וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנגלים טינפו לכן את השיער? הנה כל מוצרי הטיפוח השווים

שירלי אכסלרוד

10.5.2019 / 9:32

מסיכה מוצלחת במיוחד עם ריח משגע, שמפו כושל שמותיר שיער שמנוני, מחליק איכותי לשיער במחיר מופרז וערכת טיפוח יוקרתית ומשובחת שמוכיחה עצמה כל פעם מחדש. ביקורת מוצרים לשיער

הרבל אסנס - שמפו ומרכך מסדרת Bio Renew

הקאמבק של העונה בעולם החפיפה נרשם לזכותו מותג הפארמים הפושטי אך מיתולוגי הרבל אסנס, שחזר רשמית לארץ אחרי היעדרות של שנים. ההרבל אסנס זכור לטובה בעיקר בשל הריחות המעלפים והמפתים שחלקם עשו חשק לשתות את השמפו ישירות מהמיכל, והנה הם כאן שוב איתנו, מעיפים את בנות הדור הרלוונטי לזיכרונות מהטירונות, לתקופה שבה איש לא חשש ממוצרי שיער מבושמים מדי. נסיינית עם שיער בעייתי קיבלה מרכך ושמפו עם שמן מורינגה שמכיל "ריכוז נוגדי חמצון", והיא מעדכנת שמדובר בתענוג, בדיוק כפי שזכרה: השמפו מנקה בצורה יסודית ובלי לייבש, המרכך הפך את השיער לנינוח, משי ואפילו הפריזים הנצחיים התמתנו קצת. ומה עם הריח, הסיבה לשמה התכנסנו? קצת יותר רגוע, בקטע טוב.

25 ש"ח ליחידה, להשיג בסופר פארם.

הארבל אסנס. יח"צ,
שמפו ומרכך של הרבל אסנס/יח"צ

Evoluderm - שמן ארגן לשיער, לגוף ולפנים

ועוד המלצה על מוצר מוצלח, זול ונגיש: Evoluderm, מותג צרפתי חדש בארץ, מציע שמן ארגן רב תכליתי במחיר קטן מאUד, שמצהיר על התאמה "לגוף, לפנים ולשיער". נסיינית עם שיער יבש בצורה קיצונית ושרוף בקצוות, שאוהבת את מוצרי השיער שלה אריסטוקרטיים וביוקר, עשתה פרצוף, אבל כבר אחרי שימוש אחד הכתה על חטא: "יופי של שמן. נמרח על קצוות השיער בעודו רטוב אחרי החפיפה, והשאיר אותו רך, משוקם ולא שמנוני. הוא מגיע בבקבוק משאבה נוח, יש לו ריח עדין עד בלתי מורגש - וזה לגמרי בסדר מבחינתי. שימו לב, זה לא שמן יבש, ולא הייתי מעזה למרוח אותו על הפנים או על הגוף, וגם לא על שיער שהתייבש מחשש לשמנוניות אבל על שיער רטוב הוא עושה יופי של עבודה".

20 ש"ח, להשיג ברשת Be.

evoluoderm. יח"צ,
שמן רב שימושי של Evoluderm/יח"צ

TRESemme - סדרת Biotin&repair 7

במקרה של TRESemme ניאלץ לפרק משפחות: בעוד שנסיינית ארוכת שיער שמחביאה גורי חתולים בראסטות מצאה את המרכך מהסדרה החדשה נעים ביותר, אפקטיבי מאוד בהתרת קשרים וריחני במינון הנכון, השמפו התואם השאיר לה על השיער ציפוי מטריד של ג'יף. ולא רק שהוא הרגיש מלוכלך אלא גם השאיר מראה אטום ומבאס, ששלח אותה למקלחת - הפעם בחברת שמפו אחר.

שמפו ומרכך ב- 27 ש"ח, מסיכה ב- 35 ש"ח.

טרסמה. יח"צ,
שמפו ומרכך של TRESemme/יח"צ

קרסטס - סדרת Resistance Extentioniste

זוהי לא סדרה חדשה לשיער ארוך, זוהי תוכנית אימונים! שמחזקת ומאמנת את סיב השערה ומעצימה אותו! כי מה יותר הגיוני מלהכניס גם את השיער למשטר? אז בתרגום לעולם שלא הכל בו מטומטם: באימפריית מוצרי השיער קרסטס מבטיחים לתקן לעומק את הקצוות המפוצלים ולחזק את השיער מהשורש, כלומר - לעשות ניסים.

ניגש לעניין - השמפו, המרכך והמסיכה מהסדרה מצויhנים, כמתחייב מהמחיר והמותג שממעט לאכזב. השמפו מנקה בעדינות, המרכך קליל ואפקטיבי מאוד, והמסיכה משאירה שיער בוהק ורך, מצופה קלות במין עיטוף מגן נעים. אבל אף אחד מהם לא שיקם את השיער הארוך של הנסיינית, ולא הזיז במילימטר את הסטטוס השברירי-סמרטוטי שלו. ביאס במיוחד - הסרום: הוא נועד לשימוש 1-2 פעמים בשבוע על הקרקפת, ואמור "להפעיל" אותה ואת הסיבים. אז אלא אם "להפעיל" זה להשאיר שיער דביק ומבולגן אז כן, הוא בהחלט עשה את העבודה.

שמפו - 155 ש"ח ל-250 מ"ל, מרכך - 165 ש"ח ל-200 מ"ל, מסיכה - 200 ש"ח ל-200 מ"ל, סרום 229 ש"ח ל-50 מ"ל.

קרסטס. יח"צ,
ערכת הטיפוח של קרסטס/יח"צ

ד"ר פישר - סדרת Silver

הנסיינית ד' שכנעה את עצמה לזרום עם השיער הלבן שהופיע מוקדם מדי מבחינתה, להפסיק לצבוע, ולנצל את הזמן שהתפנה לה לעיצוב חמסות מעיסת נייר. היא הצטיידה בסדרת silver של ד"ר פישר, מוצרים יעודיים לשיער לבן שמבטיחים לחדד את הגוון הכסוף ולשמור על השיער מהצהבה, אבל כבר בפתיחה, הדיסקליימרים שעל האריזה על תגובות אלרגיות אפשריות הוציאה לה את החשק לחיות. ד' ההרפתקנית החליטה בכל זאת לקבל את האתגר, אבל הסתבר שהוא יהיה חד פעמי: המוצרים כולם נעימים וסבירים בסך הכל, המסיכה מוצלחת במיוחד והריח משגע, אבל הצבע הכחול הניאוני שלהם פשוט נדבק לה לידיים וסירב לעזוב גם אחרי שטיפות ממושכות, ולכן נזנחו לתמיד.

שמפו, מרכך ומסיכה 30-40 ש"ח.

ד"ר פישר. יח"צ,
שמפו, מרכך ומסיכה של ד"ר פישר/יח"צ

Remington Curl Confidence

חידוש חמוד מאד בעולמם המופלא של המחליקים הביתיים - מכשיר שמבטיח לא רק לגהץ אלא גם לעגל, ומאפשר להמיר את הפן מקלות בגלים או השם ישמור, בתלתלים של ממש, בלי צורך באביזרים נוספים.
הנסיינית ע' חלקה את המכשיר החדש של רמינגטון עם ידידות לתחביב באירוע גיהוץ המוני, ושבה לעדכן: ההחלקה מאוד פשוטה - המכשיר מתחמם מהר, שומר על קצה קר שנוח לאחוז והוא קל לשימוש. פעולת הגלגול לעומת זאת, דורשת מיומנות מסוימת או לפחות אימון סדיר, כדי להשתלט על המאנובר הנכון.

הפלטות עצמן ארוכות מהרגיל כדי לאפשר תפיסה של קבוצות שיער גדולות יותר, יש להן בקצה שיניים קטנות כדי לחזק את האחיזה ולהעמיק את העיגול, כך שבגדול כל העסק נראה כמו תנין. בכל מקרה, תלתלים משמעותיים מאוד קשה לייצר פה, יותר בכיוון של גלים רכים. מי שמחפשת מחליק בלבד - יש חלופות זולות יותר ולא פחות טובות.

499 ש"ח, להשיג במשביר לצרכן ובחנויות החשמל.

רמינגטון. יח"צ,
מחליק של רמינגטון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully