וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקי ויוקרתי: נחשף הקמפיין של אריאנה גרנדה לז'יבנשי

17.7.2019 / 14:31

בית האופנה הצרפתי חשף תמונות ראשונות מתוך הקמפיין בכיכובה של זמרת הפופ - והתוצאה עוצרת נשימה. רגע מרשים נוסף נרשם כשהכוכבת קיבלה אמש (ג') את פרס הגראמי בשמלה מנצנצת של מעצבת ישראלית

אריאנה גרנדה ז'יבנשי. קרייג מקדין, ז'יבנשי, אתר רשמי
מזנב הסוס היא לא נפרדת. אריאנה גרנדה בקמפיין סתיו 2019 של ז'יבנשי/אתר רשמי, קרייג מקדין, ז'יבנשי

על הבחירה באריאנה גרנדה לפנים החדשות של ז'יבנשי אנחנו יודעות כבר תקופה, והנה עכשיו סוף סוף יצאו התמונות הראשונות מהקמפיין של זמרת הפופ לבית האופנה הצרפתי. התוצאה, כמצופה, עוצרת נשימה. חוץ מסימן ההיכר של גרנדה, קוקו זנב הסוס הארוך, שממנו היא לא נפרדת, יש שם גם המון סטייל שעושה לנו חשק לשבור קופת חיסכון.

הקמפיין הראשון של גרנדה (26) לז'יבנשי מציג את קולקציית סתיו 2019 של קלייר וויט קלר והוא צולם על ידי קרייג מקדין. התמונות הן פורטרט של הזמרת על רקע לבן, בלי תפאורה משוגעת, לוקיישן מהפנט או גימיקים מסנוורים. רק גרנדה והקולקציה של ז'יבנשי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אריאנה גרנדה ז'יבנשי. קרייג מקדין, ז'יבנשי, אתר רשמי
הדגש על הכתפיים ממשיך איתנו גם לעונה הקרה/אתר רשמי, קרייג מקדין, ז'יבנשי

באחת התמונות לובשות גרנדה חליפה בצבע ירוק ואוחזת בתיק חדש על המדף עם טקסטורה של עור תנין. לוק נוסף - חולצת אוף שולדרס עם שרוולים נפוחים, אחד מהטרנדים המזוהים ביותר עם העונה הנוכחית - שכנראה ממשיך גם לעונה הקרה. בתמונה נוספת היא לובשת חולצת צווארון ובאחרונה מעיל עשוי בד טוויד. לגמרי אפשר לזהות בתמונות את המגמות הבולטות לסתיו הקרוב.

נוסף לבית האופנה שהציף את התמונות ברשתות החברתיות, גם גרנדה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הקמפיין וכתבה: "לכבוד הוא לי להיות הנערה שלכם וללבוש את הלוקים האלה, ז'יבנשי. קמפיין שמח נחשף היום ואני לא יכולה לחכות עד לרגע שבו כולם כבר יראו את התמונות האלה". שיתוף הפעולה בין גרנדה לז'יבנשי גם הוליד האשטאג חדש, שככל הנראה הולך לתפוס בגדול ברשת. אז תתחילו לתייג Arivenchy#.

עוד באותו נושא

אריאנה גרנדה יוצאת בליין מוצרי טיפוח בשם "Thank u, next"

לכתבה המלאה

עוד אירוע מכונן שהתרחש באינסטוש הלילה נרשם כשהסוכן הצמוד של גרנדה, סקוטר בראון, העניק לה את פרס הגראמי בו זכתה בפברואר האחרון. הזמרת כזכור הבריזה מהאירוע המוזיקלי הנחשב, אך לצורך קבלת הגראמופון המוזהב בחרה בשמלת מחוך מנצנצת של לא אחרת מהמעצבת הישראלית - ברטה. המעצבת המצליחה שהלבישה בעבר כוכבות בינלאומית בהן פריאנקה צ'ופרה (עם אותה שמלה בדיוק), קרלי קלוס ובריטני ספירס מספרת כי לפני מספר ימים הגיעה פניה מהסטייליסטית האישית של אריאנה שביקשה לשלוח את השמלה הספציפית בהקדם האפשרי. כמובן שעוד באותו היום יצאה השמלה, כולה משובצת אבני סברובסקי מהסטודיו בסוהו, ניו יורק, בשליחות מיוחדת והשאר - היסטוריה.

אריאנה גרנדה לובשת ברטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully