים על גבול הזרחנים כמו ירוק, כתום, ורוד וכדומה. להשלמת הלוק רג'ינה מציעה גם מכנסיים תואמים בגזרת פדלפון רפויה. היתרון בחולצה הפשוטה לכאורה טמון ברעיונות הסטיילינג היצירתיים שמציגות הפאשניסטות באינסטה, ביניהם חגורת מותן מעל, קשירות והעמסה בשכבות.

ג'ינס טאי דאי בשלל צבעים

כבר כמה שנים שגאני נחשב לאחד החזקים במלתחות של קהילת נשות האופנה ומככב בפידים שלהן בתדירות מרשימה. החודש נרשמה קפיצת מדרגה משמעותית בזכות ליין הדנים בשטיפות טאי דאי של המותג שהצליח לטפס גם לגזרת הכוכבות הכי מסוקרות בשטח. שיטוט קליל באינסטגרם מגלה שג'יג'י חדיד וקיילי ג'נר נכבשו גם הן באינטרפרטציה של הלייבל הדני לטרנד הבעייתי. שגעת הבליץ' של גאני מוגשת כפסים אמורפיים ומעוקלים בגרסה של לבן אקונומיקה על דנים בהיר או בשחור, ורוד וצהוב על רקע לבן.

תיק אוברסייז של בוטגה ונטה

בית האופנה האיטלקי ידוע כבר שנים בזכות ליין תיקים יקר ויוקרתי בעלh סימן ההיכר של עור רך וקלוע. העיצוב האלגנטי הפך אותם לפופולריים בעיקר בנישה של נשים שלא מסתובבות בפידים האופנתיים באינסטה. אבל העונה מסתמן שינוי אסטרטגי באדיבות המנהל הקריאטיבי החדש בחברה, דניאל לי, עם דגם the pouch, שהפך במהרה ל'איט בג' הרותח של אפריל. אז מה הקטע שלו ואיך הוא שבר את מחסום התדמית הכבדה של הלייבל? לי הביא לשפה המוכרת של בוטגה שיק מינימליסטי עם קלאץ' רך בשייפ מעוגל שנסגר על ידי כיווץ פשוט, ללא רצועה, המגיע בטווח מרשים של גוונים, מרקמים וגדלים. קשה לשים את האצבע על התכונה שהופכת אותו לכה מדויק, אבל בהתחשב בתפקידו הקודם של לי כיד ימינה של פיבי פילו בסלין, אפשר להבין שמדובר בסוג של גאון תיקים שאמון על פיצוח של לא מעט קודים בז'אנר. 1,100-2,300 יורו והוא שלכן.

המותג החדש שהשתלט על קואצ'לה

מעקב צמוד אחר מצעד התלבושות שפקדו את פסטיבל קאוצ'לה המפורסם שנערך החודש בקליפורניה גילה שאחד המותגים הכי פופולריים בקרב האורחות המפורסמות שהסתובבו שם, וגם אלו הפחות, היה הלייבל הניו יורקי בן החמש - Area. הבולטות שבהן קייטי פרי שנתנה הופעה באוברול טאי דאי בגוון פוקסיה ומעליו רשת פרנזים מנצנת וקנדל ג'נר בשמלת מיני תכולה שאובזרה בכפפות לבנות ארוכות בדפוס ירוק זרחני חושפת כתפיים. ג'נר שכנראה נדלקה חזק על הברנד התארחה השבוע בטונייט שואו של ג'ימי פאלון ולבשה טוטאל לוק כתום ואדום מקולקציית סתיו 2019. עוד איי-ליסטית היא רירי על השער של ווג אוסטרליה. בקיצור, מומלץ ביותר לסמן את Area בוויש ליסט הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully