וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחמים על האורחים: נכדתה של גרייס קלי ערכה חתונה שנייה בתוך חודש

גל סלונימסקי

1.7.2019 / 14:15

כאילו לא מספיק אירוע אחד שכולל שתי שמלות, שרלוט קסיראגי, נכדתה של הנסיכה ממונקו המנוחה ערכה טקס חתונה שני שכלל שמלת כלה מטריפה של מעצב על צרפתי. אנחנו רק חושבות על האורחים המסכנים שנאלצו לשים צ'ק כפול

שרלוט קסיראגי דימיטרי ראסאם חתונה ג'יאמבטיסטה וואלי. אינסטגרם, צילום מסך
טקס חתונה שני בתוך חודש. שרלוט קסיראגי בשמלת כלה של ג'יאמבטיסטה ואלי ובעלה דימיטרי ראסאם/צילום מסך, אינסטגרם

במציאות שבה נשים מתחתנות עם שלוש שמלות כלה, זה ממש לא מופרך שאושיות סטייל ונשים מהמעמד החברתי הגבוה יתחתנו בשני טקסים. מי שככל הנראה עצבנה את האורחים שלה כשהזמינה אותם לחתונה שנייה תוך חודש היא נכדתה של גרייס קלי, הנסיכה ממונקו, שרלוט קסיראגי, שנישאה (שוב) בסוף השבוע האחרון בדרום צרפת.

רק בתחילת יוני נישאה קסיראגי (32) לבחיר לבה, מפיק הסרטים דימיטרי ראסאם, בטקס אזרחי עם שתי שמלות כלה ובסוף השבוע האחרון היא ערכה טקס נוסף, הפעם דתי, ואחריו קבלת פנים פרטית למוזמנים. לחתונה השנייה שנערכה בעיירה סן רמי דה פרובנס לבשה קסיראגי שמלה בעיצובו של המעצב הצרפתי ג'יאמבטיסטה וואלי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

השמלה הלבנה מבד נשפך ובלי הרבה שכבות טול מטורפות כמו שאנחנו רגילות לראות בעיצובים של ואלי, מה שמעט גורם לנו לתהות על הבחירה במעצב עם כתב יד כל כך ברור וללכת בכיוון אחר לחלוטין. התחושה בחליון העליון היא של אוף שולדרס, אך למעשה מדובר בשמלה בעלת שרוולים ארוכים עם בד שקוף באזור הכתפיים. בהתאם לטקס הדתי השמלה הנבחרת צנועה, קלאסית ועדינה יותר ביחס לשתיים הקודמות שלבשה לטקס האזרחי.

ואלי פרסם את תמונת החתונה של בני הזוג וכתב: "הכלה לובשת שמלת קוטור מבית ג'יאמבטיסטה ואלי. כל כך שמח להיות חלק מהחלום שלהם". בחתונה הראשונה כאמור, הפציעה קסיראגי בשתי שמלות כשהראשונה שמלת מיני של סן לורן בצבע אפרפר עם שלושה פפיונים גדולים במרכז והשנייה כלתית יותר - שמלת סטרפלס לבנה של שאנל, אליה צירפה שרשרת יהלומים שהייתה שייכת בעבר לגרייס קלי בכבודה ובעצמה.

חתונת גרייס קלי והנסיך רנייה ה-3, 1956. צילומים רשמיים, מערכת וואלה! NEWS
שמלת החתונה האיקונית של סבתא. גרייס קלי והנסיך רנייה ב-1956/מערכת וואלה! NEWS, צילומים רשמיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully