וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאת הכוכבת האמיתית של "שקרים קטנים גדולים"

30.5.2019 / 14:00

הסדרה המשובחת חוזרת לעונה שנייה וכל כוכבות הקאסט הגיעו לערב הפרימיירה המרגש. ניקול קידמן היפנטה בחליפה של מייקל קורס, זואי קרביץ פיזרה סקס אפיל בסן לורן ושיילין וודלי הראתה לכולם איך עושים את זה

שיילין וודלי, ניקול קידמן, זואי קרביץ. GettyImages
חוגגות עונה שנייה. שחקניות "שקרים קטנים גדולים"/GettyImages

ענקית התקשורת Hbo ערכה אמש (sw) בניו יורק סיטי השקה חגיגית לכבוד העונה השנייה של "שקרים קטנים גדולים" עטורת הפרסים. בהתאם למעמד הפרימיירה עבור אחת מסדרות הדגל של הרשת שמעסיקה בין היתר כמה מהשמות הכי חזקים בתעשייה ההוליוודית, פקדו את האירוע באופן נדיר שורת איי-ליסטיות שלרוב מתקבצות יחד רק בטקסי האמי או האוסקר.

הזוהרת שבהן, ניקול קידמן, ארזה את גזרת הטופ מודל שלה בחליפת מכנסיים שחורה מאת מייקל קורס והתייצבה עם הבעל קית' אורבן כשהיא נראית סופר רעננה בגיל 51. מה שנתן את רוב הגלאם ללוק היה ז'קט מבד עטור אבנים ופאייטים שעוצב בגזרה מחויטת קלאסית עם שרוולים בגימור פרוות פרנזים. למכנסי הסיגר שחשפו זוג קרסוליים מטופחים היא התאימה עקבי פאמפס שחורים עם עיטור קריסטלים שנתנו גימור מאוזן לטופ העמוס. בגזרת הביוטי היא הלכה על שיער פזור וייבי (פאה, לכל התוהות) שהדגיש את העומקים שבין הבלונד לגוונים הכתומים, ואיפור רגוע יחסית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ניקול קידמן. GettyImages
מדויקת להפליא. ניקול קידמן/GettyImages

הכוכבת השנייה של הסדרה ומי שלכאורה הסתכסכה עם קידמן בתום העונה הראשונה, ריס ווית'רספון, בטענה שקידמן לא משקיעה את מירב מאמציה לקידום הסדרה, בלטה גם היא במראה שזוף במיוחד ועור מטופח לעילה. ווית'רספון (43) שהגיעה לצד בתה, אווה אליסבת פיליפה, הלכה על שמלת סטרפלס בגזרת מעטפת באורך מידי של אלי סאאב בגוון ניוד ודפוס שחור ונעליים של פרגמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ריס וית'רספון. GettyImages
אם ובת, ריס וית'רספון ואווה אליזבת פיליפה/GettyImages

אבל הכוכבת האמיתית שפקדה את השטיח הכחול וסובבה את כל הראשים הייתה השחקנית שיילין וודלי בת ה-27 אשר מגלמת את ג'יין צ'פמן בסדרה. בשמלה שחורה ושקופה של דיור שחשפה בגד גוף שחור וצמוד עם מפתח נדיב בחזה, השוויצה וודלי בנתוניה הטבעיים והמשובחים. שמלה סקסית בעלת שרוולים ארוכים כשעליהם נקודות שחורות קטנות, תוספת של פפיון בצוואר וגלאם סטייל לנה דל ריי.

שיילין וודלי. GettyImages
הכוכבת האמיתית של הערב - שיילין וודלי/GettyImages
שיילין וודלי. GettyImages
זה כל כך סקסי שחייבות עוד זווית/GettyImages

גם הנשואה הטרייה זואי קרביץ בחרה בלוק סקסי עם שמלת סטרפלס קצרצרה של סן לורן בשחור עם נגיעות מנצנצות ומריל סטריפ שמצטרפת לראשונה לקאסט התכנית הקשיבה לאחד הטרנדים החשובים של הקיץ רק הביאה אותה בביצוע כושל של אוסקר דה לה רנטה, חבל.

עוד כוכבת ששיחקה אותה בענק והגיעה לפרגן להאזבנד, דיוויד אי קלי, הייתה מישל פייפר בת ה-61 שהגיעה בחליפת משבצות חום אפור של ברונלו קוצ'ינלי וחולצת סאטן שחורה.

זואי קרביץ. GettyImages
הנשואה הטרייה, זואי קרביץ בסן לורן/GettyImages
מריל סטריפ. GettyImages
פרחים זו בחירה נבונה, אבל לא ככה! מריל סטריפ/GettyImages
מישל פייפר. GettyImages
מישל פייפר נהדרת בחליפת משבצות לצד דייוויד אי קלי/GettyImages
שיילין וודלי, ניקול קידמן. GettyImages
ושלא ימכרו לכן שקרים, בהצלחה בנות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully