וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסינו למצוא חנויות לנשים במידות גדולות - וזו הייתה המשימה הכי קשה שיש

גל סלונימסקי

21.6.2019 / 7:09

יצאנו לשליחות חשובה ובה חיפשנו מותגים אופנתיים שנותנים מענה לנשים מעל מידה 42. התוצאות - יש אופציות מכובדות, אבל לגמרי היינו שמחות ליותר. קבלו את המדריך המלא לחנויות שבאמת מחזיקות פלאס סייז

אשלי גרהאם. GettyImages
המהפכה עוד לא הסתיימה. דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם, אשלי גרהאם/GettyImages

אומרים ששופינג זו תרפיה לנפש, תרופה לכל הרעות החולות בעולם, שעת כושר ורגע השיא ביממה. ואולם, הפאן הזה של לטייל בין חנויות, למדוד בגדים ובסוף להוסיף אותם למלתחה הוא לא חוויה חיובית עבור כולן. אל אותה קטגוריה של נשים שלא נהנות משופינג אפשר להכניס גם את אלו שמידת המכנסיים שלהן היא מעל 42, משום שהן מתקשות למצוא בגדים שיחמיאו להן ועדיין יהיו טרנדיים.

עם כל הכבוד למגמה העולה של שינוי אידיאל היופי, העסקת דוגמניות במידות גדולות וההבנה שלכל סוגי הנשים בעולם מגיע להתלבש בסטייל, במבחן המציאות עדיין יש נשים שמתקשות לקבל ולאהוב עת עצמן. אז תוסיפו למשוואה גם את הקושי האמיתי למצוא בגדים יפים, מחמיאים ואופנתיים - וקיבלתם מתכון לאסון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גליתה מידות גדולות פלאס סייז. שי פרנקו,
גם נשים מעל מידה 42 רוצות להתלבש בשיק. זו בקשה מוגזמת? לירז אסייג לגליתה/שי פרנקו

רצינו לרכז רשימה של כל החנויות שנותנות מענה אמיתי וטרנדי לנשים מעל מידה 42, אבל האמת שקצת התקשינו. נכון שבסופו של דבר הצלחנו להרכיב מדריך מכובד, אבל ממש לא כמו שציפינו. קיבלנו הרגשה כאילו שנשים מלאות לא צריכות להתלבש בסטייל, אלא רק לכסות את עצמן. בעוד שמותגים של בגדים במידות בין 32 ל-40 אפשר למצוא כמו גרגירי החול במדבר, לאתר בגדים במידות גדולות זו משימה ממש לא פשוטה.

כשבחנו את הקטגוריות גילינו שבגדי ספורט במידה גדולה כמעט ובלתי אפשרי למצוא. והרי הדרישה המגוחכת מנשים מלאות היא כמובן להתאמן, כאילו שבהכרח יש קשר בין כמות השעות שלהן בחדר כושר למבנה גופן, אבל גם להתלבש לחדר הכושר זו משימה קשה, כשבודדות עד לא קיימות חנויות שמחזיקות בגדי אימון במידות גדולות.

עוד בעיה שנתקלנו בה, היא שגם מותגים שמחזיקים מידות גדולות, לא טורחים לצלם אותן. כלומר, בחלק מהרשתות שמחזיקות מידות 42 ומעלה, הדוגמניות עדיין במידה 34. ובכל זאת, בתוך התסכול הזה, הצלחנו למצוא כמה חנויות עם בגדים שיקים ומחמיאים שיתאימו גם לנשים שנפרדו ממידה 38 אי שם בתיכון. זו הרשימה שאתן צריכות. מה שנקרא - לגזור ולשמור.

עוד באותו נושא

בלוגריות הפלאס סייז המצליחות בעולם

לכתבה המלאה

מאיה נגרי

המעצבת מאיה נגרי מבטיחה שאצלה בחנות תוכלו למצוא מכנסיים עד מידה 48 ושמלות עד מידה XXL. היא מוסיפה שבימים אלו בבית האופנה יש מבצעי סוף עונה על קולקציית הקיץ עד 50% הנחה, מה שלגמרי יכול לגרום לכן לרוץ לשם במהירות. טווח המחירים נע בין 190 שקלים ועד 2,890 שקלים לפריטי עור.

מאיה נגרי מידות גדולות פלאס סייז. עומרי שפירא,
עכשיו יש גם מבצעי סוף עונה. לירז אסייג למאיה נגרי/עומרי שפירא

רתמה

המותג רתמה של המעצבת רתם לויתן נוצר במיוחד עבור נשים מלאות ומציע בגדים שיקים לכל מי שלובשת מעל מידה 42 וגאה בזה. שמלות ערב, חצאיות, חולצות, אאוטפיטים קז'ואלים ובגדי ים - הכל נמצא בחנות ובטווח מידות של בין 38 ל-54. המחירים נעים בין 290 ל-690 שקלים.

רתמה מידות גדולות פלאס סייז. דנה קרן,
חנות במיוחד לנשים שלובשות מעל 42 - וגאות בזה. רתמה/דנה קרן

H&M

רשת הבגדים השבדית האהובה H&M מחזיקה במחלקת הנשים שלה בגדים עד מידה 44, ובדגמים מסוימים עד 46. נוסף לזה, לרשת יש גם מחלקת פלאס סייז עם בגדים במידות 44-56. הקאץ' - מחלקת הפלאס בישראל נמצאת רק בסניף בת ים. אולי זה סימן שצריך לטוס לחו"ל? כך או כך, אנחנו קוראות לרשת לפתוח עוד מחלקות פלאס בחנויות ברחבי הארץ. הביקוש קיים, אז ספקו לנו היצע. טווח המחירים: 59.90-199 שקלים.

הייץ אנד אמ מידות גדולות פלאס סייז H&M. הנס מוריץ,
אאוטפיט של H&M ממחלקת פלאס סייז. מכנסיים - 99 שקלים/הנס מוריץ

גליתה

רשת האופנה גליתה משיקה בימים אלה קולקציית שמלות ערב עד מידה XL. בין הפריטים שתמצאו בקולקציה: שמלות שסעים, ערימות של פאייטים, משחקים של כסף וזהב, מחשופים סקסיים ושמלות שיפון קלילות. טווח המחירים נע בין 250 שקלים ל-600 שקלים.

גליתה מידות גדולות פלאס סייז. שי פרנקו,
שמלות סקסיות לערב. גליתה/שי פרנקו

קרן שביט

מעצבת האופנה קרן שביט מציעה את הקולקציה שלה עד המידה 52. המחירים נעים בין 280 שקלים לחולצות, 350 לחצאיות, שמלות עד 450 שקלים וגלביות ב-420 שקלים.

גלביה

גלביה היא פריט נוח שמחמיא לכל צורת גוף ונעים במיוחד בקיץ הישראלי. אולי בגלל זה, כל כך קל למותג לייצר בגדים עד מידה 48, שמקבילה ל-XXXL. טווח המחירים נע בין 200 שקלים ל-655 שקלים.

גלביה מידות גדולות פלאס סייז. עדי הלמן,
קולקציית קיץ נעימה ומתאימה לכל מבנה גוף. גלביה/עדי הלמן

אייס קיוב

ברשת אייס קיוב תוכלו למצוא בגדים עד המידה 46. קולקציית הקיץ שלהם שואבת השראה משבוע האופנה במילאנו וממעצבי העל האיטלקים כמו גוצ'י, ולנטינו ודולצ'ה וגבאנה. טווח המחירים: 149-399 לחולצות וגופיות, 349-699 לשמלות ו-399-599 שקלים לאוברולים.

אייס קיוב מידות גדולות פלאס סייז. חיים כהן,
קולקציה בהשראת בתי האופנה האיטלקיים. אוברול של אייס קיוב 399 שקלים/חיים כהן

דרור קונטנטו

המעצב דרור קונטנטו, זה שמירי רגב ממש אוהבת והפך לאחרונה לחביב על לא מעט סלבס, שם לו למטרה להלביש נשים בכל גיל, צורה ומידה. לדבריו, "אין אישה שתיכנס אלי לסטודיו ולא תמצא מה ללבוש". אז מה כן תמצאו אצלו בסטודיו, שנמצא בתל אביב? קולקציית פלאס סייז החל ממידה 46 ומעלה עם מגוון דגמים המשלבים שיבוצי אבנים ורקמות - גם רדי טו וור וגם ערב.

שמחה גואטה דרור קונטנטו מידות גדולות פלאס סייז. יח"צ,
שמחה גואטה לובשת דרור קונטנטו/יח"צ

H&O

הרשת H&O מציעה את כל הבגדים שלה עד מידה 48 ולאחרונה השיקה קולקציית בגדי ים עד מידה 56. עד סוף יולי תוכלו גם ליהנות מ-50%.

H&O מידות גדולות פלאס סייז ריי שגב. אסף לוי,
יש לכם עכשיו גם מבצעי סוף עונה. שמלת ג'ינס ב-H&O שעלותה 249 שקלים/אסף לוי

קרייזי ליין

המותג קרייזי ליין אולי בחר את גלית גוטמן הדקיקה להיות הפרזנטורית שלו, אבל בפועל מחזיק בגדים עד מידה 54. טווח המחירים נע בין 139-289 לחולצות, 189-289 למכנסיים ו-289-369 לשמלות. טיפ להבא: לצלם גם דוגמניות מלאות לקטלוג.

גלית גוטמן קרייזי ליין מידות גדולות פלאס סייז. דודי חסון,
אל תתנו לתמונה של גלית גוטמן להטעות אתכם, בקרייזי ליין תמצאו גם מידות גדולות/דודי חסון

ג'אמפ ועונות

קולקציית הערב של המותג מציעה מגוון רחב של אפשרויות לאירועים, מפריטי לבוש מחויטים בגזרות נשיות ועד לשמלות וטוניקות מבדי תחרה, שיפון ופאייטים.

ג'אמפ ועונות. שי יחזקאל,
ג'אמפ ועונות. שמלת סטרפלס שחורה ב-299 ש"ח/שי יחזקאל

דיזיגוואל

לאמיצות שביניכן, שממש לא נצמדות לצבע שחור, כדאי לדעת שבמותג הצבעוני דיזיגוואל יש שמלות עד מידה XL, מכנסיים עד מידה 46 וחולצות עד מידה XXL. חוץ מזה, תוכלו למצוא בחנות גם בגדי ים עד מידה XL.

דיזיגוואל מידות גדולות פלאס סייז. יח"צ חול,
אוברול צבעוני ושמח של דיזיגוואל - 599 שקלים/יח"צ חול

סאקס

עוד אופציה לבגדים נעימים ושיקים לעונה החמה תוכלו למצוא במותג סאקס, שמציע את הבגדים שלו עד המידה XXL. הבשורות הטובות: עכשיו קולקציית הקיץ ב-40% הנחה. המחירים נעים בין 398-698 שקלים למכנסיים, 288-798 שקלים לחולצות ו-640-1,680 שקלים לשמלות.

ג'ק קובה

רשת ג'ק קובה להלבשה תחתונה הגדילה לאחרונה את טווח המידות שלה. בחנות תוכלו למצוא חזיות במידות גדולות ומחטבים עד מידה 4XL. מחירי החזיות החל מ-179 שקלים, והמחירים של המחטבים השונים נעים בין 415 ל-539 שקלים.

ג'ק קובה חזיות מחטבים מידות גדולות פלאס סייז. יח"צ חו"ל,
חזיות לכל הסוגים והגדלים - 730 שקלים לימנית, 520 שקלים לאמצעית ו-620 לשמאלית. ג'ק קובה/יח"צ חו"ל

זוהרה

מחפשים בגד ים? זוהרה זו אופציה ממש טובה. המותג החליט להרחיב את טווח המידות עד 46 ואף צילם קטלוג עם הדוגמנית ריי שגב. חידוש מעניין הוא בגזרת האונליין, כאשר באתר תוכלו לראות כל בגד ים על דוגמנית במידה 36 לצד דוגמנית מידה 42 (ריי שגב עצמה), כך תוכלו לקבל קנה מידה קצת יותר נאמן למציאות. המחירים - בין 429 ל-479 שקלים.

זוהרה מידות גדולות פלאס סייז ריי שגב. עידן ברזני,
כשריי שגב מדגמנת לך. בגד ים של זוהרה - חזייה 229 שקלים, תחתונים 169 שקלים/עידן ברזני

אינטימה

רשת ההלבשה התחתונה אינטימה צילמה בשבוע שעבר הפקת אופנה עם דוגמניות בכל המידות, וזה כבר צעד שהערכנו במיוחד. בחנות שלהם תוכלו למצוא פריטי הלבשה תחתונה עד המידה XXL. טווח המחירים נע בין 29.90 שקלים ועד 399.90 שקלים.

אינטימה מידות גדולות פלאס סייז. דודי חסון,
דוגמניות בכל המידות על הסט של אינטימה/דודי חסון

everybody

מצאנו צדיק בסדום. הדוגמנית דקל זרד היא מתאמנת ותיקה בקרוספיט שהחליטה לפתוח את המותג everybody לבגדי ספורט במידות גדולות. כמצופה, היא החליטה להקים את המותג אחרי שחיפשה בגדי אימון נוחים ואיכותיים בארץ - ולא מצאה. המותג מציע בגדים החל ממידה 40 ועד המידה 52 - טייצים, גופיות, גוזיות וחולצות שמתאימים לכל סוג ספורט. את הבגדים ניתן לרכוש באתר.

everybody מידות גדולות פלאס סייז. רפאל מזרחי,
פתרון אמיתי לנשים מלאות שרוצות להתאמן בבגדים נוחים ויפים/רפאל מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully