וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זריקת צבע קטלנית: פוקסיה 'היברידי' הוא הלהיט של הקיץ

6.6.2019 / 11:35

ליידי גאגא עשתה את זה עם השמלה של ברנדון מקסוול, רוזי הנטינגטון וויטלי בז'קט של ז'קמוס ובתי האופנה הגדולים מתחילים ליישר קו. ללא הודעה מוקדמת, בלי תחזית של טרנדים - זהו הצבע שאתן חייבות לאמץ

רשימות הטרנדים הבלתי נגמרות שנחשפו לקראת הקיץ 2019 סימנו קשת צבעים מאוד מגוונת שתשלוט במלתחה בעונה הקרובה. הקטגוריה כללה את הניאונים הזרחניים לצד צבעי פירות, גלידה ופסטלים. לא פשוט היה לחזות אז לפני שמונה חודשים בספטמבר 2018 (חודש שבועות האופנה לקיץ הנוכחי) לאיזה כיוון הפוקוס יפנה בפועל, כי יש דברים שפשוט מתהווים באופן אותנטי ובזמן הנכון שלהם. אבל עכשיו התמונה מתחילה להתבהר ואי אפשר להתעלם מהנוכחות המתבלטת של ורוד פוקסיה 'היברידי', שזו בעצם הדרך החדשה למתג את הצבע המוכר כמשהו עדכני ועתידני.

מי שהכריזה בגאון על כוכב השעה בפלטת הגוונים הייתה ליידי גאגא שגנבה את ההצגה במט גאלה בשמלה המטורפת שעיצב עבורה ברנדון מקסוול. הבחירה להתייצב באירוע האופנתי החשוב של השנה בטוטאל לוק על טהרת הפוקסיה ההיברידית לא הייתה מקרית.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

החבר'ה בחלונות הגבוהים שנמצאים תמיד צעד אחד לפחות לפנינו, השכילו לשים עליו את כל הקלפים, ואכן מרגע שעיכלנו את השואו שהיא נתנה שם, התחלנו לשים לב בחודש החולף שעוד ועוד פאשניסטות מדגמנות אותו במלוא המרץ ביניהן רוזי הנטינגטון וויטלי בבלייזר הרותח של ז'קמוס, שמסתמן כאחד הפריטים הפוטוגניים של התקופה אותו ניתן לרכוש גם בארצנו הקטנטונת (פקטורי 54 - 3,590 ש"ח). בתי אופנה נוספים שמציעים העונה ז'קטים מחוייטים בוורוד הנועז הזה הם ורסצ'ה, בלמיין, ג'וזף, אלטוזארה וברנדון מקסוול, אך קשה לומר שמעילי קיץ הם הסיפור פה כי הצבע הזה השתלט גם על שמלות, טופים, מכנסיים ובאופן טבעי גם על אגף האקססוריז. אז במקום להמתין עד הסתיו בשביל לאמץ את הלוק איתרנו את פריטי הפוקסיה ההיברידית הכי נכונים שיכניסו את זריקת הצבע הכי חזקה במלתחה שלכן:

עוד באותו נושא

שמלה נשפכת ותיק לחרוש עליו: 7 פריטים שעשו לנו את השבוע

לכתבה המלאה
אירו. יח"צ,
שמלה, אירו - 1,754 ש"ח/יח"צ
פול אנד בר. יח"צ,
ז'קט, פול אנד בר - 199 ש"ח/יח"צ
הייץ אנד אם. יח"צ,
שמלה, הייץ אנד אם - 229 ש"ח/יח"צ
שי שלום. תום מרשק,
אוברול, שי שלום - 8,600 ש"ח/תום מרשק
לילך אלגרבלי. יח"צ,
בגד-ים, לילך אלגרבלי - 349 ש"ח/יח"צ
פריטי בלרינס. יח"צ,
נעלי בובה, פריטי בלרינס - 749 ש"ח/יח"צ
מאיה נגרי. יח"צ,
שמלה, מאיה נגרי - 895 ש"ח/יח"צ
זארה. יח"צ,
וסט בלייזר, זארה - 329 ש"ח/יח"צ
דיזל. יח"צ,
תיק, דיזל - 1,100 ש"ח/יח"צ
סיליז. יח"צ,
שמלה, סיליז - 3,590 ש"ח/יח"צ
ברשקה. יח"צ,
שמלה, ברשקה - 169 ש"ח/יח"צ
סטרדיווריוס. יח"צ,
סנדלים, סטרדיווריוס - 179 ש"ח/יח"צ
טופ טן. שי יחזקאל,
טופ טן, תיק - 79 ש"ח/שי יחזקאל
אייס קיוב. חיים כהן,
שמלת בלייזר, אייס קיוב - 559 ש"ח/חיים כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully