וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוגומאניה: כך תהיו בטוחות שלא יפספסו אתכן בחוף הים

6.5.2019 / 7:00

הטמפרטורות בשיאן, עונת הרחצה לגמרי החלה וזה הזמן להיערך בהתאם. בעת שאתן מתלבבטות מהי הגזרה המחמיאה לכן ביותר, כדאי מאוד שתשימו לב לטרנד שמקבל השנה בוסט רציני

רגע לפני שעונת הרחצה נפתחת באופן רשמי ובין ימי השרב שמבקרים לאחרונה בתדירות שקשה להתכחש אליה, החלטנו שכדאי להתחיל להתרגל לרעיון שבקרוב נאלץ להתמודד עם הסוגייה המאתגרת של הקיץ. האם אנחנו בשלות להיחשף בבגד-ים? שלם או ביקיני? ובאיזה בגד ים כדאי להשקיע בקיץ 2019?

ברשימת הטרנדים לעונה בולטות לא מעט קלאסיקות מהאייטיז כמו כאלו בדפוס נקודות או מנומר, צבעים זרחניים ומפתח תחתון גבוה. גם שנות התשעים מככבות עדיין בלוח ההשראה של קולקציות בגדי הים החדשות והן באות לידי ביטוי בדגמים בעלי לוק ספורטיבי, חזיות ביקיני במראה גוזייה או כאלו בגזרת קאפים עם ברזלים וגם בשגעת הכי נוכחת מהניינטיז - הלוגואים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טרנד הלוגומאניה שכבש כל חלקה טובה בתעשיית האופנה בשנתיים האחרונות זלג לקטגוריית בגדי הים כבר בשנה שעברה, אבל במקום להיעלם לתהומות השכחה הוא דווקא העלה הילוך עם נוכחות מאסיבית העונה. ולא מעט בזכות העובדה שכמה מהשגרירות הכי חזקות ברשת מקדמות אותו במרץ.

קלואי קרדשיאן ממשיכה להשוויץ בגזרה החדשה עם תמונה מחופשת בטן-גב-צילומים לאינסטה כשהיא לובשת בגד ים שלם אדום מקולקציית השת"פ של לואי ויטון וסופרים. או אחותה קים הנחבאת אל הכלים שפרסמה תמונה של עצמה במיקרו ביקיני מ- 1996 של שאנל וגרמה להיסטריה לא קטנה ברשת (בימים אלו הוא מוצע להשכרה ברשת ל-3 ימים וזמין רק לתושבות אל איי כשמחיר ההשכרה נשלח באופן אישי למי שמעוניינת ושולחת מייל). עוד דגמים פופולריים הם אלו השלמים של גוצ'י, מוסקינו, בלמיין ופנדי, כשלאחרון יש גם גרסת ביקיני מבוקשת לא פחות. אספנו כמה אופציות שפויות יותר:

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דיזל. יח"צ,
דיזל - 350 ש"ח/יח"צ
פילה, עדיקה. יח"צ,
פילה לעדיקה - 249 ש"ח/יח"צ
נאוטיקה. יח"צ,
נאוטיקה - 299 ש"ח/יח"צ
זאדיג אנד וולטייר. יח"צ,
זאדיג אנד וולטייר - 1,125ש"ח/יח"צ
צ'מפיון, סטורי. יח"צ,
צ'מפיון לסטורי - 299 ש"ח/יח"צ
פילה, עדיקה. יח"צ,
ויש גם בשחור עם חיתוכים סקסיים. פילה לעדיקה - 249 ש"ח/יח"צ
אדידס. יח"צ חו"ל,
אדידס - 149 ש"ח/יח"צ חו"ל
פקטורי 54, ברברי. יח"צ חו"ל,
ברברי לפקטורי 54 - 1,550 ש"ח/יח"צ חו"ל
ספידו. יח"צ,
ספידו - 279 ש"ח/יח"צ
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully