וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנו לנו עוד: שרליז ת'רון נמצאת בכל מקום - וזה מושלם

גל סלונימסקי

13.5.2019 / 6:40

השחקנית הוותיקה מקדמת סרט חדש בכיכובה ומשוויצה בסטייל המדויק שלה בפרמיירות ברחבי העולם ובצילומי פפראצי כשהיא מטיילת בניו יורק סיטי. תוסיפו לזה כתבת שער והפקת אופנה רומנטית במגזין מארי קלייר וקיבלתם בדיוק את הכמות הנחוצה מהכוכבת הכי לוהטת של הוליווד

שרליז ת'רון סת' רוגן. GettyImages
מקדמת את הסרט החדש. שרליז ת'רון בשמלה של לואי ויטון לצד סת' רוגן/GettyImages

כשלכוכבים יש פרויקטים חדשים לקדם, הם עושים את זה בכל הכוח. מגיעים לכל תכנית טלוויזיה, מתראיינים לכל מגזין ומצטלמים לכל הפקת אופנה אפשרית. לעיתים ההצפה הזו לא באה לנו בטוב, אבל כשמדובר בכוכבת לוהטת כמו שרליז ת'רון אין ספק שזהו צעד מבורך. השחקנית בת ה-43 משתתפת בקומדיה הרומנטית "מה הסיכוי?" לצד סת' רוגן, שכבר יצאה לאקרנים (אפילו בישראל) ובכדי לקדם את הסרט החדש בכיכובה היא מטיילת בין פרמיירות בשלל לוקים משגעים, משוויצה בצבע השיער החדש שהשיקה בטקס האוסקר האחרון ומתראיינת למגזינים המובילים בעולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כך למשל, פרגן המגזין מארי קלייר לת'רון עם כתבת שער בגיליון יוני. בריאיון מספרת השחקנית על הבחירה בתפקיד החדש: "אף פעם לא חשבתי שאעשה קומדיה רומנטית, לא חשבתי שאוכל לעשות צדק עם ז'אנר כזה". ובאמת, ת'רון, שמככבת על מסכי הקולנוע שלנו כבר יותר מ-20 שנה, רגילה בעיקר לתפקידים אפלים ומלאי דרמה. ברזומה שלה נמצאים לא מעט סרטים מצליחים ושוברי קופות וכן פרס אוסקר על תפקידה בסרט "מונסטר". והנה, שינוי מרענן, ת'רון מתאהבת על המסך בסרט קליל ורומנטי.

הפקת האופנה למגזין מארי קלייר משדרת אסתטיקה נקייה, אין לוקיישנים מפוארים, אין איפור מוגזם, אין אקססוריז מטורפים וגם הבגדים שנבחרו הם נטולי פרינטים, צבעים בוהקים או גזרות מופרכות, הכל מאוד מינימליסטי. ת'רון נראית בחולצת תחרה ומכנסיים בצבע כהה של ויקטוריה בקהאם, באחרת בשמלה עם מחשוף עמוק של המותג TRE ובתמונה נוספת בשמלה קצרצרה ומשובחת של פנדי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שמלה עם מחשוף עמוק של המותג TRE

כתבת השער של ת'רון במארי קלייר היא כאמור רק חלק אחד קטן ממסע קידום שלם, במסגרתו היא מספקת לנו לא מעט רגעי סטייל על שטיחים אדומים ובתמונות פפראצי. כך למשל, ראויה לציון השמלה של ז'יבנשי עם מחשוף מאונך וחצאית ורודה מתנפחת שהיא לבשה לפרמיירה בלונדון. לאירוע דומה בפריז היא בחרה בשמלת מיני שחורה של דיור עם שרוולים שקופים וטופ משובץ אבנים.

לפרמיירה בניו יורק נרשמה פאוור סוט עם טופ תחרה כשהכוכבת הוסיפה פוני שהרגיש לנו די מיותר ורגע אחרי שהתארחה בתכנית של ג'ימי פאלון, נראתה בשמלת נקודות וחגורה ממותגת של דיור אליה צירפה מגפונים של ג'ימי צ'ו. לכל זה תצרפו גלאם מדויק וצבע שיער ברונטי שעושה לה לא פחות טוב מהבלונד הטבעי וככה בדיוק מקדמים סרט.

שמלה קצרצרה של פנדי

טוטאלוק ויקטוריה בקהאם

שרליז ת'רון ז'יבנשי. GettyImages
לוק עוצר נשימה בשמלה של ז'יבנשי בלונדון/GettyImages
שרליז ת'רון. GettyImages
עזבו את הפאוור סוט, מה הסיפור עם הפוני? שרליז בניו יורק/GettyImages

טוטאלוק של קלואה

שמלת מיני של דיור בפריז

לובשת דיור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully