וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביתת נשק: מייגן מרקל וקייט מידלטון שבות לטורניר ווימבלדון

אחרי 9 חודשים בהם התקשורת טחנה שמועות על סכסוך קשה, הדוכסיות הכי מדוברות בעולם הגיעו לצפות בחצי גמר נשים של טורניר ווימבלדון. מייגן וקייט נתנו עבודה, לא פסחו על צחקוקים פוטוגניים ואף דאגו להביא צלע שלישית ושיקית לאזן את הדרמה

מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
הנה הן באות. הדוכסיות בווימבלדון/GettyImages

בטורניר ווימבלדון בשנה שעברה נרשם הדייט הזוגי הראשון של מייגן מרקל וקייט מידלטון ללא הבעלים. ההופעה הפומבית נרשמה כשיא אופנתי של ממש ברקורד המרשים של השתיים ומבול התמונות ברשת הצליח לבלבל את העולם כי ייתכן ונוצרה כאן חברות אמיצה. זמן קצר אחרי, חרושת שמועות על סכסוך מכוער בין הגיסות, סטירה שהתעופפה ודוכסית מסאסקס אחת שהפכה לביץ' תורנית שאיכשהו הצליחה להישאר אהובה.

והנה, ההיסטוריה חוזרת. שנה חלפה, מייגן (37) כבר אמא לארצ'י בן החודשיים, קייט יודעת לשחק את המשחק רק שהפעם החכימה והביאה עזר כנגדה - את הסיסטר האמיתית פיפה מידלטון למשחק חצי גמר נשים בווימבלדון.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
מייגן מרקל בחצאית פליסה של הוגו בוס/GettyImages

מרקל, שבצעדים יפים מצליחה לחזור לגזרתה הדקיקה, הגיעה במכופתרת לבנה, חצאית פליסה של הוגו בוס בגווני לבן כחול ושחור ב-545$ (עדיין זמינה לרכישה אונליין לכל המעוניינת) ותיק שמנת עם ידית שרשרת זהובה של סטלה מקרטני. בגזרת הגלאם - אסוף מהודק עם שביל באמצע, איפור קליל והרבה שיזוף. מרקל כזכור הגיעה כבר בשבוע שעבר לטורניר בסקיני ג'ינס עם גופיה שחורה ובלייזר פסים של L'algance ב-200 אירו.

עוד באותו נושא

והעולם חזר לקדמותו: מייגן מרקל כבר לובשת את הסקיני ג'ינס שלה

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. ShutterStock
חוזרת לסקיני ג'ינס שלה. הדוכסית מסאסקס/ShutterStock

מידלטון שהייתה הראשונה להגיע למגרש (לא לחרחר ריב, הן פשוט כבר גרות במתחמים שונים), הלכה על שמלת מידי ירוקה עם כפתורים מוזהבים של דולצ'ה וגבאנה (2,150 פאונד) אותה לבשה בשנת 2016 כשהצטרפה לנסיך וויליאם בשליחות רשמית בקנדה. לשמלה צירפה מיני בג בצבע שמנת וסטילטו תואמות.

השתיים נראו נהדר אך מי שבאמת סובבה את כל הראשים הייתה הסיסטר הפאשינסטה, פיפה מידלטון. השמלה הפרחונית בגווני לבן ותכלת של אנה מייסון הייתה כל מה שהיינו חולמות עליו אם היינו מוזמנות לטורניר טניס מתוקשר. משקפי השמש של ריי באן השלימו את הלוק באופן מדויק וגם הצמה שקלעה לראשה הוסיפה עוד טוויסט מתקתק. שיק.

מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
נהנות מאוד, אפילו מדי.../GettyImages

השלישייה כמובן הגיעה לצפות בחברתה הטובה של מרקל, הטניסאית סרינה וויליאמס, שלצערן הרבה הפסידה, אך זה ממש לא מנע מהן לשבת בבוקס המלכותי ולפזר צחקוקים מנומסים. כזכור, בטורניר ב-2018 הגיעו השתיים בשני לוקים משגעים כשמרקל שברה מעט את החוקים והגיעה בחולצת פסים כחול-לבן, מכנסיים לבנים בגזרה גבוהה של ראלף לורן וכובע קש ששידרג את הלוק את הלוק ומידלטון בשמלה לבנה עם עיטורים שחורים של המעצבת החביבה עליה ג'ני פקהאם. מקוות שנזכה לעוד דאבל דייט שיקי, אתן לגמרי יכולות יותר טוב.

קייט מידלטון, מייגן מרקל צופות בטורניר ווימבלדון. AP
עושות את ווימבלדון בשנה שעברה/AP
מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
קברה לכולן - פיפה מידלטון נהדרת בשמלה של אנה מייסון/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
מאמי, כשאני צוחקת את מיד אחרי, סבבה?/GettyImages
מייגן מרקל, קייט מידלטון, טורניר ווימבלדון. GettyImages
מסונכרנות בפאלש. מייגן וקייט/GettyImages
מייגן מרקל, טורניר ווימבלדון. GettyImages
היידה הביתה לארצ'י/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully