וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולמת על גוף כמו של הקרדשיאנז? קים יוצאת בליין מחטבים גאוני

גל סלונימסקי

26.6.2019 / 10:25

הדבר האחרון שאפשר להגיד על מלכת הטראש זה שהיא עצלנית - והיא תמיד מחפשת להמציא את עצמה מחדש עם עשייה מעניינת. הפעם מדובר בהשקה של ליין מחטבים העונה לשם קימונו שמגיע במגוון צבעי גוף וטווח רחב של מידות. הרשת כמובן, לא נשארה אדישה לבשורה

קים קרדשיאן מחטב מחטבים קימונו. אינסטגרם, צילום מסך
ממציאה את עצמה מחדש. קים קרדשיאן לובשת מחטבים של קימונו/צילום מסך, אינסטגרם

הרי ידוע שהטייטל "כוכבת רשת" כבר מזמן לא מחזיק, וגם "כוכבת ריאליטי" דורש איזו עשייה תומכת שתצדיק את דקות התהילה. זה לא שמישהו מפחד שלקים קרדשיאן או לבנות המשפחה תחלוף התהילה, אבל כולן מחפשות עשייה לצד היותן מלכות הטראש. אחרי מותג הביוטי שלה, שעליו היא עובדת קשה בימים אלה כדי לקדם ולחדש, לצד השת"פ העסקי עם קרולינה למקה ואפילו הניסיון שלה להיכנס לעשייה פוליטית עם רפורמה חדשה בנוגע לאסירים - עכשיו קים קרדשיאן מוציאה קולקציית מחטבים. לא נחה לרגע.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אתמול (שלישי) שיתפה קים באינסטגרם, המקום הכי טבעי לה, את הבשורות החדשות על השקתו של "קימונו" - הליין החדש שלה. "סוף סוף אני חושפת את הפרויקט שאני עובדת עליו בשנה האחרונה. יש לי תשוקה לזה כבר 15 שנה. קימונו יספק פתרונות שבאמת עובדים".

קים, שגזרתה יוצאת הדופן עוררה לא אחת שיחות ותהיות אם היא מנותחת או טבעית ואילו עצמות היא הסירה בגוף ואיזה סיליקון היא הוסיפה כדי להראות ככה, משתפת שההחלטה להקים את קימונו נבעה מצורך אישי. "תמיד חתכתי את המחטבים שלי כדי שיתאימו לסגנון שלי. כל כך הרבה פעמים לא מצאתי מחטב בצבע העור שלי", היא כתבה והוסיפה: "פיתחתי ליין שיתאים לכל אותן פעמים שרציתי ללבוש שמלה או חצאית עם שסע ולא הייתה לי תמיכה של מחטב".

לדבריה, הליין יושק בקרוב - בלי לנקוב בתאריך ספציפי - והוא יכלול תשעה גווני עור שונים וטווח מידות רחב - החל מ-XXS ועד 4XL. בתמונות שהעלתה לרשת לצד ההודעה על השקת הליין נחשפו כמה מהעיצובים שצפויים להיות בקולקציה, בהם מחטבים בגזרת תחתונים וחזייה, אוברול ואפילו תחתונים עם צד אחד ארוך וצד אחר קצר לטובת שמלות שסעים.

עוד באותו נושא

"רק" 72 אלף דולר: ככה קים קרדשיאן הרשימה את דונלד טראמפ

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן מחטב מחטבים קימונו. אינסטגרם, צילום מסך
עיצוב חדשני שמתאים לשמלות וחצאיות עם שסעים/צילום מסך, אינסטגרם

המהלך כמובן לא עבר בלי תגובות ברשת. חובבי משפחת קרדשיאן הריעו לבשורה, התלהבו ממנה, החלו לספור את הימים להשקה - על אף שלא נמסר תאריך מדויק. כמה מהם אפילו כינו את קים "גאונה" בשל העיצובים החדשים ופורצי הדרך, טווח המידות והגיוון בצבעים. מנגד, היו גם כאלה שמיהרו לבקר.

בראש ובראשונה, יצאו המבקרים נגד השם "קימונו", שלקוח מהתרבות האסייאתית, בטענה שלקים עצמה אין שום קשר לתרבות הזו ולכן מדובר בניכוס תרבותי. אחרים הוסיפו שבעוד שהיא מנסה לקדם אידיאל גוף מסוים ואף יוצרת את ליין המחטבים כמענה לנשים מכל הסוגים - בתמונות שהיא העלתה לרשת נראות נשים עם אותו מבנה גוף, שמזכיר מאוד את שלה. סביר להניח שכשהליין יושק רשמית הקרב בין התומכים למתנגדים יעלה מדרגה, אבל עד אז נחכה גם אנחנו לרגע שבו ניתן יהיה להשיג את המוצרים בעיקר כדי לענות על שאלה אחת נטולת תשובה - כמה זה יעלה לנו?

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
גזרתה עוררה לא אחת תהיות אילו עצמות היא הסירה. קים קרדשיאן וקנייה ווסט במט גאלה/GettyImages
קים קרדשיאן. splash
מתות לדעת אם לשמלה הזו יש מחטב/splash
קים קרדשיאן. GettyImages
השאלה שנשארה פתוחה - כמה זה יעלה לנו?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully