וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חג ביקיני שמח: הכוכבות שמציפות אותנו בתמונות בגדי ים כל השנה

לרגל יום הביקיני הבינלאומי שחל היום, החלטנו לרכז את הכוכבות שלובשות בגדי ים כל השנה ולא צריכות יום ספציפי כדי לחגוג. מאשלי גרהאם שמקדמת אידיאל יופי חדש, דרך הקרדשיאנז שאוהבות לחשוף עוד ועד הנציגות הישראלית המכובדת

אמילי רטאייקאוסקי. צילום מסך
מלכת הביקיני. אמילי רטאייקאוסקי/צילום מסך

בכל שנה ב-6 ביולי מציינים בעולם את יום הביקיני הבינלאומי, ואם תהיתם איך חוגגים יום שכזה, אז הוראות ההפעלה פשוטות ביותר: עולים על ביקיני והולכים לחוף הים. לרגל היום המיוחד שמציינים רק פעם בשנה עם שיאו של הקיץ, החלטנו להיזכר בכוכבות שלא צריכות סיבה למסיבה כדי לחגוג - ולובשות ביקיני כל השנה. אלו הנשים שלא שוכחות לתעד כל ביקיני חדש ברשתות החברתיות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי

הכירו את מלכת הביקיני. אז נכון שלאמילי יש נסיבות מקלות והן עצם העובדה שהיא השיקה בשנה האחרונה מותג הלבשה תחתונה ובגדי ים בעיצובה שנקרא Inamorata, אבל האמת היא, שגם לפני שנכנסה לעולם עיצוב בגדי הים נהגה רטאייקאוסקי להציף את הפיד שלנו בתמונות עם מינימום בגדים. מאז ומתמיד לרטאייקאוסקי היו בארון המון אופציות של ביקיני - גזרות מיוחדות, סקאלת צבעים מגוונת ועיצובים מעניינים. בשנה האחרונה כאמור, תדירות התמונות בביקיני עלתה מדרגה וכמעט בכולן היא לבושה בבגדי ים בעיצובה.

אשלי גרהאם

גרהאם מציפה את הפיד שלנו בתמונות ביקיני בגלל מטרה נעלה - היא עובדת קשה כדי לשנות את אידיאל היופי ולהוכיח לעולם שגם נשים מלאות יכולות להיראות נהדר בביקיני. לדעתנו, המאבק שלה לגמרי מצליח. התמונות עוצרות נשימה ובעיקר עושות לנו חשק ללכת לחוף, בלי להתעסק במידת המכנסיים שלנו.

עוד באותו נושא

לוהטטטטטת: אשלי גרהאם משיקה ליין הלבשה תחתונה ומצטלמת בלנז'רי

לכתבה המלאה

משפחת קרדשיאן

אלופות הביקיני של העולם כולו הן בנות משפחת קרדשיאן כמובן. לכל אחת מהן יש מאות סוגים של בגדי ים על שלל גווניהם וגזרותיהם וכל אחת דואגת להשוויץ על בסיס שבועי בפיס חדש ובעיקר בגוף השזוף. הלוקיישן משתנה - בין חופים אקזוטיים לחופשות שוות ועד בריכות פרטיות, הדגמים תמיד אחרים - צבעים שונים ועיצובים חדשים, אבל הגוף הטוב רק משתדרג מתמונה לתמונה.

רוזי הנטינגטון וויטלי

הדוגמנית הרותחת רוזי הנטינגטון וויטלי היא לגמרי חביבת המדור. כל תמונה שלה באופן כללי גורמת ללב שלנו להחסיר פעימה מרוב התלהבות, אז על אחת כמה וכמה כשהיא לבושה בביקיני. הנטינגטון וויטלי פשוט יודעת לשלב בין סקסיות לבין שיק. היא לא עושה את זה באופן טראשי וחושפני אלא מצליחה להצטלם בצורה שמשדרת פאשן. אפשר לומר שהיא מצטיינת קטגוריית בגדי הים ולכן אין לנו שום בעיה עם ההצפה.

קיארה פראני

בלוגרית האופנה המפורסמת ביותר בעולם ואשת העסקים המצליחה מעלה תמונות בתדירות כל כך גבוהה שאנחנו לא מתפלאות שכל תמונה שלישית היא בבגד ים. בכל זאת, צריך לגוון את מיליון הלוקים שהיא מחליפה ביממה. מה גם שפראני שהתחתנה לפני כשנה בילתה בשנה החולפת בירח דבש פוטוגני ורווי חופים אקזוטיים ולאחר מכן המשיכה לטייל בעולם בנסיעות שמחייבות בגד ים. הרבה מהדגמים, הפלא ופלא, הם של המותג האישי שלה שנושא את שמה. אנחנו בעיקר מבקשות להפסיק להוציא לנו את העיניים עם החיים המושלמים האלה.

עדן פינס

אז אנחנו מודות שהתלבטנו מאוד איזו נציגה ישראלית להוסיף לרשימה. ל"גמר" שלנו הגיעו עדן פינס ונטע אלחמיסטר. פינס, הדוגמנית והאיט גירל מפמפמת לנו תמונות ביקיני משלל מקומות ברחבי העולם ובעיקר גורמת לנו לקנא בפיגורה הלוהטת. שמחות להכניס אותך לרשימה ושיהיה לך חג ביקיני שמח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully