וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשת הטרנדים שהשתלטו על הרשת ביוני 2019

30.6.2019 / 7:00

גם החודש נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטה וליקטנו עבורכן את הטרנדים הכי נכונים שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי תורת האינסטוש

עם כל הכבוד לגוגל, רשת האינסטגרם הפכה בשנים האחרונות למקור הכי מהימן בשטח למידע מעודכן בכל הקשור לאופנה, טרנדים ומהו הדבר הנכון שצריך במלתחה בכל רגע נתון. הבעיה היא שבניגוד למנוע החיפוש הפופלרי, באינסטה אפשרויות החיפוש הן מוגבלות ביותר, מה שמקשה על איתור פריטים רלוונטיים. לטובת אלו שמתעניינות על מה האיט גירלז חורשות בימים אלו לפני שהן יוצאות לסיבוב שופינג, אספנו את הפריטים שיש סביבם את מירב ההיסטריה, הבאז וההייפ נכון ליוני 2019.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

תיק הרפיה של Elleme

במבט ראשון קשה להבין מדוע תיק הרפיה מדגם Baozi של המותג הפריזאי Elleme בעלות 340 אירו כבש בסערה את קהילת הבלוגריות בפיד. הגוון הטבעי ושייפ הבאקט המסורתי הם מאפיינים שלרוב נחשבים 'שקופים' מבחינה אינסטגרמית, בייחוד כשהם מגיעים ללא אלמנט מקפיץ כמו ידית ייחודית, אבזם או גזרה מסקרנת. אז מה בכל זאת גרם למשפיעניות לבחור אותו מתוך שלל התיקים שהן מקבלות בחינם? לדעתנו זה השילוב של עיצוב המשדר שיק שבין ביזנס לפלז'ר, גודל מושלם, נוחות והתאמה לכל הופעה כמעט. הצבעים הטבעיים כאמור הם הבחירה האהובה על הפtשניסטות אבל למי שמתעניינת הוא מגיע גם ברפיה לבנה ובנוסף יש לו גרסאות נוספות של סריג כותנה, עור או ויניל במלא צבעים משמחים.

הטופ הכי מדויק בסביבה

מאחורי הטופ הלבן מדגם ildalia של LPA בשווי 178 דולר יש סיפור שמסביר בקלות את ההיסטריה סביבו. בעלת הלייבל, פיה ארבוריו, ייסדה אותו אחרי שעזבה את העמדה הנחשקת בתור מעצבת ראשית של המותג הפופולרי reformation, כשבין לקוחותיה הראשונות אפשר למנות את ג'יג'י חדיד, אמילי רטאייקואסקי ומדונה. ארבוריו לקחה את הטופים הקטנים והשמלות הסקסיות ברוח 'בת האיכר' שהיו כה מזוהים עם ריפורמיישן ונתנה להם בוסט עם מגוון פרשנויות חדשות ונחשקות לא פחות. חולצת אילדליה בעיצובה מצליחה לאגד יחד את כל מה שאנחנו רוצות כרגע מטופ לבן - שרוולים בווליום נפוח, מחשוף מרובע, אפשרות לחשיפת כתפיים וקרסי מחוך קטנים שנותנים מרווח לשחק עם המחשוף וגם להפוך אותו לז'קט קליל במקרה הצורך. אנחנו התמכרנו.

פרחים קטנטנים על רקע לבן

העובדה שקיץ ופרינט פרחוני הם צמד בלתי ניתן להפרדה, מחייבת ירידה לרזולוציות מאוד ספיציפיות על מנת לדייק את הסיפור. אם יש משהו שהפיד לימד אותנו החודש, זה ששום הופעה פרחונית לא תהיה מגובשת בלי אותם פרחים קטנים, מודפסים או רקומים, בגווני פסטל על רקע קרם או לבן. ההתמכרות לז'אנר יושבת על מיתרי הנוסטלגיה שמזכירים את התום הכפרי מתוך סדרת הספרים של הכותבת האמריקאית הולי הובי. הדמות שובת הלב שיצרה ונתנה לה את שמה הייתה אמנם פופולרית בעיקר בקרב ילדות בשנות השבעים והשמונים אבל עד היום היא מעלה חיוך בכל פעם שנזכרים בה.

סקאלת הסגולים

כבר הכרזנו כאן על כך שספרינג סאמר 2019 היא אחת העונות הכי צבעוניות שזכורות לנו בעשור האחרון, ככה שלא מפתיע שאחד הגוונים הכי קשים לעיכול עבור לא מעט נשים הצליח להשתחל לחשבונות האינסטה הכי פופולריים. אנחנו מדברות על סגול בספקטרום שבין לבנדר פסטלי לפרח הסיגלית שלאחרונה צובר נוכחות מרשימה שאי אפשר להתעלם ממנה.

בגד ים בגוון ניוד

אם גם ככה כולן חצי ערומות בים אז למה בעצם לא לזרום עם הקטע? מסתבר שבגד הים הנכון לביקור הבא שלכן בחוף צריך להיות בגוון ניוד. אפשר בקלות להירתע מהעניין כשמסתכלים על בלה חדיד (ביקיני של storm) או על רוזי הנטינגטון וויטלי (שלם של Hunza G) שמדגמנות את המראה העירום באופן מעורר קנאה. כי עד כמה שבגד-ים הוא נושא מאתגר מיסודו, כשהוא מוגש בצבע גוף מדובר בדרגת קושי נוספת. הקסם מתרחש כשהחיבור בין גוון בגד הים לגוון השיזוף יוצר פלטת ניוד מטריפה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully