וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שצריך לדעת על קולקציית הבגדים של ריהאנה - פלוס הצצה!

24.5.2019 / 8:18

הזמרת ואשת העסקים הודיעה על שיתוף פעולה היסטורי עם תאגיד יוקרה בבעלות דיור ולואי ויטון והשיקה את קולקציית הבגדים הראשונה שלה. אז מה הסטייל שלה, כמה עולים הפריטים ומה החזון של רירי? התשובות בפנים

ריהאנה השקה פנטי אופנה בגדים פריז. GettyImages
"האופנה שלי תהיה שונה ולא מסורתית". ריהאנה משיקה את פנטי בפריז/GettyImages

ריהאנה אולי התחילה את דרכה בתור זמרת, אבל היום הטייטל שלה הוא אשת עסקים ממולחת בתחום האופנה. זה התחיל עם מותג הביוטי פנטי ומשם הלך והתרחב לטיפוח והלבשה תחתונה. אלא שהבשורה האחרונה מכיוונה של הזמרת במיל' (על אף שממש לא נתנגד לעוד סינגל בזמן הקרוב) היא מרגשת במיוחד.

בחודש האחרון נודע כי רירי (31) משיקה מותג אופנה בשם פנטי, זהה לזה שמוביל את יתר המותגים שלה, תחת הכנפיים של תאגיד הענק LVMH. מדובר בתאגיד צרפתי בינלאומי יוקרתי השייך ללואי ויטון ובאחזקת כריסטיאן דיור, ולו חברות בת כמו ז'יבנשי, סלין וספורה. ריהאנה תעשה היסטוריה כאשר תהפוך לאישה השחורה הראשונה שתעמוד בראש מותג בתוך התאגיד היוקרתי. במסיבת עיתונאים בפריז בה חשפה ריהאנה את הקולקציה לקראת פתיחת חנות פופ-אפ ראשונה אמרה: "האופנה שלי תהיה שונה ולא מסורתית, בגלל שאני לא באה מהענף הזה. אני מקווה להביא נקודת מבט חדשה על אופנה".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ריהאנה פפראצי פנטי בגדים אופנה. splash
לובשת חליפת ג'ינס של פנטי פאשן ברחובות - ואף אחד לא מבחין בכך/splash

כאמור, הקולקציה של פנטי נחשפה ונראה שבמותג ניתן יהיה למצוא מבחר של פריטים כמו חליפות, מעילים, ז'קטים ומכנסיים וכן לא מעט פריטי דנים. כל הגזרות הן רחבות והצבעוניות עדינה - שחור, לבן, ורוד בהיר וקאמל עם וויב ייחודי שהופך את הלוק לאדג'י ומחוספס.

ריהאנה אומנם לא בשיא הקריירה בשנה החולפת, אך היא לא סתם הוכתרה בעבר לפאשן אייקון. הכוכבת לא נופלת לכל טרנד, מקפידה על לוק מגוון ולעיתים אף נראה כי היא ממש לא סופרת את תעשיית האופנה או צלמי הפפראצי - דבר שמקפיץ את המניות שלה עוד יותר. בתקופה האחרונה היא יצאה לרחוב לא מעט לבושה בבגדים מהקולקציה החדשה, אך כיוון שהבגדים טרם נחשפו אף אחד עדיין לא זיהה שמדובר באופנת פנטי.

עוד באותו נושא

הבסטי מתחתנת? השמלות הכי נכונות לדפוק איתן הופעה לאירוע

לכתבה המלאה
ריהאנה פפראצי פנטי בגדים אופנה. splash
סטייל רחב, צבעוניות עדינה ולוק אדג'י. ריהאנה באופנת פנטי/splash

תג המחיר של הקולקציה לא יהיה גבוה מאוד, על אף השיוך לתאגיד היוקרה, אבל גם אל תצפו למחירים של זארה. עלויות הבגדים ינועו בין 600 ל-800 אירו, נעליים סביב 500 אירו ותכשיטים בעלות ממוצעת של כ-300 אירו. בפריז נפתחה היום חנות פופ-אפ ראשונה שתישאר פתוחה במשך שבועיים. האתר יתחיל לפעול החל מה-29 במאי ויעשה משלוחים ל-14 מדינות, כאשר ישראל לא ברשימה. אבל היי, לפחות עכשיו יש לכן סיבה להזמין כרטיס טיסה בהול לפריז.

קבלו הצצה לכמה מהלוקים בקולקציה של ריהאנה

ריהאנה פנטי. עיבוד תמונה
חליפות, שרוולים עם נוכחות ופאוצ'ים תואמים/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully