וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות הנקה וגאווה משפחתית של דראג קווין - הקמפיין המשגע שחוגג את יום האם

גל סלונימסקי

13.5.2019 / 11:41

מותג האופנה השבדי H&M פרסם הפקת אופנה לרגל יום האם האמריקאי ובו חשף חמישה סיפורים מרגשים על אימהות. אם המניקה את בתה הטרייה, מלכת דראג לצד אמה, אם לילדים מתבגרים - כולם לבושים בבגדי המותג

קמפיין H&M יום האם. H&M, ז'קלין הארייט, אתר רשמי
"כשהיא רק יצאה, העיניים שלנו נפגשו והתאהבתי". ראג'ני ז'אק ותמונת ההנקה/אתר רשמי, H&M, ז'קלין הארייט

ארצות הברית חגגה אתמול את יום האם וחוץ משלל ברכות מרגשות לאימהות ושל אימהות לילדיהן - זכינו גם לראות הפקת אופנה יוצאת דופן במגזין של המותג השבדי H&M. במותג בחרו לספר חמישה סיפורים שמתקשרים ליום האם ולכל אחד ייחוד משלו.

את תשומת הלב שלנו תפס הסיפור הראשון של ראג'ני ז'אק, עיתונאית האופנה במגזינים אלור וקונדה נסט, שסיפרה על בתה לוסיאנה: "כשהיא רק יצאה, העיניים שלנו נפגשו - והתאהבתי. היא הבת השנייה שלי, אחרי דייגו, ובמהלך כל ההיריון פחדתי שלא אהיה מסוגלת לאהוב אותה כמו שאני אוהבת אותו - אבל אני מסוגלת". חוץ מהריאיון המרגש, בו היא מספרת איך האימהות שינתה אותה והפכה אותה רכה יותר, איך היא למדה לבקש עזרה ובאילו אתגרים היא נתקלת - היא גם הצטלמה לבושה בבגדי המותג המצליח. בין התמונות השונות בהפקה, בלטה תמונה אחת של ז'אק מניקה את בתה, כשהיא לבושה בשמלת מידי ורודה עם כפתורים ב-34$ וגם הבייבי הטרייה בבגד-גוף חרדל פרחוני של H&M.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סיפור נוסף ופוטוגני לא פחות הוא של סינתיה ליי פונטיין ואמה מריה הרננדז. סינתיה, שנולדה בשם קרלוס, היא דראג קווין שגדלה במשפחה דתית. זה יכול להיות מתכון לאסון, אבל H&M מביאים סיפור אופטימי ושמח על פתיחות, קבלה ואהבה, כזה שצולח את כל הסערות. "כשגיליתי הייתי בשוק", מספרת האם מריה, "אבל הלכתי לפסיכולוג שעזר לי להבין שזה הבן שלי ואני אוהבת אותו לא משנה מה. בהמשך גם הלכתי למופע שלו. אני תומכת וגאה בו". סינתיה, לבושה בשמלת סריג חומה ב-29$ מוסיפה: "אמא שלי גאה בי במאה אחוזים - וזה ההישג הכי גדול שלי בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

סינתיה ליי פונטיין ואמה מריה הרננדז

לשני הסיפורים המרגשים מצטרפות אם בת 79 ובתה בת ה-53, אמא לשני ילדים מתבגרים ויחסים של שלושה דורות - סבתא, אמא ובת. הסיפורים במגזין H&M מצטרפים לגל התמונות ברשתות החברתיות של אושיות הסטייל והכוכבות הגדולות ביניהן כריסי טיגן, רוזי הנטינגטון וויטלי, קלואי קרדשיאן וקיילי ג'נר שהודו לילדים שלהן שזיכו אותן בתפקיד חייהן. מישל אובמה שיתפה ברכה מרגשת, היילי בולדווין ביבר פרסמה תמונה עם אימה וסבתה, אריאנה גרנדה סרטון ומייגן מרקל חשפה תמונה של כפות הרגליים של ארצ'י. יולנדה חדיד וקריס ג'נר - אימהות גאות ללא ספק - פרסמו קולאז' של תמונות ואפילו גל גדות פרסמה תמונה מרגשת של אימא שלה, אירית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully