וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבגד הים המטריף הזה טמון הסוד לגוף חטוב

3.7.2019 / 6:33

riviera bottom הפכו לתחתוני הביקיני המצליחים ביותר לקיץ 2019 ואף גרפו הכנסות של מיליון דולר בשלוש השעות הראשונות להשקתם. מה כל כך מוצלח בפיס המדובר ואיפה ניתן לרכוש?

עכשיו כשאנחנו כבר עמוק בתוך העונה החמה וכל הפיד מפוצץ בתמונות של חופשות ובגדי ים, יש לנו תשובה ברורה לשאלה החשובה 'מהם התחתונים הנכונים בזירת הביקיני של קיץ 2019?'. אחרי שראינו אותו מכה גלים ברחבי האינסטה אפשר בקלות להכריז על דגם riviera bottom מקולקציית השת"פ של בלוג האופנה המצליח we wore what עם מותג הלייף סטייל onia. ואם השם מצלצל לכם ישראלי משהו, אתן לא טועות, בעמוד הבית של המותג מסבירים המייסדים קרל קונאו ונתן רומנו שהמשמעות היא אוניה בשפה העברית, עובדה שמרימה את רמת ההתרגשות שלנו מהסיפור עוד קצת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קולקציית בגדי הים החדשה Italy שעוצבה יחד עם דניאל ברנסטיין, אושיית הרשת שעומדת מאחורי we wore what, והושקה לפני כחודשיים, היא הרביעית במספר של השניים והמצליחה ביותר עד כה. על פי הדיווחים בשלוש השעות הראשונות להשקתה היא גרפה הכנסות של מיליון דולר, כשהפריט הכי מתוייג מאז - תחתוני ריברייה (95 דולר) המעוצבים בגזרה גבוהה שנרכסת כמעטפה עם חגורת קשירה בצבעוניות חלקה של צהוב, שחור, לבן ובדפוסי פסים ופרחים.

אז מה הופך את התחתונים הספיציפיים האלה לכה משוגררים בין שלל בגדי הים שמסתובבים ברשת? נראה שברסטיין פיצחה נוסחה חדשה ומחטבת שניתנת לכיוונון אישי על ידי שליטה בקשירה המאפשרת לבחור את הגובה ומפתח הירך של בגד הים. למרות שעל פניו נראה כי זו היטפלות לניואנסים קטנים לכאורה, מדובר למעשה בגאונות, כי כידוע בהבדל שבין להסתובב בתחושה שבגד הים מחמיא לך או ממש לא טמון הסוד הגדול ביותר בז'אנר. המינוס בעניין - כל אישה יודעת שתחתונים בגזרה גבוהה מעט משבשים את הישבן שכן לנשים מסוימות זה סופר מחמיא ולאחרות מעט מעוות. אנא, הכירו את גופכן וקחו את העניין בחשבון.

מי שמעוניינת להוסיף לרכישה חלק עליון תואם תוכל למצוא באותה קולקציה טופים בגזרות שונות, המוצלח שבהם לדעתינו הוא sorrento top ב-95 דולר, המעוצב כחזיית ברזלים שחלקה העליון ישר. אבל חייבות להודות שגם כל אחת מהאופציות האחרות תשלים את הסט לאחד המוצלחים של הקיץ הנוכחי.

  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully