וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי אכפת ש"משחקי הכס" נגמרו? סאנסה לא עוצרת

גל סלונימסקי

5.6.2019 / 11:45

כוכבת "משחקי הכס" שכבר לגמרי הוכיחה שהיא כאן להישאר גם אחרי שהסדרה הסתיימה, הגיעה לפרימיירה לפרגן לבעלה בשמלת מראות שהפתיעה אותנו במיוחד. גם פריאנקה צ'ופרה הייתה שם - ולבשה שמלה של מעצבת ישראלית

סופי טרנר. splash
סופי טרנר בפאקו ראבן בתוספת שפתון דרמטי/splash

אנחנו כבר כל כך רגילות לאובססיה של סופי טרנר עם בית האופנה לואי ויטון, לכן כשראינו שהיא סוף סוף בוחרת ללבוש במותג אחר ועושה את זה מעולה -אין מנוס מלפרגן . בואו נודה באמת, הכל נראה טוב על טרנר, שממש לא מתכוונת להיעלם עכשיו כש"משחקי הכס" ירדה מהמסך אבל לצד הנתונים הטבעיים נראה שיש עבודת סטיילינג מוקפדת עם הרבה מחשבה מאחוריה - ואת זה אנחנו מעריכות עוד יותר.

טרנר הגיעה אמש (ג') לשטיח האדום בלוס אנג'לס לפרמיירה של הסרט הדוקומנטרי "Chasing Happiness" המתעד את חייהם של האחים ג'ונאס, שאחד מהם, ג'ו, הוא כזכור בעלה. טרנר לבשה שמלת דיסקים נוצצת של פאקו ראבן מקולקציית סתיו 2019, שאפשרה להציץ לגופה העירום בין החריצים וכדי להעצים את הדרמה היא גם בחרה בשפתון סגול חציל כהה במיוחד. ג'ו ג'ונאס, בעלה, שכבר הכתרנו אותו כגבר נועז, לבש חליפה אפורה משובצת ומתחתיה חולצת טי בצבע חרדל, כדי להכניס קצת עניין ללוק כמו שהוא אוהב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סופי טרנר ג'ו ג'ונאס. splash
פרימיירה לסרט הדוקומנטרי על חייהם של האחים ג'ונאס/splash

בקצה השני של השטיח האדום היו הגיסים, פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס - ושם נרשם רגע של גאווה לאומית. צ'ופרה בחרה בשמלה בעיצובה של גליה להב, שמלה שחורה עם שסע עמוק ומחשוף נדיב בצורת מעטפת, כשמתחת ישנה רשת דייגים שמוסיפה טוויסט אדג'י ללוק האלגנטי. נעלי סטילטו שחורות של ג'ימי צ'ו ובגזרת הביוטי הלכה צ'ופרה על מראה מעושן דרמטי. ניק הגיע בחליפה חומה מבד ניילון עם ז'קט בגזרת בומבר ונעלי סליפרס עשויות קטיפה בצבע תואם.

אנחנו רק מזכירות שיש גם צלע שלישית לאחים ג'ונאס - קווין, וגם הוא הגיע לפרמיירה מלווה באשתו. דניאל ג'ונאס לבשה אאוטפיט שני חלקים של המותג האוסטרלי לקסי - טופ חזייה וחצאית מיני שעליה חצאית מקסי שקופה מעוטרת פרנזים. קווין בחר בחליפה חומה אלגנטית וייצג את היותו הצלע היותר מיושבת אופנתית במשפחה.

עוד באותו נושא

לא מפחד להעז: הסטייל המשגע של ג'ו ג'ונאס

לכתבה המלאה
פריאנקה צ'ופרה ניק ג'ונאס. splash
גאווה לאומית. פריאנקה צ'ופרה בגליה להב/splash

זוכרים שיש גם את קווין ודניאל ג'ונאס?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully