וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת הדיוות: ביונסה ומייגן מרקל סוף סוף נפגשות

15.7.2019 / 11:10

הדוכסית מסאסקס הגשימה חלום ופגשה את ביונסה, שהתרגשה לא פחות, בפרמיירה של הסרט "מלך האריות" בלונדון. בזמן הזה, הדוכסים מקיימברדיג' העניקו גביע בגמר ווימבלדון בלוק שיקי ובכל הסיפור הזה יש גם נוכחות ישראלית מתקתקה

מייגן מרקל ביונסה מלך האריות לונדון. GettyImages
מפגש בין דוכסית ומלכה. ביונסה ומייגן מרקל בחיבוק חם/GettyImages

לא בכל יום דוכסית פוגשת מלכה. אם היינו מדברות על המלכה אליזבת המשפט הזה אולי היה נשמע מוזר, אבל אנחנו כמובן מדברות על המלכה הבלתי עורערת של תעשיית המוזיקה - קווין בי האחת והיחידה. אתמול בערב נערך מפגש בין שתי דיוות ענקיות - הדוכסית מסאסקס מייגן מרקל וביונסה. המפגש המרגש בין השתיים התקיים בלונדון בפרמיירת הסרט "מלך האריות", שם מדובבת הזמרת את קולה של נלה.

מייגן מרקל והנסיך הארי הגיעו יחד לשטיח אדום הראשון שלהם מאז נולד ארצ'י הקטן. הדוכסית לבשה שמלה של ג'ייסון וו עם שרוולים עשויים בד שקוף והקפידה על שיער אסוף. השמלה, שעלותה 3,500 אירו, עדיין זמינה לרכישה במידות אחרונות ומי שמעוניינת כדאי למהר, כי "אפקט מייגן" כבר בפעולה. הדוכסית אחזה בתיק קלאץ' שחור של גוצ'י ונעלה עקבים של אקווזורה. ביונסה לבשה שמלה צהובה א-סימטרית עם שסע מטורף של המעצב קונג טרי ובחרה הפעם שלא להשתולל בגזרת הביוטי והאקססוריז, אלא ללכת עם שיער חלק ותכשיטי כסף עדינים. תודה לאל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל הנסיך הארי מלך האריות לונדון. GettyImages
מייגן מרקל והנסיך הארי עושים את השטיח האדום/GettyImages
ביונסה ג'י זיי מלך האריות לונדון. GettyImages
לא משתוללת. ביונסה וג'יי זיי בפרמיירה בלונדון/GettyImages

המפגש בין השתיים היה מרגש במיוחד עבור שני הצדדים. מייגן מעריצה של ביונסה עוד מהימים שלפני היותה בת מלוכה וביונסה וג'יי זי השתמשו בדיוקן של הדוכסית במקום המונה ליזה בווידיאו שהכינו כשזכו בפרס בטקס המוזיקה הבריטי בפברואר האחרון. והנה, אחרי יחסים רחוקים לאורך השנים, סוף סוף קרה המפגש המיוחל בין הצדדים שכלל חיבוקים חמים וסמול טוק מתחנף.

ואם אתם תוהים על מה השתיים מדברות בשניות הבודדות שיש להן אז התשובה היא - הילדים שלהן. קוראי שפתיים מוכנים להישבע שבסרטון של השתיים משוחחות אפשר לראות את ביונסה אומרת למייגן - "התינוק שלך כל כך יפה". אחרי החיבוקים והמבטים המאוהבים בין מייגן לביונסה, התפנתה הדוכסית מסאסקס לסמול טוק גם עם סר אלטון ג'ון, אותו כבר הספיקה להכיר ולפגוש בעבר אחרי שנכח בחתונתה.

מייגן מרקל ביונסה ג'י זיי מלך האריות לונדון. GettyImages
מה הדיבור? מלרלרות על הילדים כמובן/GettyImages
מייגן מרקל אלטון ג'ון מלך האריות לונדון. GettyImages
מה אתה לוחש לה שם? מייגן מרקל ואלטון ג'ון/GettyImages
מייגן מרקל הנסיך הארי מלך האריות לונדון. GettyImages
איזה סבבה לנו כשארצ'י עם הבייביסיטר/GettyImages

נוכחות ישראלית מרגשת נרשמה באירוע הענק בלונדון, כשהזמרת הישראלית אגם בוחבוט הגיעה גם היא לפרמיירה של "מלך האריות" לבושה בשמלה נוצצת של המעצבת שלומית אזרד שנתפרה במיוחד עבור האירוע. "אני ממש מתרגשת מהמעמד המדהים הזה, זו חוויה מטורפת של פעם בחיים והזדמנות אדירה בשבילי להיות חלק בלתי נפרד ממשפחת דיסני העולמי", סיפרה בוחבוט.

אגם בוחבוט שלומית אזרד מלך האריות לונדון. יח"צ,
נוכחות ישראלית מרגשת. אגם בוחבוט עושה את הפרמיירה הנוצצת בשמלה נוצצת עוד יותר של שלומית אזרד/יח"צ

ובזמן שהדוכסים מסאסקס נהנו מגלאם של שטיח אדום, הדוכסים מקיימברדיג' ישבו בווימבלדון וצפו באחד ממשחקי הטניס המרתקים ביותר בהיסטוריה. קייט מידלטון והנסיך וויליאם הגיעו לגמר טורניר הטניס בין נובאק דג'וקוביץ', המנצח, לבין רוג'ר פדרר וקייט אפילו העניקה את הגביע.

משחק הגמר בטורניר הוא למעשה הפעם השלישית בה קייט מידלטון מגיעה לווימבלדון השנה. בפעם הראשונה היא עשתה את זה סולו, אחר כך הגיעה מלווה בגיסה מייגן מרקל ובסופו של דבר לצד בעלה. לרגל המאורע, לבשה מידלטון שמלה תכלת בגוון סינדרלה בעיצובה של אמיליה וויקסטד ונעליים בצבע ניוד של אלדו שניתן להשיג גם בארץ בעלות של 349.90 שקלים. הנסיך וויליאם הלך על חולצה מכופתרת בגוון תואם לשמלה של קייט, מכנסיים בכחול כהה, ז'קט אפור ועניבה בטון אחד מעל החולצה.

עוד באותו נושא

מלכת הטרנדים: קייט מידלטון שיחקה אותה בווימבלדון - בלי להיות על המגרש

לכתבה המלאה
קייט מידלטון ווימבלדון הנסיך וויליאם. GettyImages
שמלה של אמיליה וייקסטד ונעליים של אלדו במחיר נגיש. קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages
קייט מידלטון ווימבלדון הנסיך וויליאם. GettyImages
איזה מצחיק בעלי/GettyImages
קייט מידלטון ווימבלדון. GettyImages
לא עומדת במתח. מידלטון/GettyImages
קייט מידלטון ווימבלדון. GettyImages
ובסוף מגישה את הגביע/GettyImages

גם פיפה מידלטון, שכבר גנבה את ההצגה במשחק של יום שבת לצד הגיסות, הצטרפה אתמול למשחק הגמר. מידלטון כרגיל דייקה בבחירות האופנתיות שלה עם שמלה פרחונית ורודה של המותג הנורבגי byTiMo. פיפה הגיעה עם הפרטנר החביב עליה - האח ג'יימס מידלטון, שהגיעה מלווה בבת הזוג, אליזה ת'ייוונט ואפילו האמא קרול מידלטון הייתה שם. נוסף אליהם, גם קנדל ג'נר, ברוקלין בקהאם ובת הזוג האנה קרוס הגיעו למשחק בתור אורחים של ראלף לורן ולבשו את בגדי המעצב. לונדון מעולם לא הייתה כל כך נוצצת.

פיפה מידלטון ווימבלדון. GettyImages
תמיד בוחרת לוקים מוצלחים. האחות פיפה מידלטון/GettyImages
פיפה מידלטון ווימבלדון ג'יימס מידלטון קרול מידלטון. GettyImages
הגיעה מלווה בכל המשפחה - אימא קרול, אח ג'יימס ובת הזוג שלו אליזה ת'ייוונט/GettyImages
קנדל ג'נר ווימבלדון. GettyImages
וגם קנדל ג'נר הייתה שם/GettyImages
ברוקלין בקהאם אנה קרוס ווימבלדון. GettyImages
ברוקלין בקהאם ובת הזוג אנה קרוס יושבים גם הם בקהל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully