וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסף ריזורט מהחלומות: הצצה לקולקציות קיץ שאהבנו במיוחד

26.5.2019 / 8:00

קולקציית הריזורט המשגעת של רונן חן ומיטל וינברג, משקפי השמש החדשים של ריי באן, כל הפריטים הכי סטייל שיש בנומרו 13 והדפסים משגעים עם גזרות מנצחות אצל נורת'רן סטאר

נורת'רן סטאר. אסף עיני,
חולצה - 590 ש"ח, מכנסיים - 990 ש"ח. נורת'רן סטאר/אסף עיני

נורת'רן סטאר

לעונת אביב קיץ 2019 של המותג NORTHERN STAR עיצב נדב רוזנברג אוסף פסטלי בוייב משכר של חנות ממתקים בהשראת טאקאשי מורקאמי. עבודותיו של האמן היפני ידועות בשילוב מפעים בין פופ דיגיטלי לבין אמנות יפנית קלאסית, שם הוא מקפיד לטשטש את הגבולות שבין גבוה לנמוך באמצעות השאלת נושאים פופולריים המובעים על ידי סגנונות יפניים מודרניים כמו אנימציה וקומיקס 'מאנגה' בטכניקות ציור גרפי, שטוח וצבעוני עם המון הומור.

את האופטימיות האינסופית של ציוריו הביא רוזנברג גם להדפסים, שרובם עוצבו במיוחד לקולקציה זו, וגם לגזרות עתירות בד המשלבות מלמלות ופפיונים. תמהיל הפריטים השלם כולל גזרות מעטפה מנצחות, שמלות אווריריות, חצאיות, אוברולים, מכנסיים נינוחים ושורטים שמהווים מצע מושלם לטקסטילים, חיתוכי לייזר ורקמות בעבודת יד כטייק אוף על עולם הפרחים היפני. הקולקציה מציגה גם פריטים לגברים שמיוצרים בסדרות קטנות ולפי הזמנה.

טווח מחירים: 240-1,490 שקלים.
בזל 33, פינת השל"ה 1, ת"א. אלעזר בן עזריה 14, יפו ובחנות האונליין.

נורת'רן סטאר. אסף עיני,
שמלה - 2,000 ש"ח. נורת'רן סטאר/אסף עיני

קולקציית הריזורט של רונן חן ומיטל וינברג אדר

כבר שנים שהמעצב רונן חן ואושיית האופנה והלייף סטייל מיטל וינברג אדר זוממים על עיצוב קולקציה משותפת בטיימינג הנכון. לשניהם כבר יש קילומטרז' באוספי קפסולה עם פרטנרים אחרים אבל עכשיו זה פיינלי קורה, וחייבות להודות שהיה ממש ממש שווה לחכות. הטריגר שפתח את הצ'אקרה נולד בחופשה הסופר מיוחצנת למלדיביים בה לקחה וינברג חלק לצד חברותיה הלוהטות גל גדות, רותם סלע, מלי לוי ושות'. המחסור בבגדי ריזורט שיעשו את העבודה בעידן האינסטגרם, שיהיו נונשלנטיים ולא מתאמצים מחד אבל יחד עם זאת פוטוגניים, נקיים, נעימים ובצבעוניות מדויקת, הביא להם את הרעיון לעצב יחדיו אוסף ריזורטי מהחלומות.

התוצאה - טוטאל לוק מלא בנוכחות לחופשה או סתם לקיץ הישראלי, בגווני חום, קוניאק, תכלת, צהוב זרחני ולבן עם קצת דפוס פסים הכרחי, הרבה קשירות וטונות של סטייל. האטיטיוד המשותף הוליד פריטים בגזרות עדכניות מבדי טנסל, ויסקוזה, משי וסאטן קלילים היוצרים סילואטות מלטפות. ביניהם חולצות ומכנסיים נוזליים, חזיית סטרפלס במראה מטפחת, גלביות קלילות, מעיל טרנץ' קייצי, מכנסי פיג'מה ארוכים ומכנסוני מעטפת מטריפים ממשי.

טווח מחירים: 490 - 1,100 שקלים.
להשיג בחנות האונליין ובחנויות הרשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רונן חן, מיטל וינברג. דודי חסון,
חולצה - 590 ש"ח, סרונג - 490 ש"ח. קולקציית הריזורט של מיטל ורונן חן/דודי חסון
רונן חן, מיטל וינברג. דודי חסון,
טופ - 590 ש"ח, מכנסיים - 490 ש"ח. קולקציית הריזורט של מיטל ורונן חן/דודי חסון
רונן חן, מיטל וינברג. דודי חסון,
ז'קט טרנץ' - 1,100 ש"ח. קולקציית הריזורט של מיטל ורונן חן/דודי חסון

NOON

מאחורי הלייבל המקומי עומדות רותם אסיאס ודנה שי, בוגרות שנקר והגילדה בהתאמה, שמביאות זו העונה הרביעית קו נעלי נשים מוקפד המתאפיין בקו עיצובי בעל צלליות וגזרות קלאסיות תוך התייחסות מעודנת למגמות אופנה עולמיות. השתיים פועלות ומעצבות מתוך הסטודיו היפואי שפתחו לאחרונה במתחם שוק הפשפשים כשאת רוב חומרי הגלם הן מייבאות מאיטליה ומספרד. בקולקציית קיץ 2019 שיוצרה כולה בעבודת יד השתיים התמקדו במוטיבים של קשירה וכיווצים מהסוג המזוהה עם מחוכים, כך שמעבר ליתרון העיצובי מתקבל אלמנט של התאמה מדויקת לכל כף רגל, דבר שמעלה את רף הנוחות הכה חשוב בז'אנר. הגזרות עצמן כוללות בעיקר נעלי מיולס בגבהי עקב שונים, סנדלי רצועות וסלינג בק (רצועה מאחורי העקב), כשלצבעוניות ההכרחית של שחור, חום ושמנת מצטרפים גווני קיץ מרעננים כמו ורוד מסטיק או קורל.

טווח מחירים: 840-1,150 שקלים.
יהודה מרגוזה 30, תל אביב ובחנות האונליין.

נון. איליה מילינקוב,
נעליים - 1,150 ש"ח. Noon/איליה מילינקוב
נון. איליה מילינקוב,
כפכפים - 890 ש"ח. Noon/איליה מילינקוב

מקס מארה לונדום

רשת ונדום משיקה את הקולקציה החדשה של בית האופנה האיטלקי מקס מארה ועל הדרך עושה ריענון רציני בגישה הקניינית שמבקשת להשיב אליה את קהל הצעירות המקומיות פה בארץ. בנוסף, וכחלק מאותה מגמה מרעננת, לבוטיק הראשי של מקס מארה שממוקם במרכז הקניות התל אביבי גן העיר מוצעים פריטים ממותגי ייבוא אחרים שלוקטו במטרה להרחיב את טווח הסגנונות והמחירים בחנות, ביניהם שמות כמו טרוסרדי, ליו ג'ו, רנה דארי וגס.

לעונה הקרובה קשה לדבר על איזשהו מיקוד או תמה אחידה אלא דווקא על מגוון רחב של סגנונות וטרנדים החל מאתני שאנטי, דרך קז'ואל עירוני, ספורט אלגנט, מינמליזם, דפוסים גאומטריים או פרחוניים ועד מבחר מרשים של בגדי ערב. בקטגוריית השמלות, למשל, ניתן למצוא צבעוניות עשירה ושילובי גוונים, שרוולים שקופים, גזרות א-סימטריות, מלמלות, וולנים, תחרות, אבנים ורקמות.

טווח מחירים: 395-2,999 שקלים.
ניתן להשיג בחנויות הרשת של ונדום ובמקס מארה: אבן גבירול 71 גן העיר תל אביב.

מקס מארה. יח"צ חו"ל,
שמלת מידי בצבע חרדל של מקס מארה/יח"צ חו"ל
מקס מארה. יח"צ חו"ל,
וויקנד מקס מארה. לרכישה ברשת ונדום/יח"צ חו"ל
מקס מארה. יח"צ חו"ל,
Marella לונדום - 1,895 ש"ח/יח"צ חו"ל

ריי באן

מותג המשקפיים הפופולרי משיק את הקמפיין ProudToBelong# הממחיש באופן ברור את הערך המרכזי המזוהה עימו - כל אחד יכול לקחת בו חלק. ואכן הם צודקים: המחירים נגישים ביחס ללייבלים אחרים על המדף, הדגמים על זמניים כשרובם שורדים כבר כמה עשורים ובנוסף העיצובים עצמם הם כאלה שיכולים להתאים למגוון גילאים, מבני פנים וסגנונות חיים.

ובכל זאת יש כמה חידושים, דגם RB1971 הקרוי על שם השנה בה הושק לראשונה, עם זרועות מתכת דקות ועדשות אוברסייז מרובעות בעלות שיפוע, רק חבל שהוחזר לחיים לפני שנתיים באדיבות דיור שהשיקו דגם דומה. משקף לוהט אחר עם שייפ מסיכה אייטיזית, שחוזרת העונה בגרסה נוספת עם עדשת מונו מרובעת בגוונים מבריקים של זהב, כסף, כחלחל-אפור ושחור.

טווח מחירים: 550-900 שקלים.
להשיג בחנויות האופטיקה הנבחרות.

ריי באן. יח"צ חו"ל,
עדשות אוברסייז מרובעות. ריי באן - 750 ש"ח/יח"צ חו"ל
ריי באן. יח"צ חו"ל,
ProudToBelong#, הקמפיין החדש של ריי באן/יח"צ חו"ל
ריי באן. יח"צ חו"ל,
קולקציית הקיץ החדשה של ריי באן/יח"צ חו"ל

נומרו 13

אלו המכורות לקניינות ולטעם הייחודי של אושיית הסטייל אליז ג'וליארד-שניידרמן יוכלו גם העונה להסניף שיק פריזאי אמיתי בחנות הקונספט שלה 'נומרו 13' השוכנת במבנה לשימור קסום ומטופח בשכונת נווה צדק. לצד פיסים ססגוניים בסגנון בוהו מודרני מהלייבלים האהובים מדמואזל, מאנוש, לאון אנד הרפר, אנטיק באטיק ופול אנד ג'ו סיסטר, בין היתר כמובן, יש גם ארבעה מותגים חדשים עם שמלות חד פעמיות.

הראשון myia האיטלקי ממנו ליקטה סדרת שמלות מקסי ממשי עם כתפיות ספגטי, מחשוף טי-שירט או שרוול ארוך, השני הוא mii מצרפת, עם דגמים קלילים אך עתירי בד מכותנה בדפוסים נאיבים בסגנון חוברות צביעה של ילדים. מותג נוסף הוא heartmade הדני שמביא לעולמות הבוהו את הטוויסט הסקנדינבי-מינימליסטי בפרינטים עדינים על בדי משי. הליין הרביעי חורג ממחוזות הפרי ספיריט ושייך דווקא למעצב ישראלי, ג'ורג' זאיד, עם אוסף ביכורים דרמטי בקווים גאומטריים ובצבעוניות של שחור ונגיעות בלבן שנמכר בבלעדיות בהיכל האקלקטי של אליז. מלבד כל אלו פזורים בחנות משלימי הופעה מכל התחומים כמו בגדי ים של אלברטין, תיקים של ג'רום דרייפוס ואסנשיאל, תכשיטים באווירת חופשה אינסופית ונעליים של רפטו וונסה ברונו.

טווח מחירים: 1,250-1,950 שקלים.
שבזי 13, נווה צדק תל אביב.

נומרו 13. יח"צ חו"ל,
שיק פריזאי אמיתי בנומרו 13/יח"צ חו"ל
נומרו 13. יח"צ חו"ל,
טווח מחירים: 1,250-1,950 שקלים. נומרו 13/יח"צ חו"ל
נומרו 13. יח"צ חו"ל,
פריטים חלומיים באווירת חופשה. נומרו 13/יח"צ חו"ל

Zucker

"כל פעם מחדש אני עומדת מול החולצה הלבנה ותוהה איך אני אצליח לחדש בז'אנר", מספרת עינב צוקר שבקרוב חוגגת 5 שנים ל'צוקר', אחד המותגים המקומיים היחידים שפועל באדיקות סביב פלטפורמת אונליין. "הסיבה היחידה שאני מצליחה להישאר באותם מחירים כל השנים היא הנאמנות לאונליין" היא מוסיפה, "למרות שיש ביקוש מצד לקוחות וגם מצד חנויות, אבל כל פערי התיווך האלו מייקרים את הבגד. את הג'ינסים למשל אני מייצרת באותו מפעל של אקנה בתורכיה ומוכרת בחצי ואפילו פחות".
האסנשיאל והבייסיק שעיצבה עבור הקיץ כוללים תרגומים חדשים ומחודשים לפריטי לבוש מוכרים עם דיטיילים פחות מוכרים, כמו למשל חולצה לבנה מבד רך עם צווארון כשאת הכפתורים מחליף רוכסן ספורטיבי שחור או שמלת סליפ בחיתוכי קולור בלוק אלכסוניים מחטבים.

טווח מחירים: 250-690 שקלים.
חנות האונליין.

צוקר. יח"צ,
צוקר: 250-690 שקלים/יח"צ
צוקר. יח"צ,
פריטי בייסיק מוצלחים במיוחד. צוקר/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully