וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתאהב: השמלות השמיימיות של Bernadette Antwerp

16.5.2019 / 11:00

הלייבל המרגש קיים אולי פחות משנה, אבל הסיפור המגניב מאחוריו והדגמים המדויקים גורמים לנו לרוץ ולבצע רכישה מכוונת. הכירו את המותג הבלגי שמעצב את השמלות הפרחוניות הכי יפות שראינו לאחרונה

הכירו את הלייבל הרותח Bernadette Antwerp שאחראי לשמלות הפרחוניות הכי שמיימיות באינסטגרם. הטלגרף הכתיר אותן כשמלות ה"מאסט הב" של העונה, הגרדיאן הבריטי סימן אותן כאחת התופעות הפנומנליות של השנה ולמרות שהמותג קיים רק כשנה הן כבר נמכרות בענקית האונליין היוקרתית net a porter שידועה באיתור של אובססיות סטייל רגע לפני שכל העולם מסמן אותן.

מאחורי ברנדט עומדות ברנדט ושרלוט דה גוטר, אם ובת עם רקע מרשים בתעשיית האופנה. רגע אחרי ששרלוט, בוגרת המחלקה לעיצוב אופנה באקדמיה המלכותית באנטוורפן ומעצבת לשעבר בסימון רושה, קיבלה הצעת עבודה באחד מבתי האופנה הגדולים במילנו היא הרימה טלפון לאמה, קניינית לשעבר בראלף לורן, והציעה לה לצאת יחד לדרך עצמאית. "זה היה החלום הכי גדול שלי כאם", סיפרה ברנדט שגידלה את שרלוט כחד-הורית, לפני כחודש בראיון לגרדיאן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

כמה סטייל - ברנדט ושרלוט דה גוטר

עוד אלמנט מפתיע בסיפור ההצלחה של השתיים הוא התמחור הגבוה של הדגמים - בין 500-1,100 ליש"ט, שיותר מתקרב למחירים של מותגי העל המבוססים מאשר לברנדים שרק פרצו. לתאוצה הלא מובנת מאליה אחראי השילוב בין טקסטילים ממשי משובח בגזרות נקיות יחסית, לבין צבעוניות בוהקת ועשירה עם פרינטים ייחודיים שהדה-גוטריות מציירות בעצמן.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אהבתן המשותפת לאומנות ולטבע כמו גם לסגנון וינטג' ולחיים העירוניים הולידה את האסתטיקה המובהקת כך שהשמלות עצמן מאפשרות טוטאל לוק סופר ייחודי וססגוני מבלי לשבור את הראש. פשוט לצרף סניקרס או עקבים והיידה לקרוע את העיר. מלבד השמלות המוצלחות איתרנו גם קימונו היסטרי לא פחות, שמגיע בכמה ורסיות של צבעים ודפוסים. ומצאנו עוד נימוק שיכול להצדיק השקעה בפריט של השתיים: מדובר בפיס שיחזיק בארון לנצח, גם מההיבט העיצובי שלא יושב על אף משבצת טרנדית וגם מהצד הטכני שמפגיש תפירה מוקפדת עם בדים איכותיים ברמת גימור גבוהה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully