וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמנית וייטנאמית ניצבת בלב חקירה בגלל "שמלת העירום" שלבשה לפסטיבל קאן

גל סלונימסקי

24.6.2019 / 13:16

הדוגמנית נוק צ'ין הגיעה לשטיח האדום של פסטיבל קאן עם שמלה סקסית וחשופה עם הרבה בד שקוף ומעט מקום לדימיון. היא אולי גרפה מחמאות בעיירת הנופש הצרפתית, אך כשחזרה למדינתה גילתה שהיא הפרה את חוקי ההגינות - והוגשה נגדה תביעה

נוק צ'ין וייטנאם פסטיבל קאן דוגמנית וייטנאמית. GettyImages
ומה דעתכם על השמלה הזו - חשופה מדי? נוק צ'ין בפסטיבל קאן/GettyImages

לכל שטיח אדום יש כינוי משלו. השטיח האדום של המט גאלה הוא המשוגע ביותר, השטיח האדום של האוסקר הוא היוקרתי ביותר - והשטיח האדום של פסטיבל קאן הוא הסקסי ביותר. בכל שנה הוא מושך אליו שמלות חשופות, שקופות וכאלו שלרוב לא מותירות הרבה מקום לדמיון. זו האווירה המתבקשת בעיירת הנופש הצרפתית בעונה הזו של השנה - תחילתו של הקיץ.

גם השנה פסטיבל קאן משך אליו לא מעט לוקים חושפניים וסקסיים, עם בדים שקופים, שסעים עמוקים ומחשופים עמוקים אפילו יותר. אלא שכעת מתברר שהפסטיבל הזה השנה לא עבר בשלום, כשאחת מהדוגמניות שצעדה על השטיח האדום ניצבת כעת מול תביעה בשל "שמלת העירום" שבחרה ללבוש.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נוק צ'ין וייטנאם פסטיבל קאן דוגמנית וייטנאמית. GettyImages
לא שונה בהרבה מדברים שכבר ראינו על השטיח האדום/GettyImages

מדובר בדוגמנית וייטנאמית העונה לשם נוק צ'ין, שמחזיקה בלא פחות מ-2.4 מיליון עוקבים באינסטגרם, שהגיעה לשטיח האדום של פסטיבל קאן לבושה בשמלה של מעצב וייטנאמי בשם דו-לונג. השמלה, שלא הייתה שונה בהרבה משמלות שנראות על השטיח האדום של פסטיבל הסרטים, כללה בגד גוף עשוי בד שחור שקוף ועליו עיטורי חרוזים, הגב חשוף לחלוטין, יש חיתוך במרכז הגוף בין החזה - ולחלק הקדמי והאחורי של בגד הגוף מוצמד בד שקוף תואם דמוי חצאית מקסי, שמטרתו בעצם לטשטש את הרגליים החשופות.

במידה רבה, השמלה הזו הזכירה את השמלה שלבשה קנדל ג'נר למט גאלה ב-2017 - שמלת רשת שקופה עם חיתוך מאורך באזור החזה והבטן. אבל לא רק את השמלה הזו, השמלה החשופה של צ'ין פשוט לא יוצאת דופן מדברים אחרים שראינו על שטיחים אדומים בכלל, ובפסטיבל קאן בפרט - החל מבדים שקופים שדרכם אפשר לראות פטמות, חוטיני מבצבץ מאחורי פיסות בד קטנטנות ומתנפנפות, חזה שמציץ מהצד של שמלות שלא עוטפות היטב, מחשופי בטן עמוקים ועוד ועוד ועוד.

עוד באותו נושא

מיכל אנסקי כובשת את השטיח האדום בקאן

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר על השטיח האדום של מט גאלה 2017. GettyImages
מזכיר את השמלה של קנדל ג'נר מהמט גאלה ב-2017/GettyImages

אבל לצ'ין לא היה מזל והלוק שלה לא עבר בשלום. השמלה שבחרה ללבוש גררה המון תגובות ציבוריות במדינה שלה בטענה שהיא הפרה את חוקי ההגינות הציבוריים של וייטנאם, אפילו שהיא לבשה את השמלה בצרפת. לדברי שר התרבות, הספורט והתיירות של וייטנאם, "האאוטפיט שלה היה לא הולם, פוגעני ועורר זעם בקרב הציבור". הוא הורה על חקירה רשמית של הפרשה - ונמצא כי צ'ין אכן הפרה את החוק במדינה ולכן צפויה לקבל קנס.

צ'ין מבחינתה לא מתחרטת על הבחירה האופנתית שלה: "קיבלתי המון שבחים ומחמאות על השמלה. לא אכפת לי מהביקורת. אני הרגשתי יפה ועשיתי רושם חיובי על השטיח האדום של פסטיבל קאן. אי אפשר לרצות את כל העולם", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully