וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי הים שכל המפורסמות עפות עליהם מייד אין יזראל!

13.6.2019 / 6:08

אוסף הקיץ החדש של קרן שביט, הכובעים המשגעים של GOOD JUJU, התיקים הנכונים של הילה טולדנו ובגדי הים הסקסיים של שני שמר. מעצבים ישראלים שיודעים את העבודה משיקים קולקציות משובחות

שני שמר. רון קדמי,
בגדי הים של שני שמר/רון קדמי

שני שמר

אין סיכוי שלא יצא לכם לראות את בגדי הים של שני שמר כי הם פשוט בכל מקום. בין אם על בר רפאלי במודעות של קרולינה למקה או סתם בחופשת בטן-גב, בשער של מנטה על מאיה ורטהיימר, בחשבון האינסטה הקורע של ניקול ראידמן וגם על מפורסמות נוספות שהתמכרו לעיצובים של שמר ביניהן אנה ארונוב, סנדרה רינגלר, רותם סלע ודורית בר אור. שמר משתייכת לדור החדש של מעצבי בגדי הים שמציעים למשתזפות המקומיות חלופה קלילה, נועזת ואופנתית יותר מזו של המותגים המסחריים הגדולים וקצת פחות מינימליסטית מהסגנון הברזילאי.

באוסף הקיץ שלה תוכלו למצוא ביקיני ושלמים בהשראת מסעות ספארי ואווירת חיבור בין האישה לטבע, בהם משתלבים כמעט כל הטרנדים החמים של העונה: כיסים, אבזמים, חגורות מותן, שרוכי כיווץ, קשירות, מלמלות, שרוולים תפוחים ורוכסנים מוזהבים. צבעוניות הקולקציה מתמקדת בהתאם בגווני אדמה ושקיעה באדום, חום, כתום לצד חאקי וירוקים מעולמות ההסוואה עם נגיעות מרעננות של צהוב, ורוד, כחול ומנטה.

טווח מחירים: 199 (מעונות קודמות) עד 1,300 שקלים לדגמים חדשים.
להשיג בחנות המקוונת או בחנות הפופ-אפ דיזינגוף 146 תל אביב.

שני שמר. רון קדמי,
המעצבת המקומית שאהובה על המפורסמות/רון קדמי
שני שמר. רון קדמי,
קשירות, אבזמים וגווני אדמה/רון קדמי

קרן שביט

אוסף הקיץ החדש JAFFA OASIS של אושיית הלייף-סטייל קרן שביט עוצב בהשראת היופי והקסם של יפו, העיר בה שוכן הבוטיק שלה. את הקולקציה מאפיין אטטיוד רומנטי שמפגיש אלמנטים אוריינטלים מהמזרח עם קוד הלבוש של הקיץ הישראלי, מה שאומר התמקדות בשמלות גלבייה וטי-שירטים.
חולצות הטי לנשים מגיעות בגזרה אחידה קלאסית עם מחשוף וי ב-6 צבעים שונים - לבן, שחור, ירוק, אדום, כחול וחמרה ומשלבות את לוגו הסדרה בווריאציות שונות של גרפיקה ואיורים המסמלים את הקונספט.

הגלביות, שמיועדות לנשים ולילדות, עשויות כותנה ומוצעות במגוון דפוסים צבעוניים כדוגמת ערבסקה, נוצות טווס, עלי דקל ועוד. לגברים שבינינו, וגם לנשים בתכל'ס, עיצבה שביט גלביה בגזרה של חולצת כפתורים בשחור בלבד כרגע (בהמשך יהיו גוונים חלקים נוספים).

טווח מחירים: 180-420 שקלים.
עולי ציון 13, יפו ובחנות המקוונת.

קרן שביט. תמר קרוון,
קולקציית הקיץ של קרן שביט/תמר קרוון
קרן שביט. תמר קרוון,
אוסף הקיץ החדש JAFFA OASIS/תמר קרוון

GOOD JUJU BY GALIT

בכל אחד מהכובעים המטריפים שמעצבת גלית צוקרניק ביטון מרגישים את ה-Good juju (אנרגיות חיוביות) ומבחינתה כל מי שחובש כובע שלה אמור לחייך ולהרגיש בחופשה. הסוד מאחוריהם מתחיל בייצור שכולו נעשה בעבודת יד מושקעת מהחומרים הכי טובים ובנדיבות רבה של החומר הכי חשוב - אהבה. ביטון, בוגרת בית הספר הגבוה לאופנה Es mode Paris בפריז, לוקחת את הכובע האיטלקי הקלאסי וכל פעם מחדש הופכת אותו לחד פעמי באופן אחר ברוח טרנד ה-peace&Love עם עיטורים פופיים בשיק אנדי וורהולי.

מחיר: 875 שקלים.
להשיג בבוטיק 77 יצחק אלחנן 15 תל אביב.

גלית, כובעים. יח"צ,
הכובעים המטריפים של גלית צוקרניק/יח"צ
גלית, כובעים. יח"צ,
ריזורט במקסימום/יח"צ
גלית, כובעים. יח"צ,
GOOD JUJU BY GALIT/יח"צ

הילה טולדנו

המעצבת בעלת מותג התיקים המקומי השווה TOLEDANO משיקה בוטיק מקוון ובמקביל חושפת את קולקציית La primavera . אוסף הקיץ החדש כולל תיקים בשייפים של באקט - דמיאן ולורן, שמגיעים בגדלים שונים ובצבעוניות של צהוב חרדל, ירוק, כחול וכתום לצד השחור לבן הקלאסיים, תיקי צד וכתף במראה וינטג'י ופאוצ'ים מעורות נאפה וקרוקו. ראויים לציון שני דגמים בעל פוטנציאל ממכר שמוצעים בינתיים במהדורה מוגבלת: מטילדה בעל ידיות בקלית עגולות וג'קי בעל סגירת מתכת מוזהבת.

הילה, שזכתה לאחרונה בפרס מעצבת השנה בטקס פרסי האופנה של מגזין 'את', רשמה השנה קפיצת דרך משמעותית בזכות שיתופי פעולה מסחריים עם מותגים כמו פורשה וסמג כשייצרה עבורם סדרת תיקים מותאמים אישית עם לוגו החברה ללקוחות ייחודיים ביניהם שחקני ליגת ה-NBA שקיבלו כיסוי דרכון מהודרים בעיצובה.

טווח מחירים: 120-3,250 שקלים.
להשיג ברשת רזילי, בחנויות המובחרות, בחנות המקוונת, הגעה לסטודיו בתיאום מראש: רמב"ם 5 תל אביב.

הילה טולדנו. יח"צ,
קולקציה חדשה להילה טולדנו/יח"צ
הילה טולדנו. מירב בן לולו,
תיקים בשייפים של באקט, פאוצ'ים, תיקי צד ועוד/מירב בן לולו
הילה טולדנו. מירב בן לולו,
צבעוניות של חרדל וירוק לצד השחור לבן הקלאסיים/מירב בן לולו

גלביה

אי אפשר מבלי לחזור למותג המקומי האהוב של אתי צאיג ומירב הדרי שלוקחות את הקונספט לאקסטרים ומהוות תחנת חובה עבור כל מי שיוצאת לחופשה, ולא רק. הקולקציה החדשה כוללת פרינטים פרחוניים באווירת הוואי כשלצד הכותנה והמשי הקלאסיים נוספו העונה בדי ויסקוזה שנופלים על הגוף ברכות יתרה. כמו תמיד מככבות על הקולבים שמלות בוהו שיק בגזרות שונות, מודפסות, חלקות ורקומות, חלקן משולבות תחרה, גובלן, שרוכים בגימור פונפון פרנזים וכמו כן שרוולים תפוחים או מתרחבים. עוד בקולקציה ליין חולצות ושמלות טריקו, שמלות עם כתפיים חשופות, חלוקי ים וקבוצת דגמים ייעודית לערב ולאירועים ובה חולצות ושמלות שחורות בשילובי רקמות.

טווח מחירים: 690-1,290 שקלים.
להשיג ברוטשילד 1 ת"א, קניון ארנה הרצליה ובחנות המקוונת.

גלביה. עדי הלמן,
שמלות בוהו שיק/עדי הלמן
גלביה. עדי הלמן,
קולקציה חדשה בגלביה/עדי הלמן

אמריה

הסיפור של גלית נוי, מי שאחראית ללייבל הנעליים המקומי 'אמריה' (מקור השם נעוץ בשילוב שמות ילדיה), התחיל בצורך אישי שנולד בעקבות קילומטראג' של עשרים שנים בתור עורכת דין. כמי שבילתה שעות רבות על הרגליים בין בתי משפט, ברגע שהחליטה לעשות שיפט בקריירה לטובת הגשמה עצמית, הבינה נוי שהייעוד החדש שלה טמון בנישה של נעלי עקב נוחות מבלי לוותר על הסטייל.

הטריק נעוץ בהקפדה על אימום נוח בשילוב סוליית עור פנימית שבנויה על שכבת ספוג כפולה שהופכת כל צעד לחוויה בלתי מורגשת. את העורות, האימומים והעקבים גלית מייבאת מאיטליה מטעמי מחסור בשוק המקומי, אך גאוותה הגדולה היא עבודת הייצור שנעשית כולה בארץ בעבודת יד קפדנית. בנוסף ולאור הביקוש גם העונה ניתן יהיה להזמין נעליים טבעוניות בחלק מהדגמים.

טווח מחירים: 720-1,190 שקלים.
להשיג ברבי נחמן 5 מתחם שוק הפשפשים ובחנות המקוונת.

אמריה. אפרת אשל,
מותג הנעליים אמריה/אפרת אשל
אמריה. אפרת אשל,
כשנוחות פוגשת סטייל/אפרת אשל

נובוריש דוג

מאז שפתח את הלייבל שלו לפני כעשור, מקפיד מעוז דהאן לפתח את קטגוריית הסטריט סטייל כשהוא בין החלוצים בארץ שהתייחסו לגבולות מגדריים באופנה. קולקציית הקיץ החדשה שלו Art revolution, שהוצגה לאחרונה בשבוע האופנה של וילנה, נוסחה בהשראת מעמד הפועלים שהפך בשנים האחרונות לכר מרעה סקסי עבור לא מעט בתי אופנה בינלאומיים.

הדגמים על המסלול הוצגו באמצעות דוגמנים גברים אך ניתן בקלות להבחין כיצד הם יכולים להתאים גם עבור נשים המתחברות לז'אנר. דהאן ממשיך לחקור את נפלאות אופנת הרחוב עם קו היפסטרי קליל בגזרות אוברסייז וצבעוניות מאופקת של גווני אבן, לבן, כחול ושחור כולל הבלחות צבע פסטליות או זוהרות ודפוסים בפטרנים קטנים. תשומת לב מיוחדת ניתנה לדיטיילים פונקציונליים באמצעות אביזרים מקשרים כמו רצועות, חבלים וכיסים.

טווח מחירים: 280-1,000 שקלים.
ניתן להשיג בחנות המותג דרך סלמה 6 תל אביב ובחנות המקוונת.

נובוריש דוג. יח"צ,
קולקציית Art revolution של מעוז דהאן/יח"צ
נובוריש דוג. יח"צ,
מהמסלול בשבוע האופנה בוילנה/יח"צ
נובוריש דוג. יח"צ,
קולקציית הקיץ החדשה של נובוריש דוג/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully