וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה לשבור את השוק: ויקטוריה בקהאם מוציאה ליין שמלות כלה

2.6.2019 / 11:30

אושיית הסטייל הבריטית הבלתי מעורערת יוצאת בקולקציית שמלות כלה מינימילסטית במחירים שפויים ויש אפילו משלוחים לישראל! כל הפרטים על הבשורות המרגשות של עולם החתונות

עונת החתונות בפתח ולמרות שארצנו הפטיט משופעת בערמות של אופציות לכל בריידזילה פוטנציאלית, מי שאמיצה מספיק להזמין שמלת כלה 'רדי טו וור' דרך הרשת תוכל להתחתן הקיץ באחת של ויקטוריה בקהאם. את הבשורה על קולקציית הכלות החדשה שלה הנחיתה הספייס גירל לשעבר ביום שישי האחרון (ו') דרך חשבון האינסטגרם שלה כשהעלתה פוסט עם תמונות מתוך האוסף וכתבה "שמלות זורמות וחליפות הן האלטרנטיבה הקולית לכלות מתוך קולקציית קדם סתיו 2019 שלי".

המיני קולקציה שכוללת כרגע שמונה דגמים, 7 שמלות וחליפה, עונה בעצם למשאלתן של המון כלות לעתיד שלא פעם תוהות מדוע מעצבים לא מציעים את בגדי הערב שלהם בגוונים לבנים' אך במחירים זהים לאלו שאינם מיועדים למי שעתידה לעמוד תחת חופה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
באה לשבור את שוק הכלות. ויקטוריה בקהאם משיקה קולקציה/אתר רשמי

המענה של בקהאם לסוגיה מבטל את התסכול בנושא שאם בימים כתיקונם כמעט אף אחת לא תעז להוציא סכום שנע בין 5,000 ל-10,000 שקלים על שמלה, אפילו שהיא מגיעה עם תווית של ויקי, פה המחירים נאמנים לשאר הקולקציה ולא הוקפצו לשמע המילה חתונה. כך שעבור תקציב של כלה ישראלית ממוצעת זה לגמרי בא בחשבון.

אוסף הבריידל מתואר באתר המעצבת כ"נאמן לדי.אן.איי של הברנד" וכ"דוגמא לחזון ולגלאמור העל זמני שלנו" ומעוצב בקווים על טהרת המינמליזם והניקיון המזוהים עם אושיית הסטייל שעומדת מאחוריו. במסגרת כמות הדגמים המצומצמת יחסית בולט הניסיון לפנות לקהל רחב של כלות עם גזרות מקסי ומידי, מחשופים שונים בצבעי לבן או קרם בטונים מגוונים.

עוד באותו נושא

מי אמר שהיא צריכה את הספייס גירלז? הפרס של ויקטוריה בקהאם

לכתבה המלאה
ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
לא רק שמלות, ברור שויקי השיקה גם חליפה לבנה ומנצחת/אתר רשמי

אלו המפנטזות על חליפה לבנה ימצאו אצל בקהאם גם גופיית קמיסול עם תחרה בגוון ניוד (3,150 שקלים) שתסגור את הפינה שמתחת לז'קט. להשלמת הלוק ניתן להוסיף לסל הקניות באתר המעצבת סנדלי עקב מעור פיתון זהוב (4,200 שקלים) ותיק מאותו עור שהיינו מוותרות עליו בקלות (7,800).

מי שצעדה לחופה בעבר בשמלה של ויקטוריה היא חברתה הטובה אווה לנגוריה שהתחתנה ב-2016 עם בחיר ליבה ג'וז אנטוניו בבוסטון, בשמלת מקסי לבנה ממשי קרפ שעוצבה עבורה במיוחד כולל שמלה שנייה בגזרת סטרפלס לאפטר פארטי. בינתיים ניתן להזמין ישירות מהאתר שעושה משלוחים לישראל, או לתת קפיצה לבוטיק הדגל ברחוב דובר 36, לונדון.

ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
מדויק להפליא - 6,130 ש"ח/אתר רשמי
ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
השמלה הכי מלכותית עם תוספת שכמיה/אתר רשמי
ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
קלאסיקה מנצחת. ליין הכלות של ויקטוריה בקהאם/אתר רשמי
ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
מגיעה גם בשחור ואדום - 7,150 ש"ח/אתר רשמי
ויקטוריה בקהאם, קולקציית כלות. אתר רשמי
שמלת מידי מינימליסטית - 5,050 ש"ח/אתר רשמי
ויקטוריה בקהאם, שמלות כלה. אתר רשמי
עושה חשק להתחתן בשנית/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully