וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משימה בלתי אפשרית: איך גאגא, רירי וג'ניפר אניסטון לובשות בגדי עור בשיא החום?

גל סלונימסקי

27.6.2019 / 11:00

טרנד בגדי העור שצובר תאוצה מעבר לים מסתמן ככזה שממש לא נמהר לאמץ. אם להיות כנות, לא ברור לנו איך הכוכבות שורדות איתו בחום של מנהטן, שלא שונה בהרבה מהלחות של תל אביב. אז למה ליידי גאגא חוזרת לעצמה דווקא בטוטאלוק עור ואיך ריהאנה נושמת בחליפה החנוטה?

ליידי גאגא. splash
סוף סוף נראית כמו שאנחנו מכירות אותה. ליידי גאגא ברחובות ניו יורק/splash

כל עוד ליידי גאגא הייתה צריכה למכור את הסרט שלה "כוכב נולד", היא אימצה סטייל מאופק ונקי - עדיין בעל נוכחות ומרשים - אבל כזה שרחוק מהמילה "שערורייתי" שהייתה מזוהה עמה כל כך. עכשיו, כשקידום הסרט מאחוריה, חוזרת גאגא למי שהיא באמת - סטייל צעקני, מצועצע ומוגזם.

הוכחה מובהקת לכך קיבלנו השבוע, כשהיא צעדה ברחובות ניו יורק בטוטאלוק עור שכלל חצאית צמודה, קרופ טופ וכפפות עד אחרי המרפק. להשלמת הלוק היא הוסיפה משקפי שמש שחורים וגדולים, שפתון אדום ומגפיים צבאיים וכבדים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ריהאנה טקס פרסי ה-BET. GettyImages
ריהאנה לובשת אאוטפיט עור בעיצובה ועושה לנו חם בלב. מכל הסיבות/GettyImages

הלוק של גאגא, שכנראה לא היה שורד את הלחות של תל אביב, אבל גם לא הכי נעים בחום של מנהטן - ממש לא לבד בנוף. לאחרונה יותר ויותר כוכבות לובשות בגדי עור בחום המתיש של יוני. כך למשל, רק השבוע לבשה ריהאנה חליפת עור שכוללת מכנסיים צמודים וז'קט כבד עם פאוץ' טרנדי לטקס פרסי ה-BET. רירי כמובן לבשה בגדים בעיצובה במסגרת קידום מותג האופנה החדש שלה פנטי.

הזמרת התרגשה במיוחד מהעובדה שהיא לובשת בגד בעיצובה ואף העלתה תמונות של הלוק לאינסטגרם בתוספת הכיתוב: "שאלה: את מי לובשת ריאהנה?, אני: את עצמי". אבל שוב, הבחירה ללבוש חליפת עור מחממת במיוחד באמצע מזג האוויר המהביל של הקיץ, גם בארצות הברית, גרמה לנו להרים גבה, טרנד שממש לא נמהר לאמץ.

עוד באותו נושא

השילוב המושלם בין מלאך לשטן: ליידי גאגא מנצחת (עוד) שטיח אדום

לכתבה המלאה

לשתי הכוכבות תוסיפו את ג'ניפר אניסטון, שהגיעה מוקדם יותר החודש לפרימיירה של הסרט החדש בכיכובה "תעלומת רצח" בלוס אנג'לס, כשהיא לובשת שמלת מיני עשויה עור של סלין. אניסטון, שלא מזמן חגגה 50, אולי נראתה מדהים בשמלה הקצרצרה, שלה צווארון גולף, חגורה תואמת וכיסים לשם השיק - אבל עדיין גרמה לנו להזיע רק מלהסתכל עליה.

זה נכון שבגדי עור איכותיים נראים מעולה, אומנם לא כל מבנה גוף מגיב להם היטב, אבל אם התברכתן בגוף המתאים - מדובר בפריט על זמני שמנצח כל טרנד חולף. לוק אדג'י וקשוח מחד, אבל נוטף סטייל מאידך. מעבר לזה, מעילי עור הם לגמרי פריט מאסט בכל ארון שמשדרגים כל לוק בכל עונה. ועדיין, יש טמפרטורה שזועקת - תשאירו את העור בארון.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
את לוהטת בגיל 50, וגם לוהטת מחום עם שמלת המיני מעור של סלין. ג'ניפר אניסטון/GettyImages

לצד זה נוסיף, שעור אמיתי כבר לגמרי מחוץ למשחק. יותר ויותר בתי אופנת על ומותגים בינלאומיים גדולים עושים צעדים לקראת מהפכה של אופנה אקולוגית. טרנדים של אופנה איטית כמו גם עלייה ברגישות לזכויות עובדים, טבעונות ויחס בכלל לבעלי חיים משפיעים מאוד על התפיסה ומובילים שינוי חברתי בעולם האופנה. השימוש בפרוות פסק כמו גם בעורות של חיות מוגנות. כל זה כמובן לא משנה את העובדה שגם בדים דמויי עור לא מתאימים לקיץ, ולכן אנחנו ממליצות לא ללכת בעיניים עצומות אחרי הכוכבות ונכון לעת עתה לוותר על הטרנד. לפחות עד שיצנחו שוב הטמפרטורות.

View this post on Instagram

who are you wearing Ri? Me: me @fenty

A post shared by badgalriri (@badgalriri) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully