וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תייגו איש עסקים: מותגי הביוטי שצריכים לעשות עלייה לישראל

גל סלונימסקי

24.6.2019 / 13:18

בזמן האחרון לא מעט חברות בינלאומיות מגיעות לרשתות הפארם והביוטי בארץ וממתגות את ישראל כמעצמת איפור וקוסמטיקה. בתוך כל הבשורות המשמחות האלה, רכיזנו עוד כמה מותגים שממש לא נתנגד שיעשו עלייה

קים קרדישאן, קיילי ג'נר.
נשמח לנסות את המוצרים של ג'נר-קרדשיאן

לא מעט רשתות קוסמטיקה ופארם בארץ מייבאות מותגים מצליחים מחו"ל ומוכרות אותן ברשתות המובילות. מדובר בבשורות מרגשות עבור חובבות הביוטי, שכבר לא צריכות לחפש אם יש סניף ספורה ביעד שהן טסות אליו או לחרוש את האינטרנט בתקווה שיש משלוחים לארץ.

לאט לאט הופכת ישראל למעצמת איפור שעוקבת באדיקות אחר הבלוגריות הנכונות מהעולם והמאפרים הבינלאומיים, ובהתאמה - הביקוש למוצרים איכותיים נמצא במגמת עלייה. אז נכון שקדחת מדריכי הביוטיוברים עדיין נחשבת נישתית, אבל גם בלי לצפות כל היום בהדרכות וסרטונים - הישראליות רוצות להתאפר, ועדיף במוצרים ברמה גבוהה. אז על אף שורת המותגים המרשימה שעשו עלייה, עדיין יש כמה חברות שלא נתנגד לייבא לארץ. אלו מותגי האיפור שצריך להביא לישראל - ויפה שעה אחת קודם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

נארס

מותג האיפור הצרפתי נארס נוסד ב-1994 על ידי המאפר פרנסואה נארס - ומאז הפך לשם דבר בקרב מאפרים מקצועיים וחובבי איפור בכלל. אחד המוצרים המוצלחים של המותג הוא הקונסילר, שעובד מעולה לצד שימרים ושפתונים. היום מדובר בחברת בת של שייסדו, מה שאומר שאם ה"אמא" של המותג כבר מצליחה בישראל, אין שום סיבה שגם הבת לא תתמקם בארץ.

קיילי ג'נר

המותג שהפך את קיילי ג'נר למיליארדרית עדיין לא עשה עלייה - וחבל. בישראל חובבות הביוטי מאוד סקרניות לראות ולנסות את המוצרים של קיילי קוסמטיקס, ומה שמגביר את העניין זו כמובן העובדה שכל בנות משפחת קרדשיאן כבר לגמרי מושקעות בעסק ומדגמנות אותו, בדגש על קיילי עצמה. לא נתנגד להביא לארץ גם את מותג הביוטי של קים - kkwbeauty, על אף שהדיבור בשוק הוא כי של אחותה הצעירה מעט יותר איכותי. בינתיים, אתן מוזמנות לרכוש אונליין.

פנטי

ואם כבר דיברנו על מותגים של כוכבות, אנחנו ממש חייבות לנסות את מוצרי הביוטי של פנטי - מותג האיפור של ריהאנה. רירי, ששמה על "הולד" את הקריירה המוזיקלית כדי להתנסות בעיצוב אופנה, הלבשה תחתונה ואיפור, הצליחה לסקרן אותנו עם המותג שנושא את שמה. היא מחזיקה בשימרים שווים לגוף, שפתונים עמידים מוצלחים והצללות מעולות לכהות עור.

הודא

הודא קטן היא ביוטיוברית מצליחה ברמה עולמית שהקימה ליין קוסמטיקה הנושא את שמה. קטן היא אמריקאית ממוצא עיראקי והתבטאה לא אחת נגד ישראל. הדבר גרם לכמה ישראליות להחרים את המוצרים שלה, אבל לא בלב שלם. הרי ידוע מנסייניות שלא מתעניינות בפוליטיקה שהמוצרים של הודא מעולים, בדגש על צלליות עם פיגמנט עוצמתי ושפתונים עמידים מאוד. אנחנו כמובן בעד שלום עולמי.

שרלוט טילבורי

לטילבורי יש לא מעט טייטלים מרשימים - מאפרת על, גורו ביוטי וכוהנת טיפוח. כולם מנסים לתאר את עוצמתה של המאפרת הבריטית הג'ינג'ית שאחרי 20 שנה במקצוע והמון מראות שטיח אדום מוצלחים - החליטה להקים מותג ביוטי משלה. יש לה שורה של מוצרים מומלצים, כמו הפודרה שמצילה כל אחת מנזקי ההברקות. מומלץ פלוס.

אנסטסיה

אין חובבת איפור שלא מכירה את מוצרי הגבות של אנסטסיה. כשהמותג "אנסטסיה בוורלי הילס" הוקם ב-1997, הוא באמת כיוון בעיקר לתחום עיצוב הגבות והציע שורה של מוצרים ייעודים. ואולם, עם השנים וההצלחה הוא התפתח וכיום מציע את כל מוצרי האיפור שאתן רק רוצות - צלליות, שפתונים, סמקים ועוד ועוד.

בנפיט

בנפיט הוא אחד המותגים החביבים על הישראליות. למרות זאת, יש מי שטוענים שאין לו סיכוי להצליח בארץ. הסיבה: הדגש הוא על עיצוב, אריזה צבעונית וגימיק, ועל הלקוחה הישראלית זה לא תמיד עובד. היא רוצה איכות. למרות זאת, לבנפיט יש גם מוצרים מוצלחים שזכו לשבחים(כדוגמת עיפרון הגבות ופיגמנט ללחיים) - ולכן מצליחים לחדור גם לליבן של הספקניות. בסופו של דבר, כשמדובר בחברה די נגישה וזולה, האריזה הצבעונית לפעמים עושה את שלה.

גלוסייר

החברה הצעירה לא קיימת שנים רבות ביחס למתחרות שלה, אבל לגמרי הצליחה לבסס את מעמדה בעולם הביוטי. היא מחזיקה בקונסילרים משובחים, שימרים מנצנצים וסמקים מדהימים וזוכה להמון שבחים ברשת.

טארט

מותג הקוסמטיקה האמריקאי טארט חביב על לא מעט מאפרים ברחבי העולם. הרבה מהמוצרים של המותג מבוססים על חומרים טבעיים, מה שמתאים לעור רגיש או אלרגי ולכן כובש הרבה מאוד נשים. בלוגריות רבות ממליצות בחום על המייק-אפ והקונסילרים.

לאורה מרסייר

גם לאורה מרסייר התחילה את דרכה בעולם העסקים בתור מאפרת. אחרי שצלחה את האתגר וצברה לעצמה שורה ארוכה של לקוחות, החליטה להתפתח ולפתוח מותג הנושא את שמה. היא לקחה את כל מה שלמדה בשנותיה כמאפרת ותיעלה את זה לטובת המוצרים. בין היתר, שפתונים מומלצים עם לחות, פריימר שיעשה חסד עם כל מייק-אפ ופודרה נפלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully