וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בננות בפיג'מות: כשפריאנקה וסופי התלבשו אותו הדבר

19.7.2019 / 7:00

אין ספק שאנחנו מטורפות על צמד הגיסות פריאנקה צ'ופרה וסופי טרנר, שלשתיהן סטייל משובח במיוחד. עכשיו מתברר שהן כנראה שואבות השראות אחת מהשנייה - אחרי שנתפסו בזו אחר זו לובשות את אותה "חליפת פיג'מה" של ויקטוריה בקהאם

מפוצלת סופי טרנר פריאנקה צ'ופרה בגד של ויקטוריה בקהאם. עיבוד תמונה
אז מי עשתה את זה טוב יותר? פריאנקה וניק מול סופי וג'ו/עיבוד תמונה

כבר מזמן הכרזנו על מלחמת הגיסות, ולא אחת בין השנייה אלא בין שני הצמדים הכי לוהטים על הגלובוס. מיום ליום יש לנו חשש אמיתי שהצמד שהולך להדיח את הדוכסיות קייט מידלטון ומייגן מרקל מהפסגה הן הגיסות פריאנקה צ'ופרה וסופי טרנר, שנישאו לשניים מתוך שלישיית אחים ג'ונאס. הן נוטפות סטייל, מפזרות אהבה - לבני הזוג ואחת לשנייה - והן בעיקר גירל פאוור חיובי בעולם עם מסרים מעצימים. עכשיו מתברר שלא רק שהן צמד מושלמות, אלא שהן גם חולקות ביניהן בגדים וזה הכי אחוות נשים שיש בעולם.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סופי טרנר פברואר 2019 לובשת ויקטוריה בקהאם. GettyImages
הכניסה את החולצה למכנסיים והלכה על עגילי חישוק. סופי טרנר לובשת ויקטוריה בקהאם בפברואר האחרון/GettyImages

אז מה הפריט שכבש את ליבן של הגיסות? מדובר בסט של ויקטוריה בקהאם שכולל מכנסיים רחבים בגזרה ישרה וחולצה צווארון מכופתרת תואמת עשוי בד קליל בצבע שמנת עם פרינט עדין של עיגולים. באתר הרשמי של ויקטוריה בקהאם משווק האאוטפיט של שני החלקים, ששייך לקולקציית פרה-סתיו-חורף 2019 תחת השם "סט פיג'מה" והיא מבטיחה שהוא מתאים "לשהות במטוס, בילוי במסיבה או סתם לחדר השינה".

המכנסיים יעלו לכם 3,550 שקלים והחולצה תעלה 3,500 שקלים. בקטנה. מטעם המותג של ויקטוריה בקהאם אישרו למגזין POPSUGAR שקייט יאנג, הסטייליסטית של טרנר, ביקשה את האאוטפיט עבורה ושמימי קטרל, הסטייליטית של צ'ופרה, ביקשה גם היא את האאוטפיט למען הלקוחה שלה.

עוד באותו נושא

היה שווה לחכות: שמלת הכלה השמיימית של סופי טרנר

לכתבה המלאה
פריאנקה צ'ופרה ניק ג'ונאס פריז יוני 2019 לובשת ויקטוריה בקהאם. splash
והקימוטים בבד מה איתם? פריאנקה צ'ופרה לובשת ויקטוריה בקהאם חודש שעבר בפריז/splash

מי שלבשה את זה קודם הייתה טרנר, שבחרה באאוטפיט הזה בפברואר האחרון לאירוע של חברת רוק ניישן בלוס אנג'לס. השנייה ללבוש את האאוטפיט היא צ'ופרה, שבחרה בו לשוטטות בפריז בחודש שעבר, בזמן שבילתה בעיר האורות עם בעלה ניק ג'ונאס ועם הגיסים - סופי וג'ו. דווקא העובדה שפריאנקה לבשה את הטוטאלוק של בקהאם בזמן שהיא בילתה בדאבל דייט בפריז מחזקת את ההרגשה שהיא פשוט נתקעה בלי בגד ולקחה לסופי מהמזוודה, אפילו שאנחנו יודעות שזה לא ממש המקרה.

סופי טרנר ג'ו ג'ונאס פברואר 2019 לובשת ויקטוריה בקהאם. GettyImages
והנה הטוטאלוק של סופי/GettyImages

אז למרות שלשתיהן יש סטייל משובח, כל אחת לבשה את הבגד קצת אחרת. טרנר בחרה להכניס את החולצה בצורה מרושלת למכנסיים בחלקה הקדמי, ולשמור אותה משוחררת מאחור. היא צירפה ללוק נעלי עקב מוזהבות ועגילי חישוק תואמים. גם צ'ופרה אבזרה את הלוק בזהב, אך לעומת גיסתה הלכה על שרשראות ולא על עגילים ועל סנדלים שטוחים ולא על עקבים. כמו כן, צ'ופרה הלכה עם החולצה באופן משוחרר מעל המכנסיים, בצורה שחשפה קימטוטים מאוד לא מחמיאים בבד. מאבק נוסח "מי עשתה את זה טוב יותר?" מרגיש לנו קצת לא הוגן, פשוט כי לא בא לנו לחרחר מלחמה בין הצמד המושלם הזה, אז אנחנו משאירות לכם את האפשרות לבחור.

סופי טרנר פריאנקה צ'ופרה. GettyImages
שרופות על הצמד הזה. סופי ופריאנקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully