וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל טראבל: המותג המצליח של התאומות אולסן

אחרי שזכו בפעם השנייה ברציפות והחמישית סך הכל בפרס יוקרתי מטעם מועצת האופנה האמריקאית, הגיע הזמן להפסיק להתייחס למרי קייט ואשלי אולסן שחוגגות השבוע 33 רק כאל שחקניות עבר. הנה הסיבה ש"דה רואו" גורף פרסים

מרי קייט ואשלי אולסן. GettyImages
כבר מזמן לא שחקניות. מרי קייט ואשלי אולסן/GettyImages

התאומות מרי קייט ואשלי אולסן לנצח ייזכרו עבורנו בתור מישל מ"צער גידול בנות" או בתור השחקניות הצעירות שהיו עם רזומה מרשים של סרטים קלילים ומצחיקים. אבל האמת היא שהן כבר מזמן לא שם. הן זנחו את קריירת המשחק לפני המון שנים כדי לעבור ולהתעסק בתשוקה האמיתית שלהן: עיצוב אופנה. השנה, המותג שבבעלותן, "דה רואו" (The row), זכה בפעם השנייה ברציפות ובפעם החמישית סך הכל בפרס מטעם מועצת האופנה האמריקאית, וזה הזמן לעצור ולהבין מה בדיוק מציע המותג שלהן ולמה הוא גורף פרסים.

התאומות, שכבר שנים נחשבות לפאשניסטות משגעות, חוגגות השבוע 33. את המותג המצליח שלהן הן הקימו בשנת 2006 כשבהתחלה עיצבו בגדי נשים ואקססוריז, אחרי עשור הוסיפו גם הנעלה ובשנה שעברה הוסיפו בגדי גברים. בשנים הראשונות להקמת המותג נמנעו שתי השחקניות המפורסמות להתראיין. מדובר בצעד חריג מאוד בתעשייה עבור מי שרוצה לקדם מותג חדש שרק נולד. עד היום הן ממעטות לדבר על המותג שלהן, וטענו בעבר כי הן רוצות "שהבגדים ידברו בעד עצמם". לדבריהן, משום שהן גדלו באור הזרקורים - הן רצו שהעיצובים שלהן יצליחו לא בגלל השם שעומד מאחוריהן ובמנותק מהן לחלוטין, אחת הסיבות שהן מעולם גם לא הצטלמו לקמפיינים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התאומות אשלי ומרי קייט אולסן. GettyImages
רוצות שהבגדים שלהן "ידברו בעד עצמם"/GettyImages

סגנון הבגדים של האולסניות הוא בעיקר מינימליסטי. לא תמצאו שם צבעוניות מוגזמת, פרינטים משוגעים ואפילו לא גזרות מורכבות. סקאלת הצבעים היא שחור, לבן וניוד עם נגיעות של קאמל ואדמה. המחירים הם הכל חוץ מנגישים. בין כמה מאות דולרים לג'ינסים ועד כמה אלפים לחולצות, שמלות וז'קטים בקולקציית רדי טו וור. התיקים שלהן באותו קו - עיצוב נקי וצבעוניות אחידה, והמחיר הוא כמה אלפי דולרים לכל פריט. העיצובים מתאימים לקהל היעד - מבוסס!

בווג מחמיאים להן בכל קולקציה מחדש וטוענים שהשקט של העיצובים שלהן, יחד עם רמת חייטות גבוהה מאוד שמושקעת בכל פריט, הוא מה שממקם אותן גבוה ברשימת המעצבים המצליחים. נוסף לכך, המבקרים אוהבים את הקלאסיות של הפריטים וטוענים שהאחיות משלבות טרנדים ומודרניות בבגדים שלהן רק בנגיעות קלות, מה שהופך את ההשקעה בפריטים למשתלמת.

עוד באותו נושא

מגיע לה: ג'ניפר לופז זוכה בפרס הפאשן אייקון בטקס פרסי האופנה האמריקאי

לכתבה המלאה

השנה הן זכו בפרס מעצבות האקססוריז בטקס פרסי האופנה האמריקאי, אחרי שעשו זאת גם בשנה שעברה ובעבר הן גם זכו בפרס עיצוב בגדי נשים. ההצלחה באה לידי ביטוי לא רק בביקורות מחמיאות או פרסים יוקרתיים, אלא גם בזכות תצוגות האופנה שהן מרימות בשבועות האופנה בניו יורק ובפריז. על המסלולים הן נמנעות מכל גימיק מפוצץ ושומרות על תצוגה נקייה שכל מטרתה היא להציג את הבגדים שבקולקציה. בעידן בו כל מעצב מנסה לחדש ולרגש - תצוגה לפי הספר היא דבר מוערך.

למותג שלהן יש כיום שתי חנויות דגל - בלוס אנג'לס ובניו יורק והן צפויות לפתוח חנות נוספת בלונדון במהלך השנה הקרובה. כמו כן, את הפריטים אפשר להשיג ברשימה של חנויות שונות בתפוצה עולמית ובשנה האחרונה הן גם השיקו חנות מקוונת שזמינה ב-69 מדינות - בהן גם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully