וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות טובות למכורות: ארמני פותחים חנות ביוטי ראשונה בישראל

גל סלונימסקי

20.5.2019 / 16:11

מותג היוקרה האיטלקי פותח חנות ביוטי ראשונה בישראל בה ניתן יהיה להשיג מוצרי איפור, טיפוח ובישום, לצלם את כל תהליך האיפור שלכן ואפילו להשיג חריטה אישית על מוצרים נבחרים

ברברה פלווין ארמני. יח"צ חו"ל,
המוצרים המושלמים קרוב לבית. ברברה פלווין בקמפיין לארמני ביוטי/יח"צ חו"ל

אחרי דיור ושאנל, גם מותג היוקרה ארמני פותח חנות ביוטי ראשונה בישראל. עד היום צרכנית ישראלית שרצתה מוצרי ביוטי של בית האופנה האיטלקי נאלצה לקנות אותם מעבר לים או לכל היותר בדיוטי פרי, אך בקרוב כל זה עומד להשתנות. בעוד שבועיים ניתן יהיה להשיג את מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום בחנות ייעודית בקניון רמת אביב. החנות החדשה, שתמוקם בקומת הכניסה בקניון, תהיה מעוצבת בהשראת עולם הקולנוע החביב על המעצב - שטיח אדום יחצה את החנות שקירותיה יהיו שקופים, ובתוכה תמצאו קיר אינטראקטיבי מגניב שמאפשר גם להצטלם ולהדפיס את התמונות.

קולקציית האיפור של ארמני כוללת שפתונים, קונטורים, מסקרות ועוד כשהמוצר החביב עלינו הוא כמובן המייק-אפ המדויק שלהם, ששמו כבר הולך לפניו. המוצר מעניק כיסוי אלגנטי לעור הפנים ובו בזמן נותן מרקם קליל שיוצר מראה לא עשוי מדי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ארמני רמת אביב הדמיית חנות. יח"צ,
שואבים השראה מעולם הקולנוע. הדמייה של החנות בקניון רמת אביב/יח"צ

חוץ ממנו כאמור יש גם מסקרות עמידות במים, שפתונים עמידים וקונסילרים שמצליחים לטשטש כל כהות, גם הקשוחה שבהן. מוצרי האיפור של ארמני נולדו מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה של המותג, והם משלבים עמידות עם סקאלת צבעים רחבה החל מטבעיים ועד אינטנסיבים, כשלכולם מרקמים קלילים.

מלבד מוצרי האיפור, בחנות החדשה תמצאו גם את 22 הבשמים החדשים של ארמני שנוצרו בהשראת מקומות שונים בעולם ותרבויות שונות ברחבי הגלובוס - מהריח הפרחוני של רוסיה ועד הריח הצבעוני של הודו. נוסף לאיפור ובשמים, בחנות יימכרו גם מוצרי טיפוח. המחירים, אם תהיתן, יהיו זהים למחירים באירופה.

עוד באותו נושא

מגבונים לניקוי הפנים הם השטן? המדריך המלא להסרת איפור

לכתבה המלאה
ארמני רמת אביב מייק אפ מסקרה. יח"צ, עיבוד תמונה
המצטיין שלנו: המייק-אפ של ארמני/עיבוד תמונה, יח"צ

בחנות החדשה של ארמני מתחייבים לחוויית קנייה קצת אחרת, נוכח ההתפתחות הטכנולוגית שמשפיעה מאוד על הלקוחות בעולם. כך למשל, אחת האפשרויות בחנות היא אפליקציה שמצלמת את הפנים ומאפשרת לשחק עם המוצרים בחנות על גבי התמונה. כלומר, על תמונת הפנים שלכן תוכלו להניח צבעים שונים ומוצרים שונים, לראות את התוצאה ואם מתאים לכן הגוון או הסגנון, כל זאת מבלי למרוח את המוצר באמת. אם אתן בכל זאת 'אולד פאשן' ורוצות להתנסות במוצרים ולא רק על גבי מחשב, יש אפשרות לקבל טיפול וי איי פי מאחת המאפרות - כאשר כל התהליך מצולם. כך, אתן מקבלות תמונת פנים לפני, אחרי וסרטון של התהליך. בחנות החדשה יש גם אפשרות לחרוט הקדשות אישיות על המוצרים, כך שאם חשקה נפשכן בבושם עם השם שלכן או סתם לתת מתנה יפה לחברה עם שמה על המוצר - הכל בר ביצוע.

מחירים: איפור וטיפוח החל מ-150 שקלים ובישום החל מ-300 שקלים.

ארמני רמת אביב הדמיית חנות. יח"צ,
חנות אינטראקטיבית שמשנה כל מה שידענו על חווית הקנייה/יח"צ
ארמני רמת אביב שפתון. יח"צ,
שפתונים עמידים עם סקאלת צבעים ענקית ומרקמים נעימים/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully