וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו לעקוב: כוכבת היוטיוב הזו כובשת את עולם האופנה

גל סלונימסקי

20.6.2019 / 8:30

העולם שייך לצעירים, ואם אתם תוהים איפה הם נמצאים - התשובה היא ביוטיוב. עולם האופנה כבר שם עין על אחת מכוכבות הרשת שמעלה סרטונים מצחיקים של עצמה ומחזיקה ב-8 מיליון עוקבים, וזה רק עניין של זמן עד שהיא תצעד על מסלולים. הכירו את אמה צ'מברליין

אמה צ'מברליין. GettyImages
חוש סטייל משובח ויכולת להפוך את חייה לסרטון יוטיוב. אמה צ'מברליין/GettyImages

ביוטיוב צומח לו עולם שלם של משפיענים וכוכבים, שאיכשהו לא מצליחים לדבר אל מי שעבר את גיל 18. ואולם, עבור בני דור ה-Z הם כוכבים של ממש, כאלה שכדאי לעשות איתם סלפי, גם אם הם מעולם לא יצאו החוצה אל מעבר למסך המחשב ועברו לפלטפורמת מיינסטרים. חלק מהם כן מצליחים לקבל קמפיינים או אפילו לבקר לעתים בתכניות טלוויזיה, אבל עבור המעריצים זה פשוט לא משנה. מי שצובר לעצמו קהל רשומים גדול בערוץ היוטיוב הוא כוכב, נקודה.

אחת מאותן כוכבות היוטיוב, שגם עושה חיל באינסטגרם עם כמעט 8 מיליון עוקבים, היא אמה צ'מברליין, שהכישרון שלה - חוץ מחוש סטייל משובח, זה היכולת להפוך את חייה ל-20 דקות בממוצע של סרטון יוטיוב מצחיק של עצמה. ואנשים צופים, שלא תחשבו שלא - כי יש לה גם 8 מיליון רשומים בערוץ וממוצע של 10 מיליון צפיות לסרטון. היא לוהטת ביוטיוב, חזקה בסנאפצ'אט וכובשת באינסטגרם. צ'מברליין המגניבה, רק בת 18 אם תהיתם, היא מסוג הנערות שהצליחו לפרוץ החוצה - ולאחרונה גם קיבלה כתבת ענק במגזין W הנחשב.

עקבו אחרי וואלה! אינסטוש

אמה צ'מברליין. GettyImages
"יום אחד קיבלתי התראה שיש לי מנוי ראשון, נכנסתי וגיליתי שזה אבא שלי"/GettyImages

צ'מברליין, שמתגוררת בקליפורניה, מסתובבת בעולם עם מצלמת וידיאו. זה הנשק שהפך אותה למי שהיא - מה שגרם ללואי ויטון להתאהב בה, סידר לה כרטיסים לשבוע האופנה בפריז וגם כניסה לפסטיבל קואצ'לה הפוטוגני, הידוע כמקום שבו מתרכזות כל בלוגריות האופנה בעולם.

צ'מברליין היא בת יחידה להוריה - ולטענתה זה מסביר הכל. בריאיון למגזין W היא מספרת על ילדות נורמלית: "אהבתי בובות, לגו ולשחות בים". היא התחילה לצלם את עצמה בתיכון בתור תחביב ואחרי זמן מה השיקה ערוץ יוטיוב. היא ציפתה להפוך לוולגרית ביוטי רצינית, אבל זה לא קרה. "אני עוד זוכרת שהיו לי אפס מנויים. כל סרטון ביוטי שלי גרף 50 צפיות. היה יום אחד שקיבלתי התראה שיש לי מנוי ראשון - כל כך התרגשתי, נכנסתי לראות מי זה וגיליתי שזה היה אבא שלי", היא מספרת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

עושה את קואצ'לה

אבל ההתחלה המקרטעת לא נמשכה זמן רב. סרטון אחד שלה עושה קניות בחנות בסגנון "הכל בדולר" התפוצץ בענק ברשת והגיע לחצי מיליון צפיות. מספר המנויים שלה קפץ ל-4,000. כעבור שנתיים היא כבר עומדת על שמונה מיליון מנויים. שם היא עלתה על הגל, ועדיין לא ירדה ממנו.

ההצלחה המטאורית שלה לא גרמה לה לצנזר את עצמה בסרטונים, בהם היא משתעשעת ומדברת לצופים בכנות. הקו האדום שלה הוא לצלם אנשים אחרים בחייה. לדבריה, היא לא תצלם הורים, חברים או בני זוג - אבל את עצמה היא ממשיכה להציג בלי פילטרים.

היא לא מתרגשת מביקורות רעות, אבל אם יש משהו שמתסכל אותה, זו העובדה שאנשים מעבירים ביקורת בקלות מאחורי מסך, דבר שלא היו מסוגלים לעשות במציאות. "למשל, האאוטפיט שלי לקואצ'לה. יש אנשים שכתבו שהוא היה מכוער, דירגו אותו, ביקרו אותו. זה בסדר גמור, הם זכאים להחזיק בדעה שלהם. אני חשבתי שהוא היה יפה. העניין הוא שאף אחד לא היה אומר לי את זה בפנים. אני אישית לא אומרת דברים שאני לא מסוגלת להגיד במציאות. זה המסר שלי".

אמה צ'מברליין. GettyImages
"מעולם לא חוויתי תצוגת אופנה וזה היה מדהים". צ'מברליין בלואי ויטון/GettyImages

כאמור, צ'מברליין מתחילה להיכנס אט אט לעולם האופנה כשבמרץ האחרון היא הייתה אורחת של לואי ויטון בתצוגה וישבה בשורה הראשונה. "אני חושבת שמעולם לא הצטמררתי ככה", היא מספרת בריאיון למגזין, "מעולם לא חוויתי תצוגת אופנה וזה היה מדהים. זה הרבה יותר מאשר רק לראות בגדים - זו אווירה, מוזיקה, שיער, איפור. לא הבנתי את זה עד שלא הייתי בתצוגה. זה לגמרי פתח אותי לעולם הזה".

ואולם, סיבוב באינסטגרם שלה מראה שהעולם הזה לא לגמרי זר לה. יש לה סטייל משלה שהוא על טהרת הקוליות, היא מתחזקת חשבון עם וייב טינאייג'רי שובב שיש בו לא מעט תמונות ביקיני, בכל זאת - זו השפה המדוברת ביותר באינסטגרם. הצצה בפיד שלה לוקחת אותנו לחיים הטובים - חדר כושר פוטוגני, בילויים עם חברים והמון הומור עצמי.

אמה צ'מברליין. GettyImages
בקרוב נראה אותה על המסלולים? שוב בלואי ויטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully