וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברמות של כלה: אגם רודברג ניצחה את עונת החתונות

בשישי האחרון (ו') עמדה אגם רודברג תחת החופה ורשמה הישג מרשים כאחת הכלות היותר יפות שנראו בביצה המקומית. שלוש שמלות בעיצובו של אלון ליבנה, איפור-שיער מרהיב ולפינאלה - מחטב. כל הפרטים על הערב הנוצץ של השחקנית

אגם רודברג/צילום מסך

שישי צהריים, שעת שקיעה, "חוות רונית" בשביל הפאסון, שלל סלבס נוצצים מתעשיית הבידור ואגם רודברג אחת שבאה לעשות פאן ביום המאושר בחייה. הסטוריז באינסטגרם בסוף השבוע האחרון הוקדשו ללא ספק לחתונתה של השחקנית ודור קרובינר שהפגינו מתיקות שיא באירוע המרגש. ואחרי שהתפעלנו מכמות האהבה שהייתה שם ומעט התמרמרנו שלא הגענו גם לדפוק עיסוי ברגליים כמו שביט ויזל שלקחה אתנחתא במהלך הריקודים, התפננו לעסוק בשמלות הכלה של רודברג (שלוש, לא פחות ולא יותר), כולן בעיצובו של אלון ליבנה.

ליבנה ורודברג (33), חברים כבר שנים רבות, פינטזו לא פעם כיצד תראה שמלת הכלה של הכוכבת כשסוף סוף תמצא את בחיר ליבה: "אני ואגם קרובים כבר המון שנים", מספר ליבנה, "תהליך העבודה על השמלות היה עבורי מאוד מרגש. כמובן שבזמנו חשבנו רק על שמלה אחת ולא תיארנו לעצמו שנגיע לשלוש שמלות".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אגם רודברג. יניב אדרי,
נרגשת ברמות של כלה. אגם רודברג בשמלה ראשונה בעיצובו של אלון ליבנה/יניב אדרי

אז איך היה תהליך העבודה עם אגם?
"בעיקרון נפגשנו לעבוד על השמלות כבר לפני חמישה חודשים יחד עם הסטייליסטית הצמודה של אגם סיון חימי שהיא גם חברה מאוד קרובה שלי. רצינו ליצור מראה שהוא מאוד מאוד קלאסי ואלגנטי ויחד עם זאת מפתיע ושיקי, יש תחשות המשכיות מאוד ברורה בין שלושת השמלות. השמלה הראשונה למשל היא שמלת משי חלקה עם מחשוף א-סימטרי בעל כתפיה דקיקה וחצאית בעלת שסע נדיב שנאסף לדיגום בד במותן. זו שמלה שהיא בעצם גלגול של שמלות שעשיתי בעונות קודמות והוספנו את הטוויסט האישי לאגם עם מחשוף מתוחכם וכתפייה שמייצרת מראה שכל השמלה תלויה עליה".

עוד באותו נושא

תחתונים תחת החופה: השמלות בחתונה של נטע אלחמיסטר

לכתבה המלאה
אגם רודברג. ערן לוי,
אירוע מהסרטים בחוות רונית. הנשואים הטריים/ערן לוי

ובכן, אחרי השמלה הראשונה והסופר מדויקת של רודברג לקבלת הפנים לצד איפור משגע של אסף באבו ושיער של יניב זאדה הגיעה שמלת החופה שהתהדרה בגופייה דקיקה מבד משי סאטן בחלק העליון עם וולאנים עדינים שהעניקה מראה יותר רומנטי. "השמלה השנייה הייתה בכיוון יותר רך ונשי", מוסיף ליבנה, "גופייה מבד משי סאטן ממנה מרחפים וולאנים שמעטרים את המחשוף ואת הכתפיים בשילוב חצאית משי גם היא עם וולאנים ושסעים שמעשירים את המראה הכולל".

וכמה תעלה ללקוחה הממוצעת שמלה שכזו?
"18,000 ש"ח".

אגם רודברג. יניב אדרי,
שמלה שנייה בלוק רומנטי עם כתר של סימון רושה ותכשיטים של ה. שטרן/יניב אדרי

רודברג וליבנה כפי שציינו חגגו את האירוע עד תום ונרשמה גם שמלה שלישית שחשפה שרירי בטן מרשימים של הכוכבת. פרט נוסף ששמנו לב אליו הוא כי יש קו מנחה מאוד ברור בגזרת המתחתנות המפורסמות - תחתונים. בחתונתה של נטע אלחמיסטר לפני כשבוע נרשמה שמלה שנייה של המעצבת ברטה עם בגד גוף חושף ישבן כשמעליו שמלת רשת שקופה ואצל רודברג חצאית שקפקפה גם כן, פלוס שני שסעים כשמתחת מחטב לבן.

אגם רודברג. יניב אדרי,
הגענו לחלק הנועז של האירוע. אגם רודברג עושה ביונסה/יניב אדרי

אז נכון, אצל רודברג היה את טריגר בריכת השחייה שהוקמה במתחם האירוע והשמלה השלישית הייתה בין שמלת ריקודים לבגד חוף, אך אנחנו לא יכולות להפסיק ולתהות האם מדובר בטרנד רותח ובקרוב כלות גם יצעדו לחופה בלנז'רי? שלא נדע.

ליבנה מצידו מסביר כי אכן היה קשר מאוד ברור לעניין הבריכה סביבה הייתה מסיבת הריקודים. "שמלת הריקודים גם שימשה סוג של בגד חוף כפי שאפשר לראות. בחלק העליון עיצבתי חזייה בדיגום חופשי כשממנה יוצאים קשרים א-סימטריים שחושפים את איזור הבטן ובחלק התחתון חצאית מקסי שקפקפה ומתחת מחטב לבן".

אגם רודברג. יניב אדרי,
השמלה נהדרת אבל שרירי הבטן? לעילא ולעילא/יניב אדרי
אגם רודברג. יניב אדרי,
בין בגד חוף לשמלת ריקודים/יניב אדרי
אגם רודברג. ערן לוי,
מזל טוב מתוקים. אגם רודברג ודור קרובינר/ערן לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully