וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאדין מאוהב - וגם אנחנו: הסטייל המשגע של יסמין

גל סלונימסקי

11.6.2019 / 7:00

נעמי סקוט היא אולי כרגע קצת אנונימית, אבל אחרי שלוהקה לסרט החדש של אלאדין הכל הולך להשתנות. בינתיים היא גורפת שערים של מגזינים נחשקים ומשחקת אותה בענק על שטיחים אדומים עם בגדים של מעצבי העל הכי מצליחים בעולם. הנה כל מה שצריך לדעת על יסמין החדשה

נעמי סקוט אלאדין וויל סמית'. GettyImages
הפנים המוכרות לצד הפנים החדשות. נעמי סקוט עם וויל סמית' בפרמיירה של הסרט אלאדין/GettyImages

אם יש סרט בקולנוע בימים אלו שמנסה למתג את עצמו כלהיט התורן של הקיץ הקרוב, הרי שמדובר בסרט אלאדין בכיכובו של וויל סמית' בתפקיד ג'יני. מדובר בקלאסיקה של דיסני, שאחרי כמעט 30 שנה מאז גרסת הלייב אקשן הקודמת, חוזרת לאקרנים עם פנים חדשות ושדרוגים מעניינים.

נוסף לפרצוף המוכר של וויל סמית', לתפקידי המפתח של הסרט - אלאדין ויסמין, לוהקו שני שחקנים צעירים ומתחילים - נעמי סקוט ומינה מסעוד. על פי הביקורות, הם לגמרי עומדים במשימה ומיטיבים עם הסרט. אנחנו כמובן שמנו עין על סקוט, מי שמגלמת את יסמין בסרט, רק כדי לגלות שהשחקנית הצעירה נוטפת סטייל ושטיחים אדומים לגמרי עושים לה טוב.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אלאדין. פורום פילם,
תפקיד חייה. נעמי סקוט בתור יסמין/פורום פילם

סקוט בת ה-26 נשואה לשחקן הכדורגל ג'ורדן ספנס מאז 2014. היא נולדה בלונדון ב-1993 לאב בריטי ואם ממוצא אוגנדי, שילוב שיצר לוק ייחודי, אקזוטי ומעניין. בשל האמונות של הוריה, סקוט בילתה בילדותה זמן רב בכנסייה, מה שגרם לה להתעניין במוזיקה, לשיר ולהופיע. את דרכה בתעשיית הבידור היא החלה בתור זמרת כשהוחתמה בסוכנות של קלה בריאן. אחרי הצעדים שעשתה בתעשיית המוזיקה, היא החליטה להרחיב אופקים ולנסות את מזלה גם בעולם המשחק. כך היא התגלגלה לערוץ דיסני וזכתה לככב בסדרת הילדים "Life Bites" ב-2010.

המעבר לקולנוע קרה ב-2015, אז לוהקה סקוט לתפקיד קימברלי הארט, הריינג'ר הוורודה בסרט "פאוור ריינג'רס". הליהוק שלה לתפקיד יסמין בסרט אלאדין הוא התפקיד הגדול ביותר שזכתה לו בקריירה עד כה. סקוט סיפרה שבאודישן היא אמרה למלהקים: "אני רואה את יסמין בתור אישה חזקה, וככה אני רוצה לגלם אותה. אם זה לא מתאים לכם - זה בסדר, אבל זה לא בשבילי". המשפט הזה כבש אותם כנראה - והיא התקבלה לתפקיד.

עוד באותו נושא

"אלאדין" החדש מצליח לרגש בזכות כוכביו הצעירים

לכתבה המלאה
נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
עברה מעולם המוזיקה לעולם המשחק. באאוטפיט קולי של ולנטינו/GettyImages

מאז יצא הסרט לאקרנים, השחקנית הצעירה מקדמת אותו ברחבי העולם בשלל לוקים יוקרתיים ונוצצים. כיאה למעמדה החדש, זוכה סקוט גם להשתתף בהפקות אופנה של מגזינים נחשבים מווג בריטניה, מארי קלייר, אל הודו ועד מגזין W.

לפרימיירה של הסרט בלוס אנג'לס לבשה סקוט שמלה בעיצובו של ברנדון מקסוול, מי שרק לאחרונה זכה בטייטל היוקרתי "מעצב השנה" של מועצת האופנה האמריקאית. ואם הגעת למעמד שבו מקסוול, המעצב החביב על ליידי גאגא, מלביש אותך - את יכולה בהחלט להיות גאה בעצמך. מי שמסייע לסקוט בבחירות האופנתיות, ומנסה מאוד שלכל ללוק יהיה רפרנס לסרט, זה הסטייליסט הצמוד זדריאן סמית'. עוד על השטיחים האדומים: חליפה כחולה של פול וג'ו, שמלת סטרפלס לבנה של ברברי ושמלת קומות אדומה של ארמני. קבלו הצצה ללוקים של סקוט.

נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
יכולה להיות גאה שהיא לובשת ברנדון מקסוול/GettyImages
נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
בשמלת קומות של ארמני/GettyImages
נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
עפנו על החליפה של פול וג'ו/GettyImages
נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
נוטפת סקסיות בשמלה של ברברי/GettyImages
נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
יודעת לשדר גם קז'ואליות מגניבה בתצוגה של לואי ויטון/GettyImages
נעמי סקוט אלאדין. GettyImages
כובשת את השטיחים האדומים בלוק של אוף וויט/GettyImages

בשמלה כתומה של ולנטינו

  • עוד באותו נושא:
  • אלאדין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully