וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדקו חגורות: הביקיני המוזר של אסוס יגרום לכן לוותר על ביקור בחוף הים

גל סלונימסקי

19.6.2019 / 9:52

שוב אסוס מטרילים אותנו. הפעם: טופ ביקיני זעיר בגזרת אנדר-בוב. עד כאן, למרות היעדר בד, זה נשמע נסבל. אז איפה הבעיה? בואו נגיד את זה ככה, מתברר שאבזם של חגורת בטיחות יש בעוד מקומות חוץ מאשר ברכב שלכן

בגד ים ביקיני אבזם חגורת בטיחות אסוס. אסוס, צילום מסך
משוטטות ברשת, מחפשות ביקיני - ונתקלות בזה. בגד הים של אסוס/צילום מסך, אסוס

עונת הביקיני נפתחה רשמית וכולנו מחפשות ברשת מציאות זולות, מיוחדות, מקוריות ויפות ללבוש בחוף הים. אחת מהאופציות שלנו היא כמובן האתר אסוס, שמספק פתרון כמעט לכל צרותינו, בין אם מדובר בחוסר ממשי בארון הבגדים ובין אם מדובר בצורך רגשי לקנות פריט חדש כדי לעשות לעצמנו שמח בלב. הכל הולך ולהכל יש פתרון בלחיצת כפתור.

אלא שאסוס, כמו תמיד, שותלים בין אסופת הפריטים הלגיטימית גם אופציה מוזרה ומטורללת, שתמיד יש לנו הרגשה שהם בעצם צוחקים עלינו בסתר. דגם אחד ספציפי תפס את תשומת לבנו, כמו גם את תשומת לבן של גולשות רבות באתר, שלא הצליחו לשתוק והיו חייבות להביע את פליאתן ברשתות החברתיות נוכח העיצוב המסעיר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בגד ים ביקיני אבזם חגורת בטיחות אסוס. אסוס, צילום מסך
47 שקלים בלבד וזה שלכן/צילום מסך, אסוס

מדובר בחזיית אנדר-בוב זעירה, שעם זה איכשהו אנחנו יכולות להשלים. בכל זאת, מדובר בטרנד לוהט שכבר שתי עונות מחזיק מעמד, גם אם צריך אומץ כדי ללבוש אותו בחוף הים. אז גזרת האנדר-בוב היא לא בעיה ואפילו ההתקמצנות על הבד עוד איכשהו עוברת חלק בגרון - אז מה בכל זאת לא בסדר ואיפה בעצם הבעיה?

מה שמחבר את שני חלקי הביקיני שמסתירים את החזה הוא אבזם שנראה כאילו נלקח מחגורת בטיחות של רכב. אותו אבזם אינו ממוקם בגב אלא בחלק הקדמי, מה שבכלל הופך את הנראות של בגד הים למוזרה. אם חשקה נפשכן בביקיני חגורת הבטיחות הזה, ודאי תשמחו לגלות שהטופ, ששייך לחברת Buckle, כרגע הודות לסייל נמכר במחיר נגיש לכל כיס של 47 שקלים בלבד.

עוד באותו נושא

אפילו הדוגמנית מובכת: "שמלת הפצפצים" של אסוס משגעת את הרשת

לכתבה המלאה
בגד ים ביקיני אבזם חגורת בטיחות אסוס. אסוס, צילום מסך
לא שוקע בבריכה/צילום מסך, אסוס

כמה מהגולשים ברשת תהו אם מדובר בתקלת ייצור שהפכה את בגד הים לכל כך זעיר, סוג של התכווץ בכביסה. לאחר מכן, חלקם הביעו חשש ממשי שחוסר הבד לא ישרוד קפיצה לבריכה, למרות חגורת הבטיחות שאמורה כביכול להשרות תחושת ביטחון על הלובשת. לאותם גולשים מומלץ לקרוא את האותיות הקטנות באתר: בגד הים הזה לא שוקע בבריכה. האם מדובר בבשורות מנחמות? ממש לא בטוח.

תגובות נוספות שצצו ברשת בהקשר של בגד הים: "ככה אני נראית כשאני מתלבשת שיכורה", וגם: "בגד ים ידידותי למניקות", ואפילו: "ברצינות, מה זה הדבר הזה?". התגובה שהכי אהבנו היא הפשוטה מכל אבל זו שמתארת בצורה מושלמת את מה שחשבנו - "OMG". בהחלט.

עוד עיצובים מטורללים של אסוס

אסוס חזייה חתולים חתולי מזל. אסוס, צילום מסך
השיר TOY של נטע ברזילי סיפק השראה? חזיית החתולים ההזויה/צילום מסך, אסוס
אסוס שמלת ניאון. ASOS, צילום מסך
אוברול ניאון שגרם לנו להרים גבה/צילום מסך, ASOS
ג'ינס של אסוס בתפקיד טופ סטרפלס. צילום מסך מתוך האתר, אתר רשמי
כשאסוס הפכו ג'ינס לטופ סטרפלס/אתר רשמי, צילום מסך מתוך האתר
  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully