וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומת הכפכפים: הוויאנס יוצאת במהדורה מוגבלת עם דגל ישראל

גל סלונימסקי

5.5.2019 / 13:20

מה שבחו"ל שמור לחוף הים בלבד, אצלנו מקובל גם במסדרונות העבודה, בבילוי במסעדות ובהליכה בשדרה. המותג הברזילאי הפופולרי הבין את הפוטנציאל ולרגל יום העצמאות יוצא במהדורה מוגבלת רק בשבילנו

כפכפים כפכפי הוויאנס HAVAIANAS. יח"צ חו"ל,
בחו"ל מיועד רק לחופשות ריזורט, בארץ אפשר למצוא אותן בכל מקום. כפכפי הוויאנס במהדורה המוגבלת/יח"צ חו"ל

כשמשתעשעים ברעיון שישראל תהיה יום אחד בירת אופנה עולמית, עולה בעיה אחת קשה שהופכת את הרעיון לכמעט ובלתי אפשרי - מזג האוויר. בעוד שבאירופה הקרירה ובארצות הברית קל ללבוש בגדים מחויטים, להגזים עם האיפור ולהתענג על שכבות, הקיץ הישראלי כל כך חם שלעיתים אין רצון להתלבש. כתוצאה מכך, נולד סגנון לבוש ישראלי שבעולם אולי לא היה עובר חלק בגרון, אבל אצלנו קיבל לגיטימציה והפך למיינסטרים. כפכפים לעבודה, למכולת, לישיבה בבית קפה או סתם לטייל בשדרה - זה לגמרי בסדר. ואם כבר מדברים על כפכפים, הרי שיש מותג אחד שלגמרי השתלט על השוק המקומי. הרשת הוויאנס אולי נולדה בברזיל, אבל הפכה להיות הכי ארצישראלית שיש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לרגל יום העצמאות שיחול השבוע, הוויאנס יוצאים במהדורה מוגבלת שכוללת את דגל ישראל על רצועות כפכפי האצבע הפופולריים. ובכדי שתבינו עד כמה דומיננטיים אנחנו בשוק המותג, ישראל היא הארץ היחידה מלבד ברזיל שזוכה למהדורה עם דגל המדינה.

הרשת הבריזאלית יצרה את הקולקציה הודות לקשר המוצלח עם ישראל החמה, שבה יש ביקוש שיא לכפכפים המדוברים. המהדורה כוללת שישה דגמים - לנשים וגברים כאחד, בגזרות סליפ וטופ הקלאסיות של המותג. הכפכפים במהדורת הדגל מגיעים בגווני כחול, לבן ושחור והעלות היא 80 שקלים לזוג. אם אתן מעוניינים בלוק פטריוטי למנגלים, דעו שמדובר במהדורה מיוחדת, עד גמר המלאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
כפכפים כפכפי הוויאנס HAVAIANAS. יח"צ חו"ל,
המדינה היחידה מלבד ברזיל שקיבלה דגם עם דגל/יח"צ חו"ל
כפכפים כפכפי הוויאנס HAVAIANAS. יח"צ חו"ל,
כצפוי, מגיע בגווני כחול ובצבעים לבן ושחור/יח"צ חו"ל
כפכפים כפכפי הוויאנס HAVAIANAS. יח"צ חו"ל,
מחיר - 80 שקלים. ניתן להשיג בחנויות הרשת/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully