וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטייל אמריקאי ושיק מלכותי: מלניה ואיוונקה טראמפ פוגשות את קייט מידלטון

גל סלונימסקי

4.6.2019 / 12:28

הגעתה של המשפחה הראשונה של ארצות הברית ללונדון הובילה לערב אחד יוקרתי ונוטף גלאם. המון כפפות, מלא כתרים ושתי אושיות סטייל שהעבירו לדוכסית מקיימברידג' שיעור חשוב

מלניה טראמפ. GettyImages
שמלה לבנה של דיור וכפפות. מלניה טראמפ עושה את בית המלוכה הבריטי/GettyImages

המשפחה הראשונה של ארצות הברית עושה את בית המלוכה הבריטי - וכששני מוסדות עם נשים מלאות סטייל נפגשים, אין מנוס מערב סופר אופנתי. כמובן שמי שהניע את הפגישה הוא נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שהמריא ללונדון לביקור מדיני, אבל אנחנו העדפנו לשים לרגע בצד את ההתערבות הפוליטית שלו בבריטניה והמשמעויות שלה - והעדפנו לבדוק את הלוקים של סעודת הערב היוקרתית.

מלניה טראמפ הגיעה לארוחת הערב עם הלוק הרביעי שלה מאז נחתה בלונדון. זה התחיל בחצאית עיפרון שחורה וחולצת פוסי-בואו מקושקשת של ברברי שהיא לבשה עם הנחיתה, המשיך בשמלה של גוצ'י שעליה פרינט של הביג בן, סימן ההיכר של לונדון, בצבעוניות של כתום וירוק בצעד של מחווה - והמשיך בלוק סופר אלגנטי של דולצ'ה וגבאנה, שכלל שמלה לבנה עם חגורה וצווארון כחול וכובע רחב שוליים תואם. לערב הסעודה בחברת הרויאלס לבשה טראמפ שמלה לבנה של דיור נטולת שרוולים, לה היא צירפה כפפות לבנות ארוכות שעוברות את המרפקים.

מלניה טראמפ, המלכה אליזבת. GettyImages
לוק משגע של דולצ'ה וגבאנה/GettyImages
מלניה טראמפ. GettyImages
ייצוגית. מלניה והנסיך צ'ארלס/GettyImages

גם איוונקה, שהיום היא אולי מחזיקה בטייטל "יועצת בבית הלבן" אבל כולנו יודעות שהתשוקה האמיתית שלה זה פאשן, הספיקה להחליף כמה לוקים מאז נחתה בבירת בריטניה. היא התחילה את הביקור בשמלה פרחונית צהובה של les reveries, אליה צירפה סטילטו כחולות שהרימו את הלוק בכמה רמות. לביקור בארמון בקינגהאם היא לבשה ז'קט פפלום לבן וחצאית פליסה של המעצבת אלסנדרה ריץ' וצירפה חגורת קריסטלים, גם היא של המעצבת. על ראשה חבשה כובע של מעצב הכובעים הבריטי והחביב על נשות המלוכה, פיליפ טרייסי, ונעלה עקבים בצבע ניוד של ג'יאנויטו רוסי.

איוונקה טראמפ. GettyImages
מרהיבה. איוונקה טראמפ בז'קט וחצאית של אלסנדרה ריץ'/GettyImages

לארוחת הערב היוקרתית לבשה שמלת ערב בצבע תכלת עם עיטורי אבנים וצווארון של קרולינה הררה. גם אחותה למחצה, טיפאני טראמפ, זכתה ליהנות מארוחת הערב וגם היא, כמו אמה החורגת מלניה, בלטה בזכות הכפפות הארוכות שעוברות את המרפק - אלמנט שעוד יחזור לא מעט במהלך הערב. טיפאני לבשה שמלת ערב בצבע בורדו עם מחשוף סירה, אבל מה שעניין את הרשת היה בעיקר הטענה שהיא עלתה משמעותית במשקל. לארה טראמפ, רעייתו של אריק - בנו השלישי של טראמפ, לבשה שמלת סטרפלס פרחונית על טהרת השחור-לבן עם חגורה בצבע שחור של מוניק לולייה וגם היא, לא תאמינו, הוסיפה כפפות לבנות שמגיעות עד אחרי המרפק.

איוונקה טראמפ. GettyImages
שמלת ערב יפהפייה של קרולינה הררה. איוונקה טראמפ/GettyImages

אחרי שסיימנו לסקור את הצד האמריקאי, הגיע הזמן להפנות את הזרקור לחביבת הקהל שלנו מהצד הבריטי - קייט מידלטון. הדוכסית מקיימברידג', שמתחילה להריח מקרוב את הטייטל מלכה-רעייה, לבשה שמלה מלכותית כיאה למעמדה בהווה ובעתיד. מידלטון בחרה במעצב החביב עליה, אלכסנדר מקווין, ולבשה שמלה לבנה ודי משעממת עם כפלים עדינים בעיצובו. ללוק היא הוסיפה את האקססורי המועדף עליה - הטיארה. מלכה לעתיד או לא?

מי שעוד נכחו בארוחת הערב היוקרתית הם כמובן הנסיכים, וויליאם והארי, מינוס מייגן מרקל שעדיין מסתגרת בביתה בחופשת לידה. המלכה אליזבת לבשה גם היא לבן, ענדה כתר עוצמתי, עטתה כפפות קצרות - ולא שכחה קלאץ' כסוף, שהוא לגמרי הנשק הסודי שלה במפגשים רשמיים מהסוג הזה.

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון באלכסנדר מקווין/GettyImages

מלניה ואיוונקה עושות את בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully