וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתחתונים ובירית: סלין דיון שורפת את רחובות פריז

1.7.2019 / 6:47

אחת לכמה חודשים יוצאת הדיווה הפאשניסטה לסיבוב דאווין בפריז ושולפת את כל הלוקים הכי מטריפים שרק אפשר לחלום עליהם. הפעם בתפריט - בגד גוף צמוד שגרר תגובות של "רזון מוגזם" ושמלת כיווצים ורודה עם שסע מכובד

מאז המיתוג המחודש כפאשניסטה מכובדת לסלין דיון ולתעשיית האופנה יש חוזה לא כתוב שאנחנו ממש מחבבות. פעם בכמה חודשים היא מפנקת את המדורים ואת צלמי הפפארצי בבוסט של לוקים פומביים מוטרפים, ובשאר הזמן כל אחד מהצדדים מניח לזה השני לנפשו. הוויקנד האחרון בו חגגה הזמרת האגדית בפריז נבחר להיות אחד מאותם ארועי הסטייל המכוננים שלה והיו שם לא מעט רגעים ששווה להתעכב עליהם.

ונתחיל בקיצוני ביותר עד כה ובו דיון איווררה את הגזרה הדחלילית שלה, אולי לנוכח גל החום הקיצוני שעובר על העיר, בבגד ים שלם ומעליו בלייזר תואם של בית האופנה אוף ווייט. מדובר בטוטאל לוק מבד סקובה מודפס בסגנון גרפיטי על רקע לבן מאוסף אביב 2020 שהוצג על ג'יג'י חדיד לפני כשבועיים במסגרת שבוע האופנה לגברים בפריז. הלוק המטריף הביא גם לגל תגובות מצד המעריצים המנלהבים ברשת שמאוד לא חיבבו את רגליה הדקיקות של הדיווה ואף טענו ל"רזון מוגזם" ברשתות החברתיות.

סלין דיון vs ג'יג'י חדיד

רזון מוגזם? הגולשים לא מפסיקים להגיב

אנחנו מעוניינות לציין כי סלין בת ה-51 החזיקה את האאוטפיט באופן מעורר התפעלות ולבטח טוב יותר מחדיד בת ה-24, ועל זה נאמר- זה לא הגיל אלה התרגיל. בהמשך היא התגלגלה לתצוגת/מסיבת הריזורט שערך בית האופנה האיטלקי מיו מיו כשהיא לובשת שמלת סטרפלס אסימטרית בוורוד פוקסיה עם שסע בגימור פפיון שחור דמוי בירית. בזכות השיזוף העמוק והמראה הגבעולי דיון הצליחה גם הפעם לתת שואו חד פעמי בבגד מרובה מלמלות וכיווצים שכמעט לא מחמיאים לאף אחת.

סלין דיון. splash
שמלת כיווצים ורודה בפפיון דמוי בירית. סלין דיון/splash

ואם נחזור יום אחד לאחור, בשישי היא נתנה הופעה איקונית לא פחות כשצולמה עוזבת את מלון Le Crillon כשהיא לובשת סטרפלס נוצות בוורוד בייבי של הלייבל Attico ב-1,700 דולר ומכנסי ג'ינס בעל רגל אחת רחבה והשניה סקיני של המעצבת האוקראינית קסניה שניידר (430 דולר). ואם הא-סימטריה לא מספיק מאתגרת סלין הוסיפה דרגת קושי נוספת וקיפלה רק את הצד הצר של המכנסיים. לקינוח היא התאימה לבלאגן האופנתי עקבים פרוותיים ותיק מונוגרמה על רקע ורוד של פנדי (3,364 דולר). דיון נמצאת רגע לפני סיבוב הופעות אירופאי ואנחנו כבר לא יכולות לחכות למצעד התלבושות שהיא הולכת להפגין על הבמה. בינתיים נסתפק באלו שהיא בוחרת לדהור איתם בסיבובי קז'ואל ברחוב.

סלין דיון. splash
היינו מוותרות על הקיפול, חוץ מזה - שלמות/splash
סלין דיון. splash
ממשיכה לדהור ברחובות פריז. סלין דיון/splash
סלין דיון. splash
צלמי הפפראצי מתים עליה, וגם אנחנו. דיון/splash
  • עוד באותו נושא:
  • סלין דיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully